Oh ja, dat hadden we jullie nog niet verteld. Vanaf nu moet je toch gaan aanleren gevoelens te reflecteren en frequent te vragen naar de cognitieve, emotinele, gedragskundige en sociale impact van bepaalde mededelingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:19 schreef iofn het volgende:
Gefeliciteerd alle ingelotenen. Ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn /gevoelsreflectie.
Noem je ook ietsquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:07 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Grunn(de stad dan, de studie was niet echt een succes. Maar goed, dat baseer ik ook maar op de eerste drie weken
)
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:19 schreef iofn het volgende:
Gefeliciteerd alle ingelotenen. Ik kan me voorstellen dat jullie blij zijn /gevoelsreflectie.
Begin in september met het derde jaar.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Noem je ook iets... Welk jaar zit je nu dan van GNK?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:26 schreef starla het volgende:
[..]
join da club![]()
kraagje omhoog
hete aardappel in de keel
en bij elke symptoom augmentin geven (die grap snap je in oktober wel)
Sterkte!
Hoezo?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Seam het volgende:
Gefeliciteerd trouwens alle ingelotenen! Helaas niemand die naar Maastricht gaat![]()
![]()
Ik ben ingeloot in Maastrichtquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:07 schreef Seam het volgende:
Gefeliciteerd trouwens alle ingelotenen! Helaas niemand die naar Maastricht gaat![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hoezo?
Het onderwijs in Maastricht is toch samen te vatten als: Stop 15 sjaarzen in een kelder, gooi de sleutel weg en verwacht dat ze zichzelf projectgeörienteerd na 6 jaar tot dokter hebben omgebouwd, uiteraard wel a raison van 1600 euro per jaar.
ik kan tot nu toe alleen praten over het eerste jaar, maar wat dat betreft heb je gelijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:20 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hoezo?
Het onderwijs in Maastricht is toch samen te vatten als: Stop 15 sjaarzen in een kelder, gooi de sleutel weg en verwacht dat ze zichzelf projectgeörienteerd na 6 jaar tot dokter hebben omgebouwd, uiteraard wel a raison van 1600 euro per jaar.
Maastricht is een geweldige studentenstadquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:21 schreef BloodyVirginMary het volgende:
[..]
Ik ben ingeloot in Maastricht! (En ik ga er vanuit dat ik mag aannemen dat mij dat al wat iets meer elitair maakt dan mijn mede aankomende eerstejaars
)
Misschien zie ik je in de Intreeweek, ik word mamaquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:46 schreef fusionfake het volgende:
Thanks & thanksWacht al sinds oktober op dat bericht
![]()
Het wordt de UvA
Toegevoegd aan OP
Ja, ik moest dat wel. Alleen in studielink kon ik niet kiezen voor de master, maar het bleek dat je weer opnieuw voor je bachelor moest inschrijven en zodra de vergadering van de examencommissie is geweest wordt het omgezet naar de masterfase. Ofzoiets. Echt, waarom moest de ru ook zo nodig overstappen op studielink? Bah, heb dat wachtwoord inmiddels al 10x aangevraagd. En kreeg vandaag een mailtje dat mijn collegegeld nog niet is betaald? Ja duh, dat gaat pas vanaf septemberquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef Pluizel het volgende:
alleen moet progress mijn laatste studiepuntjes nog even bijschrijven want anders vrees ik dat het niet goed gaat komen met studielink en het inschrijven voor m'n master. Weet iemand of ik me nou voor m'n master weer opnieuw aan moet melden bij IBG of zouden ze daar wel zo slim zijn om mijn stufie braaf door te laten lopen?
Maar dat kan in Nijmegen ook wel, dus dat is onzinquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
ik kan tot nu toe alleen praten over het eerste jaar, maar wat dat betreft heb je gelijk![]()
Maar ik heb wel mooi de tijd om mijn CV op te krikken en te verdiepen in stof die mij echt interesseert.
Ja hoorde het, leeronderzoek ging ook naar 1.4 ofzo. Ben sowieso blij dat ik niet dat ik in het 1e jaar zit want volgens wordt het een zooitje met die internationale bachelor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:51 schreef Pluizel het volgende:
Oh MaxC, had jij ook al gehoord dat ze het eerste jaar helemaal gaan omgooien? immunologie gaat naar 1.1., longfysiologie naar 1.2, celbiologie naar 1.4 geloof ik en het hart blijft wel op z'n plek in 1.3.
Heel vaag allemaal.... blij dat ik daar niks meer mee te maken heb.
http://medischcontact.art(...)eldwijze-dokters.htmquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:43 schreef Honeymooner het volgende:
Hoe gaat dat dan werken met de internationale bachelor?
Ik ben al tijden niet in Groningen geweest, dus krijg niets meer mee van alle veranderingen..
Global health, een spannender aandachtsgebied kan ik me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
http://medischcontact.art(...)eldwijze-dokters.htm
Jup, erg saai ja. Ze hebben zelfs hun vreemdelingengeneeskunde in het curriculum weten te krijgen, begreep ik, in 1 van de MPV-blokken.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:16 schreef Repeat het volgende:
Hebben jullie ook zo'n IFMSA die je verveelt met alleen maar van dat soort global health en mensenrechtengezeur? Altijd maar over allochtonen, derde derdewereldlanden en weet ik veel wat. En iedereen schijnt het prachtig te vinden...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:57 schreef pmdomela het volgende:
Scapula Alata?
Maar dat is lang niet alles van de IFMSA.. De werkgroep scome is namelijk wel tof: tropenblok, aches and pains, breaking the silence etc.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:19 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jup, erg saai ja. Ze hebben zelfs hun vreemdelingengeneeskunde in het curriculum weten te krijgen, begreep ik, in 1 van de MPV-blokken.
2. -Serratus anteriorparese/zwaktequote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:01 schreef starla het volgende:
[..]
links of rechts?
![]()
Nu puntje 2 en 3 nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |