Ah fuck it, ik ga naar bed.quote:
Gevlucht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar is die Emimich nou gebleven ondertussen.... is ie gebanned, of is ie gevlucht ?
Kloon of gevlucht.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Waar is die Emimich nou gebleven ondertussen.... is ie gebanned, of is ie gevlucht ?
Mensenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik herken het hoor Bobby, soms pesten mensen me er ook mee dat ik hetero ben of zo.!
Dag hoor, Chinees.quote:
Jij vieze vuile smerige hetero!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Ik herken het hoor Bobby, soms pesten mensen me er ook mee dat ik hetero ben of zo.!
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kloon of gevlucht.
Niemand heeft meer van em gehoord.
Je bent zelf een vuile smerige hetero!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vieze vuile smerige hetero!
Je zou misschien toch wel schattig kunnen zijn als heterotjequote:Op donderdag 9 juli 2009 22:58 schreef Fascination het volgende:
Weet ik veel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
!
Wat was er nou eigenlijk gebeurd, had iemand hem niet ontmaskerd ofzo ?
Daar lijk je helemaal niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef IQM het volgende:
"Je ziet er uit als Brad Pitt, maar dan net iets anders."
"Hier zie je eruit als Johnny Depp, maar dan iets anders."
Aldus een dude bij twee hyves([ afbeelding ])-foto's van mij.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij vieze vuile smerige hetero!
Ah jonge, zo'n loser van FOK! heeft het hele FOK!leventje van hem naar de klote geholpen, echt een kutstreek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
!
Wat was er nou eigenlijk gebeurd, had iemand hem niet ontmaskerd ofzo ?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
En hier doen ze daadwerkelijk onderzoek naar, iets wat we al lang weten?
De Fransen zijn 'horrible'
Heb je nog de link naar dat topic, of was die verwijdertquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah jonge, zo'n loser van FOK! heeft het hele FOK!leventje van hem naar de klote geholpen, echt een kutstreek.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een grappige naam voor een Chinees! Dag hoor.
Nee, topic is weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Heb je nog de link naar dat topic, of was die verwijdert
Kut...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, topic is weg.
En ik ga nu echt slapen.
Daarom wordt het ook dé zomerhit van 2009. Bagger, doch catchy =quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Ging ik dat liedje over "een tuintje in m'n hart" eens luisteren omdat jullie het er steeds over hadden. Nu zit ik 'm steeds te luisteren, zulks een catchy lied, al is het wel bagger.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat een grappige naam voor een Chinees! Dag hoor.
I know!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar lijk je helemaal niet op.! Maar wel lief van 'm.
![]()
Het is waarquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent zelf een vuile smerige hetero!
Ineens heb ik het liedje van the love boat in mijn hoofd, ik weet niet of het wat met jou en die jongen te maken heeft maar ik vermoed het wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
I know!Al heb ik op een foto wel een beetje een Brad-blik, omdat ik m'n ogen toegeknepen heb.
Maar ik vind het gewoon een grappige opmerking. Juist omdat je het vleiend, maar ook vrij gemeen kan opvatten.
Zo van: "Je lijkt op Brad Pitt, maar dan gewoon nét niet.
"
Ligt eraan wat voor persoon het is. Misschien heeft ie wel een crush op je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
I know!Al heb ik op een foto wel een beetje een Brad-blik, omdat ik m'n ogen toegeknepen heb.
Maar ik vind het gewoon een grappige opmerking. Juist omdat je het vleiend, maar ook vrij gemeen kan opvatten.
"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ineens heb ik het liedje van the love boat in mijn hoofd, ik weet niet of het wat met jou en die jongen te maken heeft maar ik vermoed het wel.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor persoon het is. Misschien heeft ie wel een crush op je.
Ik zou het opvatten als een kutopmerkingquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
"
Maak er een foto van en flikker 'm weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
Jongens, ik weet niet wat ik moet doen..
Ik heb gisteren van een hele goede vriend van me echt een heel tof verjaardagscadeau gehadnamelijk een hele grote taart met een foto van mij en hem erop, heel schattig
!
Alleen, het is vlaai.Ik haat vlaai, m'n hele familie haat vlaai en toen ik de taart kreeg was de visite al weg..
Hij staat dus nu maar een beetje in de koelkast te staan, onaangebroken!
En ik wil 'm ook niet weggeven ofzo.. Ik neem zelf morgen sowieso een stukje, maar wat doe ik met de rest?
Pics or stfuquote:
Ach, een jaartje meer of minder. Het blijft gewoon stokoud, rightquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb gisteren van een hele goede vriend van me echt een heel tof verjaardagscadeau gehadnamelijk een hele grote taart met een foto van mij en hem erop, heel schattig
!
Alleen, het is vlaai.Ik haat vlaai, m'n hele familie haat vlaai en toen ik de taart kreeg was de visite al weg..
En ik wil 'm ook niet weggeven ofzo.. Ik neem zelf morgen sowieso een stukje, maar wat doe ik met de rest?
Ik heb al foto's. Maar weggooien is zo zondequote:Op donderdag 9 juli 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maak er een foto van en flikker 'm weg.
[..]
Pics or stfu.
[..]
Ach, een jaartje meer of minder. Het blijft gewoon stokoud, right?
Ik hou niet van goede daden.quote:
Je moet 'm toch weggooien, want hij komt nooit helemaal opquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb al foto's. Maar weggooien is zo zondeik voel me schuldig
!
[..]
Ik hou niet van goede daden.
Ik niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou het opvatten als een kutopmerkingbeetje zoals: Ooh ja je hebt het bijnaaa
, maar toch niet.
Gewoon weggooien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen.quote:
Ook een goed idee ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:22 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
En als je nou eens alleen de vulling of de slagroom of whatever eraf eet, de lekkere delen, en de rest naar afrika stuurt ofzo ?
Smeer jezelf er naakt mee in en maak een foto en geef dat aan die jongen. Of laat je schoonlikken door hem.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen.
Nou, dan weet je toch wat je te doen staat...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan dat niet over m'n hart verkrijgen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Smeer jezelf er naakt mee in en maak een foto en geef dat aan die jongen. Of laat je schoonlikken door hem.
NOU?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou, dan weet je toch wat je te doen staat...
Zo'n goed idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:26 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Smeer jezelf er naakt mee in en maak een foto en geef dat aan die jongen. Of laat je schoonlikken door hem.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]Kb!
![]()
Neea. dat wil ik niet en b. hij heeft een vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |