quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig lijkt Huntelaar mij slim genoeg om daar niet jarenlang om te bank / tribune te gaan zitten en lekker te incasseren. Hij wil spelen, wil naar het WK en gaat echt niet als een Drenthe zijn zakken vullen.
Dit maakt Real trouwens niet een schijtclub hoor. Dat is het al jarenlang.
Ziet er goed uit!quote:
Niet om t nou op te nemen voor Drenthe maar waarom vind jij dat hij daar niet heen ging om te ballen? Ik heb nou niet t idee dat hij daar zn tijd voldeed zoals Bogarde deed bij Chelsea.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:03 schreef RayMania het volgende:
Gelukkig lijkt Huntelaar mij slim genoeg om daar niet jarenlang om te bank / tribune te gaan zitten en lekker te incasseren. Hij wil spelen, wil naar het WK en gaat echt niet als een Drenthe zijn zakken vullen.
Ooit anders geweest?quote:Dit maakt Real trouwens niet een schijtclub hoor. Dat is het al jarenlang.
Ik heb toch zo'n ongelovelijke bloedhekel aan die corners in 2en of hoe je dat ook noemt.quote:
Tegen NAC anders ookquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n ongelovelijke bloedhekel aan die corners in 2en of hoe je dat ook noemt.
Die gaat nooit goed, dus ik zie het nut er ook niet van in. Toevallig gaan er hier 2 wel goed maar tegen de amateurs mag het ook wel.
Maarja zowieso zijn de corners bij ajax drama xD
Ik vraag me soms wel eens af in hoeverre daarop getraind wordt. xDquote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n ongelovelijke bloedhekel aan die corners in 2en of hoe je dat ook noemt.
Die gaat nooit goed, dus ik zie het nut er ook niet van in. Toevallig gaan er hier 2 wel goed maar tegen de amateurs mag het ook wel.
Ach zolang we dat soort fratsen maar in de voorbereiding houden vind ik het best.quote:
Zaten een paar lekkere bij zeg.quote:
En toch hebben we er regelmatig uit weten te scoren in de competitie. Hoe weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
Vergeet niet de kopbal tegen Aston Villaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
En toch hebben we er regelmatig uit weten te scoren in de competitie. Hoe weet ik ook niet.
Volgens mij Vermaelen tegen Roda (en Feyenoord?), Vertonghen tegen Volendam, Suárez tegen PSV in ieder geval.
En tegen Slavia Praag van Vertonghen. Wat zijn wij goed in cornersquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:42 schreef Silaz het volgende:
[..]
Vergeet niet de kopbal tegen Aston Villa
Idem.quote:
Is dat nog ergens te volgen via sopcast of iets dergelijks ?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:05 schreef versteegrob het volgende:
Vandaag weer een oefenpotje he. Hopen op dubbele cijfers en dat Micky een beetje in vorm is.
Ik blijf het eerste klas bagger vinden die filmpjesquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:13 schreef versteegrob het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/video/detail/276
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |