Zat je toen ook al zuchtend naar boven te staren?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zat in de trein met iemand die scheetjes zat te laten.Gadverdamme wat stinken.
![]()
![]()
Dat ook.quote:
Dat was een andere IQMquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar je zei laatst nog dat je IQM zo'n lekker ding vond.
Ik keek heel boos en ging m'n hand voor m'n neus houden. Ik kan daar echt kwaad om worden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat je toen ook al zuchtend naar boven te staren?
Knappe meid wel, alleen die tattoo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:44 schreef IQM het volgende:
Ik kan me z'n dochter alleen als een klein meisje herinneren, maar ze is goed opgedroogd (en inmiddels 21):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maarja, of ik die ooit nog terugzie.
Misschien als ik ooit m'n wilde streken kwijtraak...quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja.
Maarja, of ik die ooit nog terugzie.
Die mag je houden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit m'n wilde streken kwijtraak...
Moet het weer zo boers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
[..]
Darmpneumatiek. [ afbeelding ]
Ja, maar dat zou terecht zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik keek heel boos en ging m'n hand voor m'n neus houden. Ik kan daar echt kwaad om worden.
Omdat ik dat kaklied steeds luister.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
Fas, waarom staat er in je naam 'Ik heb een tuintje in m'n hart'?
Je hebt net een maand lang haar manquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Misschien als ik ooit m'n wilde streken kwijtraak...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt net een maand lang haar man!
Linkquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ik dat kaklied steeds luister.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |