Ik begrijp niet dat Ajax hem niet oppikt voor 3 miljoen.quote:FC Groningen raakt mogelijk twee spelers kwijt aan Hamburger SV. Marcus Berg is al op weg naar Hamburg, Andreas Granqvist volgt mogelijk zijn landgenoot. De Zweedse verdediger is volgens Voetbal International in beeld bij HSV als vervanger van Alex Silva, die het hele seizoen moet revalideren.
Alex Silva scheurde deze week zijn kruisband af en is over negen maanden pas weer speelklaar. Granqvist kampt ook met een blessure, maar die is niet zo ernstig. Hij hoopt de seizoensstart wel te halen. De vraag is of dat tegen Ajax of SC Freiburg zal zijn.
Granqvist heeft een goed seizoen achter de rug. De noorderlingen namen hem over van Wigan Athletic en hij maakte zich direct belangrijk. Door een clausule in zijn contract mag Granqvist voor een gelimiteerde transfersom vertrekken. Als HSV dat bedrag op tafel legt, ligt het voor de hand dat Groningen afscheid van hem moet nemen.
Komt goed, Ajax loopt lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
Keek best een beetje op tegen de eerste competitiewedstrijd, maar als FCG wordt leeggekocht door HSV heb ik toch wel iets meer vertrouwen in een goede afloop.
Valt echt niet op inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef Luco het volgende:
Godsamme, hij heeft er nog op gewacht ook hoor
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
Keek best een beetje op tegen de eerste competitiewedstrijd, maar als FCG wordt leeggekocht door HSV heb ik toch wel iets meer vertrouwen in een goede afloop.
Eerste wedstrijd moet lukken als Groningen met allemaal vervangers speeltquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.
Dat achter de komma, zielig! We ruiken kansen tegen Groningen? WTF, Ajax moet altijd winnen, klaar!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.
Ron Jansquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef navigator het volgende:
Opvallend dat veel mense zo opzien tegen Groningen uit, alleen de laatste jaren een paar keer een nederlaag, daarvoor vrijwel altijd overwinningen met af en toe een gelijkspelletje.
Zegt meer over Ajax waarschijnlijk
quote:
Ik wist dat ik zoiets op dit tijdstip beter moest formulerenquote:
Ja of beter opletten zodat je wist dat ie nog helemaal niet bij de selectie is aangeslotenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat ik zoiets op dit tijdstip beter moest formuleren
Wat is z'n achternaam?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef navigator het volgende:![]()
Ff wat anders ,heeft iedereen zijn seizoenkaart al binnen?
Sinds de terugkeer van Groningen in de eredivisie won Ajax 6 keer in Groningen, werd er 1 keer gelijk gespeeld en werd er 2 keer verloren. Alleen de laatste jaren gaat het wat moeizamer. Maar goed, dit zijn slechts statistiekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef navigator het volgende:
Opvallend dat veel mense zo opzien tegen Groningen uit, alleen de laatste jaren een paar keer een nederlaag, daarvoor vrijwel altijd overwinningen met af en toe een gelijkspelletje.
Zegt meer over Ajax waarschijnlijk
VI.nlquote:Jol: 'Sulejmani alleen belangrijk als hij écht fit is'
Martin Jol heeft Miralem Sulejmani een waarschuwing gegeven voor de camera's van AT5. De coach van Ajax is ontevreden over de fitheid van de Servische aanvaller.
De duurste aankoop in de geschiedenis van Ajax speelde donderdag niet mee in het oefenduel met HZVV (11-0 winst voor de Amsterdammers). Als reden gaf Jol de trainingsachterstand die Sulejmani heeft. 'Hij moet eerst zijn basisconditie verbeteren. Hij heeft natuurlijk het EK onder-21 gespeeld en daarna een paar weken niets gedaan.'
'Ik heb een paar wedstrijden gezien op het EK en daar vond ik hem ook al niet fit ogen. Dat moet echt beter', constateert Jol. 'Ik begin hier blanco en alle jongen beginnen hier blanco en als Marvin Zeegelaar - die heel wat minder gekost heeft - beter is, dan speelt hij vaker dan Sulejmani.'
'Vorig jaar was hij ook niet volledig in conditie, heb ik begrepen en toch nog tien doelpunten maakt en tien assists geeft, dan kan je nagaan hoe hij is als hij echt fit is', gaat Jol door. 'Als hij zelf ook ziet, weet en beseft dan zal hij er meer voor moeten doen om écht fit te worden. Dán is hij belangrijk. Anders niet.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Ik ben toe aan slaap zeg, kwam door een plaatje van een opstelling in het vorige topicquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of beter opletten zodat je wist dat ie nog helemaal niet bij de selectie is aangesloten
quote:
Zeg Nattebever, je pap heeft vast en zeker nog wel een exclusieve scoop voor FOK gezien zijn connecties in de voetbalwereld. Toch?quote:
Klinkt geweldig, een trainer die het eigen hef in handen neemt en het durft te zeggen. Mooi dat hij de jeugd ook een goede kans wil gevenquote:
Nou, hij is even met Hans Vonk aan het discobowlen, dus wie weet of ik nog iets leuks hoor. Ik hou jullie op de hoogte!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg Nattebever, je pap heeft vast en zeker nog wel een exclusieve scoop voor FOK gezien zijn connecties in de voetbalwereld. Toch?
Can't wait.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nou, hij is even met Hans Vonk aan het discobowlen, dus wie weet of ik nog iets leuks hoor. Ik hou jullie op de hoogte!
quote:AZ wil Ajax zeker niet versterken
Geschreven op donderdag, 9 juli om 23:29
AZ heeft een eerste bod van Ajax op Demy de Zeeuw afgewezen. De landskampioen wil de Oranje-international het liefst behouden en als dat niet lukt hooguit naar het buitenland laten vertrekken. "Het is zeker niet de bedoeling dat we de concurrentie gaan versterken'', zegt Marcel Brands tegen het Noordhollands Dagblad.
Volgens Amsterdamse bronnen van de lokale krant heeft Ajax zich in eerste instantie zeker niet royaal opgesteld. Om die reden wil voorzitter Dirk Scheringa, die omdat directeur voetbalzaken Brands in het buitenland verblijft de honneurs waarnam, in het geval van een binnenlandse transfer zeker de hoofdprijs voor zijn middenvelder.
Het contract van De Zeeuw loopt nog tot 2011. De pogingen van AZ om het contract open te breken en te verlengen liepen op niets uit. "Hij is toe aan het buitenland. We hebben de afspraak gemaakt dat we zouden kijken als zich een mooie buitenlandse club zou melden. Nogmaals, liever laten we hem niet gaan", aldus Brands.
AZ houdt er niettemin wel rekening mee dat De Zeeuw op termijn vertrekt. "Daarom zijn we intern bezig Marko Vejinovic langer vast te leggen. Omdat we denken dat hij op die positie in de toekomst de opvolger kan worden.'' Vorig jaar was De Zeeuw nog dichtbij een transfer naar Hamburger SV, maar dat liep uiteindelijk op niets uit.
Denk dat je aan de hand van een paar oefenwedstrijdjes tegen amateurs niet zo heel veel kan zeggen. De eerste echte beproevingen komen bij het AT..quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Luco het volgende:
Eentje voor in de header (mocht die ooit weer terugkomen)
[ afbeelding ]
Header komt dus terug?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er nog een hoop die ik nog moet toevoegen.
Hoorde dat er wat problemen zijn met de server, hopelijk is dat snel opgelost.
Tijd voor Ajax om eens met John de Mol te bellen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt wel alsof Ajax zijn supporters zoet wil houden met interesse in topspelers.
Want volgens mij is er echt geen geld voor aankopen.
Prima kerel die Verhoevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zus Verhoeven ook aanwezigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Verhoeven lang haar gekregen zeg.
absoluut.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, ik vind die Verhoeven een mooie kerel om zo te zien zitten. Stiekem hoop ik dat hij ook een keer mag invallen in de competitie ofzo.
De persoonlijke assistente van Verhoeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker. Als we na 28 wedstrijden al kampioen zijn mag hij de rest spelenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Serieus, ik vind die Verhoeven een mooie kerel om zo te zien zitten. Stiekem hoop ik dat hij ook een keer mag invallen in de competitie ofzo.
Eindelijk, helemaal juist, u snapt het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:42 schreef Rumille het volgende:
Pff. Ajax is af en toe stom bezig.
Ik snap best dat je niet meteen een hoog bod op tafel moet gooien, maar als ik ook alle verhalen hoor van Elia, Obradovic, Berg, maar ook Emanuelson en Vermeer, dan heb ik gewoon het idee dat ze niet doortastend genoeg zijn, niet doorpakken, wat slapjes reageren. Als een andere club 5 miljoen voor een speler neergooit die jij dolgraag wil hebben, dan gooi jij toch zelf 5,5 miljoen als je hem zo nodig hebt?
hahahh ik heb die vieze mokkels ook nog gezien vanvavond :p. die rechter is wel geil haha.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"Acht miljoen te weinig voor Demy"
ALKMAAR - De woorden van Ajax-trainer Martin Jol, dat geen speler in de eredivisie meer dan acht miljoen euro waard is, lijken nu al als een boemerang terug te komen. "Als Ajax hooguit dat zou willen betalen, is een overgang onbespreekbaar", zegt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ.
"Demy heeft vorig jaar aangegeven dat hij graag een mooie overstap zou willen maken en was enorm teleurgesteld toen dat niet lukte. Hij wil graag naar het buitenland, dat begrijp ik. Maar Ajax is geen buitenland. We zitten dan ook niet op een overgang van Demy naar Ajax te wachten."
Ronald Koeman heeft de AZ-leiding geadviseerd De Zeeuw niet aan Ajax te verkopen. "Het is me bekend dat Ajax zich heeft gemeld en dat Demy openstaat voor een transfer, maar ik heb de directie aangegeven dat ik hem er graag bij wil hebben. De club doet er alles aan om de beste spelers te houden. En Demy is een international."
In Alkmaar ligt volgens Koeman het 'noodscenario' klaar. "Als De Zeeuw vertrekt, zullen we snel moeten schakelen en een andere goede speler moeten aantrekken, want Demy is belangrijk voor ons elftal. De opvolging heeft onze aandacht."
Toch denkt de trainer niet dat het zover hoeft te komen. "Hij is op dit moment nog AZ-speler en ik hoop - en ga ervan uit - dat hij blijft." De vraag of het Koeman niet verbaast dat De Zeeuw spelen bij Ajax verkiest boven de Champions League, omzeilt de coach handig. "Ik heb in een gesprek aangegeven wat ik ervan vind. Maar dat is iets tussen Demy en mij. Dat hij wil vertrekken, heeft misschien met het verleden te maken, waarin hij op het laatste moment een paar mooie transfers misliep. Demy zegt toe te zijn aan een nieuwe uitdaging."
Koeman kan op dit moment niet meer dan afwachten. "Ik heb bij de leiding en Demy mijn zegje gedaan. De directie gaat over de transfersom en de speler neemt een beslissing of hij weg wil of niet. Ik houd me bezig met de technische zaken."
Brands weet niet hoe de belangstelling van Ajax zich zal ontwikkelen. "Ik zit in het buitenland, dus de interesse van Ajax is via Dirk Scheringa gegaan. Ik kan dan ook niets zeggen over de status van de gesprekken op dit moment."
Telegraaf
Ik heb veel vertrouwen in je, versteegrob, maar ik geloof toch niet dat Ajax meer dan 8 miljoen gaat betalen.quote:
2 jaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 06:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Meer dan 8 miljoen voor een speler als De Zeeuw die nog slechts een contract voor een jaar heeft is natuurlijk van de zotte.
Dan is het nog teveel.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan is het nog teveel.![]()
AZ denkt te cashen? Nee laat Demy maar zitten.![]()
Wist sowieso al dat het moeilijk ging worden om Demy naar Ajax te halen.
Dat is idd al mooi genoeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi dat Demy graag wil.
Het is volgens mij een dubbele lijn: of Prediger of De Zeeuw.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:28 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan is het nog teveel.![]()
AZ denkt te cashen? Nee laat Demy maar zitten.![]()
Wist sowieso al dat het moeilijk ging worden om Demy naar Ajax te halen.
Ben ik benieuwd welke momenten je bedoeld?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:00 schreef navigator het volgende:
Daarbij liet hij mij zijn afkeer van Ajax de laatste jaren iets te vaak blijken, beetje zelfde als Afellay. Ophoeren dus met die gaylord.
Je weet dat we Ajax zijn he. Geen Chelsea of Real Madrid of Barcelona, waar je 20 basisspelers in je selectie kan hebben zonder dat ze gaan mokken en allemaal dik kan betalen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:57 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het is volgens mij een dubbele lijn: of Prediger of De Zeeuw.
In plaats van De Zeeuw zie ik liever:
Granvqist: 3 miljoen
R. Elm: 3,5 miljoen
Prediger: 3 miljoen
9,5 miljoen voor deze spelers lijkt me toch een betere investering dan 8 miljoen voor De Zeeuw. Prediger weet ik dan niet zeker, maar het is zeker het risico waard, rekening houdend met een goede bank van Gabri, Enoh, Vertonghen, etc.
Zijn Granqvist en R Elm tegenwoordig ook al controlerende middenvelders dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je weet dat we Ajax zijn he. Geen Chelsea of Real Madrid of Barcelona, waar je 20 basisspelers in je selectie kan hebben zonder dat ze gaan mokken en allemaal dik kan betalen.
We hebben nu al te veel opties voor die posities, als De Zeeuw komt al veel te veel, en dan wil jij er 3 (!!!) bij halen?!
Was de Zeeuw het niet in de VI die liep te zeiken over de grote bek in Amsterdam, maar iets winnen, ho maar?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke momenten je bedoeld?
En daarin heeft hij toch geen ongelijk hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:09 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Was de Zeeuw het niet in de VI die liep te zeiken over de grote bek in Amsterdam, maar iets winnen, ho maar?
Kan mij wel een aantal opstootjes herinneren waar die pisnicht altijd bij betrokken was.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd welke momenten je bedoeld?
Ja, dus? Dat roep ik ook al jarenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:09 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Was de Zeeuw het niet in de VI die liep te zeiken over de grote bek in Amsterdam, maar iets winnen, ho maar?
Ik maak me niet druk wat een AZ speler over Ajax zegt, ik neem AZ enz niet serieus, maar dat was een antwoord op een vraag aan iemand anders.quote:
Ik neem ze als huidige kampioen wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:20 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk wat een AZ speler over Ajax zegt, ik neem AZ enz niet serieus, maar dat was een antwoord op een vraag aan iemand anders.
Laat ze dat eerst maar eens doen met Europacup wedstrijden en druk van het kampioen moeten worden, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Dat ze naar buiten nog steeds doen dat ze bij de eerste 5 willen eindigen, mijn club zal het nooit worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik neem ze als huidige kampioen wel serieus hoor.
gelukkig gaan wij de laatste jaren als topclub wel erg goed met die druk omquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:25 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Laat ze dat eerst maar eens doen met Europacup wedstrijden en druk van het kampioen moeten worden
Hebben ze geen grotere maatquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Er is ook weinig op trots op te zijn gezien het uitblijven van enige prestaties in lange tijd.quote:AMSTERDAM - Amsterdammers zijn nog trots op de grachten, monumentale gebouwen en cultuur, maar voetbalclub Ajax is in geen velden of wegen te bekennen in de lijst van zaken waar inwoners van de hoofdstad trots op zijn. Burgemeester Cohen kan Amsterdammers momenteel beter bekoren dan Ajax...
Dat blijkt uit een onderzoek dat de Dienst Onderzoek en Statistiek uitvoerde onder de bevolking van de hoofdstad, meldt Spits.
'Schoonheid van de stad'
Amsterdammers zijn het meest trots op 'de schoonheid van de stad', waarbij de monumentale binnenstad vaak genoemd wordt. "Het is opvallend dat de bevolking net zo trots is op dingen waarvoor veel toeristen hier naartoe komen", aldus onderzoeker Willem Bosveld, "De binnenstad, de grachtengordel en de aanblik van de stad. In totaal noemt 23% van de 440 ondervraagden iets wat te maken heeft met wat de stad ook voor bezoekers zo aantrekkelijk maakt."
"Naast de stenen en het water zijn Amsterdammers ook trots op de cultuur, de sfeer, de diversiteit, de vrijheid en het multiculturele karakter van de stad", stelt Bosveld.
Cohen populair
Opvallend is dat de Amsterdammer Ajax niet of nauwelijks noemt. "Van alle ondervraagden noemen slechts drie personen de club op de vraag waar ze het meest trots op zijn. Dat heeft ongetwijfeld te maken met de magere resultaten van de laatste jaren", aldus de onderzoeker.
Burgemeester Job Cohen scoort nog hoger op de lijst. Volgens het onderzoeksbureau komt dat omdat inwoners in hem de personificatie zien van de Amsterdamse tolerantie, vrijheid, diversiteit en multiculturele samenleving.
Ja, precies. Sinds wanneer zijn zij dat, Bliksem?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zijn Granqvist en R Elm tegenwoordig ook al controlerende middenvelders dan?
Over ons is er als je eerlijk bent al heel lang niets goeds te zeggen, maar Ajax is al een grote topclub, alleen moet Ajax nu (alweer) wel eens laten zien dat we een echte topclub zijn. Ik heb in ieder geval het geloof dat er met van den Boog een stabiele organisatie komt, waar uiteraard nog wel heel veel valt te verbeteren. Ik heb hier meer vertrouwen in dan het tijdperk Jaakke, van Geel. Wat mij wel tevreden stemt dat de zogenaamde breedte aankopen gelukkig uitblijven en dat Ajax uit een iets hogere vijver aan het vissen is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
gelukkig gaan wij de laatste jaren als topclub wel erg goed met die druk om
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef Rejected het volgende:
Ik ben wel trots op Ajax.
Ja.... En wat klopt daar niet aan dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:09 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Wat had ie dan moeten doen? "Oh Stekelenburg ligt op de grond, ik kan scoren, maar misschien dat ik over 5 jaar bij Ajax speel en de supporters me dan liever niet zien komen als ik toch doorga."quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:13 schreef navigator het volgende:
[..]
En het smerige doorglijden op Stekel toen.
Het pizza lied is dus meer van toepassing op Suljemani dan Verhoevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:56 schreef fathank het volgende:
Sulejmani moet flink aan de bak, dat werd eens tijd. Iedere blinde heeft een heel jaar kunnen genieten van die te dikke kop van em, alleen van Basten zag het niet/wilde het niet zien. Jol kijkt er tenminste objectief naar en drukt em ook met de neus op de feiten. Nu maar hopen dat ie er wat mee doet en niet iedere dag in de Pizza Hut zit.
En Verhoeven ook, aangezien hij op Hyves bij de anti-Ajax-hyve en 100%-anti-020-hyve zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:55 schreef sjimz het volgende:
Dan zal navigator Vertonghen ook wel haten voor zijn doelpunt bij RKC tegen Ajax.
Volgens mij doelt ie er meer op dat er dus andere versterkingen gehaald zouden moeten worden en niet zo nodig een controlerende middenvelder. Maar die bv die spelers die hij noemde.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:33 schreef Dvm86 het volgende:
Ja, precies. Sinds wanneer zijn zij dat, Bliksem?
Echtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
En Verhoeven ook, aangezien hij op Hyves bij de anti-Ajax-hyve en 100%-anti-020-hyve zit.
Schaars is echt vele malen beter dan De Zeeuw.. Schaars neemt een ploeg echt op sleeptouw als het even tegen zit. De Zeeuw gaat dan mee in het mindere niveau. Als ik Ajax was zou ik never nooit geen 8 mil voor De Zeeuw betalen, dat is hij domweg niet waard.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:05 schreef navigator het volgende:
@Pritt: Gewaagde uitspraak, Schaars is echt een paar klassen beter dan De Zeeuw
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel mooi dat Demy graag wil.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Schaars is echt vele malen beter dan De Zeeuw.. Schaars neemt een ploeg echt op sleeptouw als het even tegen zit. De Zeeuw gaat dan mee in het mindere niveau. Als ik Ajax was zou ik never nooit geen 8 mil voor De Zeeuw betalen, dat is hij domweg niet waard.
Ik zou De Zeeuw een beetje een vage aankoop van Ajax vinden, een potentiele flop imo.
Jol zegt dat dus, de Zeeuw niet. En heeft Jol de naam van Demy genoemd?quote:
Kijk het interview zelf maar na.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:21 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Jol zegt dat dus, de Zeeuw niet. En heeft Jol de naam van Demy genoemd?
Of had ie het over een middenvelder uit de NL competitie...?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |