quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Fas, waarom staat er in je naam 'Ik heb een tuintje in m'n hart'?
Na-aper.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik dat kaklied steeds luister.!
Nee door mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een maand te lang.
Word je soms gedwongen door je vriendin?
Krentje!quote:
Nee, ik wilde het zelf al een tijdje, alleen was ik altijd bang voor de 'tussenfase' (tussen acceptabel lang en normaal kort inquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een maand te lang.
Word je soms gedwongen door je vriendin?
Erg he.quote:
Ik heb er de ":|" smiley achter om het geheel wat te neutraliseren.quote:
BT heeft me wel op het hart gedrukt dat ik moest doorzetten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe je goed.
Geef 'm anders een pruik, dan kan ie afwisselen.
Een pruik met kort haarquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe je goed.
Geef 'm anders een pruik, dan kan ie afwisselen.
quote:![]()
Fascination
Fascination
It's just the way we feel.
Fascination
It's just the way we feel. (yeah)
We love this exaltation (woh-oh, o-o-oh)
We want the new temptations (woh-oh, o-o-oh)
It's like a revelation (woh-oh, o-o-oh)
We live on fascination
![]()
Nog tips voor mij?quote:
Ik de uitroeptekens en 1'en om het af te doen als sarcasme, mochten mensen het een kaknummer vinden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Erg he.
[..]
Ik heb er de ":|" smiley achter om het geheel wat te neutraliseren.!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
BT heeft me wel op het hart gedrukt dat ik moest doorzetten.Dankzij haar (
onbedoelde woordgrap-alert) ben ik nu wie ik nu ben.
Wat voelen we elkaar toch goed aan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een pruik met kort haar?
En ja hij wilde het wel zelf, maar hij zat te hele tijd te janken over tussenlengtes, dus ik zei dat hij er maar wat voor over moest hebbenen nu ben je me dankbaar he allerliefste IQM
?
Tussenfase is kut inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het zelf al een tijdje, alleen was ik altijd bang voor de 'tussenfase' (tussen acceptabel lang en normaal kort in). En zij kan het wel waarderen.
quote:
Je bent niet eens online motherfucker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik de uitroeptekens en 1'en om het af te doen als sarcasme, mochten mensen het een kaknummer vinden.
Ja, laat het groeien.quote:
quote:
M'n broer heeft het nu ook lang, maar toen hij het liet groeien, zag 'ie er meer uit als Amélie. Vandaar m'n gegronde angst.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik de uitroeptekens en 1'en om het af te doen als sarcasme, mochten mensen het een kaknummer vinden.
MSN is voor sukkels, aldus Allure_. Zo leer ik van iedereen hier wat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent niet eens online motherfucker.
Dat zegt iedereen. Je vindt het zo niet leuk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent niet eens online motherfucker.
[..]
Ja, laat het groeien.
En als ik nu heel lief vraag of je zin hebt om met me te (strip)pokeren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
MSN is voor sukkels, aldus Allure_. Zo leer ik van iedereen hier wat.
All in.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als ik nu heel lief vraag of je zin hebt om met me te (strip)pokeren?
Ik ben gewoon bang dat jij over 30 jaar nog steeds hetzelfde kapsel hebt en dat je in je graf zult liggen met dat kapsel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Je vindt het zo niet leuk?
Maar verder ben je lekker aan het Hyven, Twitteren, Facebooken, Assbooken, Photobucketen & Myspacen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:59 schreef IQM het volgende:
[..]
MSN is voor sukkels, aldus Allure_. Zo leer ik van iedereen hier wat.
Gewoon kaalscheren, en dan een lange pruik bedoel ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een pruik met kort haar?
En ja hij wilde het wel zelf, maar hij zat te hele tijd te janken over tussenlengtes, dus ik zei dat hij er maar wat voor over moest hebbenen nu ben je me dankbaar he allerliefste IQM
?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat jij over 30 jaar nog steeds hetzelfde kapsel hebt en dat je in je graf zult liggen met dat kapsel.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
M'n broer heeft het nu ook lang, maar toen hij het liet groeien, zag 'ie er meer uit als Amélie. Vandaar m'n gegronde angst.
Denk je niet? Je haar is toch lekker makkelijk zo, en lekker tijdloos enzo?quote:
Zoiets, ja.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maar verder ben je lekker aan het Hyven, Twitteren, Facebooken, Assbooken, Photobucketen & Myspacen?
quote:
Adremquote:
Doe niet zo gemeen joh.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Denk je niet? Je haar is toch lekker makkelijk zo, en lekker tijdloos enzo?![]()
Niet iets dat je het komende jaar per se wil veranderen, en daarna eigenlijk ook niet, en dan gewoon helemaal NOOIT!!!1!!!111!!!!!!!!!!!
Met mij dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En als ik nu heel lief vraag of je zin hebt om met me te (strip)pokeren?
Het is serieus niet gemeen bedoeldquote:
Nee, dat staat me niet. Als vrouw moet je het blijkbaar lang hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat BT een punt heeft.
Zou je het zelf niet langer willen?
Ik heb dat ook nog nooit gedaan hoor. Maar hoe ik het ken is dat degene die verliest iets uit moet trekken.. Dat begint met sokken, en als je heel slecht bent dan eindig je naaktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat strippoker nooit begrepen![]()
Wat zet je in? Je Sok en als je verliest moet je je sok uittrekken??
Ik heb dat nog nooit gedaan![]()
quote:
Mooie update op je fotoboek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:06 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb dat strippoker nooit begrepen![]()
Wat zet je in? Je Sok en als je verliest moet je je sok uittrekken??
Ik heb dat nog nooit gedaan![]()
Ja ok, maar met poker zet je iets in, met strippoker niet dan? Gewoon winnen en verliezen en bij verliezen kleed je je langzaam uit en bij winnen gebeurt er niks..?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gedaan hoor. Maar hoe ik het ken is dat degene die verliest iets uit moet trekken.. Dat begint met sokken, en als je heel slecht bent dan eindig je naakt!
Ik vind inderdaad dat de meeste vrouwen lang haar moeten hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat staat me niet. Als vrouw moet je het blijkbaar lang hebben.Kort kan ook leuk staan, beetje bekrompen.
quote:
Ik denk dat je alsnog gewoon met fiches kunt spelen.. Of je zet een kledingstuk in ja maar dan kun je ook niet echt raisen ofzoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja ok, maar met poker zet je iets in, met strippoker niet dan? Gewoon winnen en verliezen en bij verliezen kleed je je langzaam uit en bij winnen gebeurt er niks..?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mooie update op je fotoboek.
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |