Oleguer bij weet niet welke club met de winnende? Of was dat geen corner?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vergeet niet de kopbal tegen Aston Villa
Groningen thuis, maar dat was een voorzet geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:05 schreef Rejected het volgende:
[..]
Oleguer bij weet niet welke club met de winnende? Of was dat geen corner?
Misschien makkelijk om de tijd erbij te zetten, 1:36 komt hij even in beeldquote:
Wat een ventje is die Aissati nog zegquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik blijf het eerste klas bagger vinden die filmpjes
Hij en Suarez kunnen het geloof ik nog wel goed met elkaar vindenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:13 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien makkelijk om de tijd erbij te zetten, 1:36 komt hij even in beeld
Waarschijnlijk was hij er omdat Hoogeveen redelijk in de buurt van Groningen is?
Je zegt het zelf al.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom ik altijd een gele streep achterop heb ipv een rode. Iemand zei een keer dat het alleen bij uitkaarthouders is, maar dat klopt niet. Misschien alleen bij 410-ers?
Dank.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
16.00, prob via de twitter van ajax life.
Ik hoorde net de postbode iets door de bus douwen, dus ik ren in hetzelfde blije sukkeldrafje van de trappen af, zie ik een brief van Ajax, ik denk JAHOEEE...is 'ie verdomme wéér voor m'n huisgenoot!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:50 schreef Aanvoerder het volgende:
SCCToen ik het hier las ben ik meteen naar beneden gerend om te kijken of 'ie binnen was.
Als een kind zo blij.
quote:Er werd zaterdag getraind op hoekschoppen en vrije trappen.
Nu is het wachten op de eerste slechte Jol kloon.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou bijna denken dat Jol meeleest....
Het is Van Basten ook wel eens voorgelegd he.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou bijna denken dat Jol meeleest....
Hopelijk is het een les voor spelers die nu worden benaderd door dergelijke clubs en zijn ze verstandig door gewoon nog een tijdje hier te blijvenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ze haalden KJH zogenaamd voor de toekomst, als opvolger van.. Daarom wilde ze hem al hebben toen ie zelfs nog geblesseerd was. Half jaar later:![]()
Florentino Perez en Co/Real Madrid : Verbeter de Wereld, Vermoord Jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |