Ah fuck it, ik ga naar bed.quote:
Gevlucht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar is die Emimich nou gebleven ondertussen.... is ie gebanned, of is ie gevlucht ?
Kloon of gevlucht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar is die Emimich nou gebleven ondertussen.... is ie gebanned, of is ie gevlucht ?
Mensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik herken het hoor Bobby, soms pesten mensen me er ook mee dat ik hetero ben of zo.!
Dag hoor, Chinees.quote:
Jij vieze vuile smerige hetero!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik herken het hoor Bobby, soms pesten mensen me er ook mee dat ik hetero ben of zo.!
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kloon of gevlucht.
Niemand heeft meer van em gehoord.
Je bent zelf een vuile smerige hetero!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vieze vuile smerige hetero!
Je zou misschien toch wel schattig kunnen zijn als heterotjequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
!
Wat was er nou eigenlijk gebeurd, had iemand hem niet ontmaskerd ofzo ?
Daar lijk je helemaal niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
"Je ziet er uit als Brad Pitt, maar dan net iets anders."
"Hier zie je eruit als Johnny Depp, maar dan iets anders."
Aldus een dude bij twee hyves([ afbeelding ])-foto's van mij.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vieze vuile smerige hetero!
Ah jonge, zo'n loser van FOK! heeft het hele FOK!leventje van hem naar de klote geholpen, echt een kutstreek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
!
Wat was er nou eigenlijk gebeurd, had iemand hem niet ontmaskerd ofzo ?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
En hier doen ze daadwerkelijk onderzoek naar, iets wat we al lang weten?
De Fransen zijn 'horrible'
Heb je nog de link naar dat topic, of was die verwijdertquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah jonge, zo'n loser van FOK! heeft het hele FOK!leventje van hem naar de klote geholpen, echt een kutstreek.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een grappige naam voor een Chinees! Dag hoor.
Nee, topic is weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heb je nog de link naar dat topic, of was die verwijdert
Kut...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, topic is weg.
En ik ga nu echt slapen.
Daarom wordt het ook dé zomerhit van 2009. Bagger, doch catchy =quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Ging ik dat liedje over "een tuintje in m'n hart" eens luisteren omdat jullie het er steeds over hadden. Nu zit ik 'm steeds te luisteren, zulks een catchy lied, al is het wel bagger.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een grappige naam voor een Chinees! Dag hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |