Ja maar stel dat je in Mei die van niveau 1 niet hebt gehaald en je hebt een voldoende nodig dan moet je de september norm van niveau 1 nog halen die een stuk lager dan in mei wasquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:01 schreef Repeat het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het toch echt niet zo. September is altijd een hogere normering dan mei. Alleen is het wel zo dat als je hem op niveau 2 haalt, dat je die van jaar 1 ook binnen hebt.
Nee, dat werkt zo niet. Als je alleen een onvoldoende haalt in Mei is er niet zoveel aan de hand, mits je de rest wel gehaald hebt. Er zijn wel schema's waarin je kunt zien of je overall een voldoende hebt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 02:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ja maar stel dat je in Mei die van niveau 1 niet hebt gehaald en je hebt een voldoende nodig dan moet je de september norm van niveau 1 nog halen die een stuk lager dan in mei was
Dat lijkt mij logischer inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dat werkt zo niet. Als je alleen een onvoldoende haalt in Mei is er niet zoveel aan de hand, mits je de rest wel gehaald hebt. Er zijn wel schema's waarin je kunt zien of je overall een voldoende hebt.
Maar heb je dus een onvoldoende voor dat jaar, maar je mag wel door naar het tweede jaar van GNK, dan moet je de VGT gewoon op tweedejaars niveau maken.
Daar heb je gelijk in als je overal een voldoende hebt , maar als je nog een onvoldoende staat zit je net zo lang in jaar 1 totdat je hem hebt gehaald. Dan moet je ook gewoon de norm in September voor 1e jaar maken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 10:14 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, dat werkt zo niet. Als je alleen een onvoldoende haalt in Mei is er niet zoveel aan de hand, mits je de rest wel gehaald hebt. Er zijn wel schema's waarin je kunt zien of je overall een voldoende hebt.
Maar heb je dus een onvoldoende voor dat jaar, maar je mag wel door naar het tweede jaar van GNK, dan moet je de VGT gewoon op tweedejaars niveau maken.
Nee hoor, bij ons niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:07 schreef MaxC het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in als je overal een voldoende hebt , maar als je nog een onvoldoende staat zit je net zo lang in jaar 1 totdat je hem hebt gehaald. Dan moet je ook gewoon de norm in September voor 1e jaar maken.
De VGT heeft al erg weinig nut en zo al helemaal niet meer natuurlijkquote:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:08 schreef MindVision het volgende:
Ik had mijzelf een week geleden ook toegevoegd aan de OP . Ben decentraal geselecteerd door de VU!
Ik sta niet in de OP though?
Geweldig gedaan. Al werd er gevraagd naar een DD en geen D, dus dat had wel wat uitgebreider gemogen. Verder vind ik je sociale instelling goed. Je schenkt veel tijd aan het psychosociale model. Het aangevraagde aanvullend onderzoek is natuurlijk van wereldklasse. Ik ben sprakeloos. Die opleidingsplaats is voor jou een appeltje eitje.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:56 schreef DDM het volgende:
[..]
Geweldig gedaan. Al werd er gevraagd naar een DD en geen D, dus dat had wel wat uitgebreider gemogen. Verder vind ik je sociale instelling goed. Je schenkt veel tijd aan het psychosociale model. Het aangevraagde aanvullend onderzoek is natuurlijk van wereldklasse. Ik ben sprakeloos. Die opleidingsplaats is voor jou een appeltje eitje.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:56 schreef DDM het volgende:
[..]
Geweldig gedaan. Al werd er gevraagd naar een DD en geen D, dus dat had wel wat uitgebreider gemogen. Verder vind ik je sociale instelling goed. Je schenkt veel tijd aan het psychosociale model. Het aangevraagde aanvullend onderzoek is natuurlijk van wereldklasse. Ik ben sprakeloos. Die opleidingsplaats is voor jou een appeltje eitje.
join da clubquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef Nad-ja het volgende:
Ik ben ook ingeloot! In Nijmegen!(na 2x te zijn uitgeloot)
Weinig op aan te merken inderdaad al passen de klachten ook wel bij White Coat hypertensionquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:19 schreef MaxC het volgende:
[..]
Weinig op aan te merken inderdaad al passen de klachten ook wel bij White Coat hypertension
quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:26 schreef MindVision het volgende:
Haha thnxxxxx, na 3 jaar eindelijk GNK! (:
Gefeliciteerd alle drie! En welkom in de meest elitaire club ter wereld (Rotary en consorten, eat your heart out, want wij hebben het monopolie op kennis over de gezondheid en zijn daarmee uniek!), de pijler waarop de moderne samenleving rust, onmisbaar zijn we! Welkom ook in de wereld waar anderen letterlijk de stront voor je opruimen, waar de hiërarchie als nergens anders heerst, waar seks een middel is en waar je beslist over leven of dood. Uiteraard tegen een niet al te bescheiden honorarium.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:24 schreef Nad-ja het volgende:
Ik ben ook ingeloot! In Nijmegen!(na 2x te zijn uitgeloot)
En de farmaceuten dan? Zonder de farmaceuten kan je hoog en laag springen, je augmentin komt er dan nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef intoxicated het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd alle drie! En welkom in de meest elitaire club ter wereld (Rotary en consorten, eat your heart out, want wij hebben het monopolie op kennis over de gezondheid en zijn daarmee uniek!), de pijler waarop de moderne samenleving rust, onmisbaar zijn we! Welkom ook in de wereld waar anderen letterlijk de stront voor je opruimen, waar de hiërarchie als nergens anders heerst, waar seks een middel is en waar je beslist over leven of dood. Uiteraard tegen een niet al te bescheiden honorarium.
En we krijgen als eerste een griepvaccinatie![]()
Farmaciequote:Op donderdag 16 juli 2009 19:03 schreef Luco het volgende:
[..]
En de farmaceuten dan? Zonder de farmaceuten kan je hoog en laag springen, je augmentin komt er dan niet.
Ok, sluit niet helemaal aan op kennis
Vergeet daarnaast het onderzoek niet, veel onderzoek wordt uitgevoerd door farmacologen, iets waar jullie niks van af weten. Totaalplaatje overzien, dat kunnen jullie.
Hmm, het stikt hier van de nullen. Ik vind enige vorm van ontgroening wel passend.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:50 schreef Belledijn het volgende:
Pssst, ook aanstaand eerstejaars geneeskunde. Leiden.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:55 schreef intoxicated het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gefeliciteerd alle drie! En welkom in de meest elitaire club ter wereld (Rotary en consorten, eat your heart out, want wij hebben het monopolie op kennis over de gezondheid en zijn daarmee uniek!), de pijler waarop de moderne samenleving rust, onmisbaar zijn we! Welkom ook in de wereld waar anderen letterlijk de stront voor je opruimen, waar de hiërarchie als nergens anders heerst, waar seks een middel is en waar je beslist over leven of dood. Uiteraard tegen een niet al te bescheiden honorarium.
En we krijgen als eerste een griepvaccinatie![]()
quote:
quote:
Sorry. Hmm, moeten we toch iets anders verzinnen....quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:00 schreef intoxicated het volgende:
Als je het uitlegt is het niet meer grappig![]()
Ze moeten zich afvragen wat de afkortingen betekenen
Nou, vertelquote:Op donderdag 16 juli 2009 20:00 schreef fusionfake het volgende:
Toucheren? Ah, nu snap ik dus wat die R betekent...
Utrecht of Groningen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Farmacie![]()
God wat ben ik blij dat ik daar niet mee door moest
Intoxicated: volledig eens met je betoog!
Ach gut, we krijgen toch geen koudwatervrees? Je kunt je bewijs van toelating nog inleveren!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:04 schreef Belledijn het volgende:
Ik vrees dat ik al weet waar het voor staat, hartelijk dank.
Grunnquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:07 schreef Belledijn het volgende:
Ben dan misschien een 'nul', maar zo snel kom je ook weer niet van me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |