Ik begrijp niet dat Ajax hem niet oppikt voor 3 miljoen.quote:FC Groningen raakt mogelijk twee spelers kwijt aan Hamburger SV. Marcus Berg is al op weg naar Hamburg, Andreas Granqvist volgt mogelijk zijn landgenoot. De Zweedse verdediger is volgens Voetbal International in beeld bij HSV als vervanger van Alex Silva, die het hele seizoen moet revalideren.
Alex Silva scheurde deze week zijn kruisband af en is over negen maanden pas weer speelklaar. Granqvist kampt ook met een blessure, maar die is niet zo ernstig. Hij hoopt de seizoensstart wel te halen. De vraag is of dat tegen Ajax of SC Freiburg zal zijn.
Granqvist heeft een goed seizoen achter de rug. De noorderlingen namen hem over van Wigan Athletic en hij maakte zich direct belangrijk. Door een clausule in zijn contract mag Granqvist voor een gelimiteerde transfersom vertrekken. Als HSV dat bedrag op tafel legt, ligt het voor de hand dat Groningen afscheid van hem moet nemen.
Komt goed, Ajax loopt lekker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
Keek best een beetje op tegen de eerste competitiewedstrijd, maar als FCG wordt leeggekocht door HSV heb ik toch wel iets meer vertrouwen in een goede afloop.
Valt echt niet op inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:49 schreef Luco het volgende:
Godsamme, hij heeft er nog op gewacht ook hoor
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef M0NTANA het volgende:
Keek best een beetje op tegen de eerste competitiewedstrijd, maar als FCG wordt leeggekocht door HSV heb ik toch wel iets meer vertrouwen in een goede afloop.
Eerste wedstrijd moet lukken als Groningen met allemaal vervangers speeltquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.
Dat achter de komma, zielig! We ruiken kansen tegen Groningen? WTF, Ajax moet altijd winnen, klaar!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met FCG. Dalijk trekken ze weer een blik open uit Scandinavie, maar ik ruik kansen nu.
Ron Jansquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef navigator het volgende:
Opvallend dat veel mense zo opzien tegen Groningen uit, alleen de laatste jaren een paar keer een nederlaag, daarvoor vrijwel altijd overwinningen met af en toe een gelijkspelletje.
Zegt meer over Ajax waarschijnlijk
quote:
Ik wist dat ik zoiets op dit tijdstip beter moest formulerenquote:
Ja of beter opletten zodat je wist dat ie nog helemaal niet bij de selectie is aangeslotenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:21 schreef Seam het volgende:
[..]
[..]
Ik wist dat ik zoiets op dit tijdstip beter moest formuleren
Wat is z'n achternaam?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:23 schreef navigator het volgende:![]()
Ff wat anders ,heeft iedereen zijn seizoenkaart al binnen?
Sinds de terugkeer van Groningen in de eredivisie won Ajax 6 keer in Groningen, werd er 1 keer gelijk gespeeld en werd er 2 keer verloren. Alleen de laatste jaren gaat het wat moeizamer. Maar goed, dit zijn slechts statistiekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef navigator het volgende:
Opvallend dat veel mense zo opzien tegen Groningen uit, alleen de laatste jaren een paar keer een nederlaag, daarvoor vrijwel altijd overwinningen met af en toe een gelijkspelletje.
Zegt meer over Ajax waarschijnlijk
VI.nlquote:Jol: 'Sulejmani alleen belangrijk als hij écht fit is'
Martin Jol heeft Miralem Sulejmani een waarschuwing gegeven voor de camera's van AT5. De coach van Ajax is ontevreden over de fitheid van de Servische aanvaller.
De duurste aankoop in de geschiedenis van Ajax speelde donderdag niet mee in het oefenduel met HZVV (11-0 winst voor de Amsterdammers). Als reden gaf Jol de trainingsachterstand die Sulejmani heeft. 'Hij moet eerst zijn basisconditie verbeteren. Hij heeft natuurlijk het EK onder-21 gespeeld en daarna een paar weken niets gedaan.'
'Ik heb een paar wedstrijden gezien op het EK en daar vond ik hem ook al niet fit ogen. Dat moet echt beter', constateert Jol. 'Ik begin hier blanco en alle jongen beginnen hier blanco en als Marvin Zeegelaar - die heel wat minder gekost heeft - beter is, dan speelt hij vaker dan Sulejmani.'
'Vorig jaar was hij ook niet volledig in conditie, heb ik begrepen en toch nog tien doelpunten maakt en tien assists geeft, dan kan je nagaan hoe hij is als hij echt fit is', gaat Jol door. 'Als hij zelf ook ziet, weet en beseft dan zal hij er meer voor moeten doen om écht fit te worden. Dán is hij belangrijk. Anders niet.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmmmm... lekker, niet?
Ik ben toe aan slaap zeg, kwam door een plaatje van een opstelling in het vorige topicquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja of beter opletten zodat je wist dat ie nog helemaal niet bij de selectie is aangesloten
quote:
Zeg Nattebever, je pap heeft vast en zeker nog wel een exclusieve scoop voor FOK gezien zijn connecties in de voetbalwereld. Toch?quote:
Klinkt geweldig, een trainer die het eigen hef in handen neemt en het durft te zeggen. Mooi dat hij de jeugd ook een goede kans wil gevenquote:
Nou, hij is even met Hans Vonk aan het discobowlen, dus wie weet of ik nog iets leuks hoor. Ik hou jullie op de hoogte!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg Nattebever, je pap heeft vast en zeker nog wel een exclusieve scoop voor FOK gezien zijn connecties in de voetbalwereld. Toch?
Can't wait.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:35 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Nou, hij is even met Hans Vonk aan het discobowlen, dus wie weet of ik nog iets leuks hoor. Ik hou jullie op de hoogte!
quote:AZ wil Ajax zeker niet versterken
Geschreven op donderdag, 9 juli om 23:29
AZ heeft een eerste bod van Ajax op Demy de Zeeuw afgewezen. De landskampioen wil de Oranje-international het liefst behouden en als dat niet lukt hooguit naar het buitenland laten vertrekken. "Het is zeker niet de bedoeling dat we de concurrentie gaan versterken'', zegt Marcel Brands tegen het Noordhollands Dagblad.
Volgens Amsterdamse bronnen van de lokale krant heeft Ajax zich in eerste instantie zeker niet royaal opgesteld. Om die reden wil voorzitter Dirk Scheringa, die omdat directeur voetbalzaken Brands in het buitenland verblijft de honneurs waarnam, in het geval van een binnenlandse transfer zeker de hoofdprijs voor zijn middenvelder.
Het contract van De Zeeuw loopt nog tot 2011. De pogingen van AZ om het contract open te breken en te verlengen liepen op niets uit. "Hij is toe aan het buitenland. We hebben de afspraak gemaakt dat we zouden kijken als zich een mooie buitenlandse club zou melden. Nogmaals, liever laten we hem niet gaan", aldus Brands.
AZ houdt er niettemin wel rekening mee dat De Zeeuw op termijn vertrekt. "Daarom zijn we intern bezig Marko Vejinovic langer vast te leggen. Omdat we denken dat hij op die positie in de toekomst de opvolger kan worden.'' Vorig jaar was De Zeeuw nog dichtbij een transfer naar Hamburger SV, maar dat liep uiteindelijk op niets uit.
Denk dat je aan de hand van een paar oefenwedstrijdjes tegen amateurs niet zo heel veel kan zeggen. De eerste echte beproevingen komen bij het AT..quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Luco het volgende:
Eentje voor in de header (mocht die ooit weer terugkomen)
[ afbeelding ]
Header komt dus terug?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef toma het volgende:
[..]
Heb er nog een hoop die ik nog moet toevoegen.
Hoorde dat er wat problemen zijn met de server, hopelijk is dat snel opgelost.
Tijd voor Ajax om eens met John de Mol te bellen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef M0NTANA het volgende:
Lijkt wel alsof Ajax zijn supporters zoet wil houden met interesse in topspelers.
Want volgens mij is er echt geen geld voor aankopen.
Prima kerel die Verhoevenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |