Dan zit je nog met de drie v's in imvvv. Ik kan me geen woord voorstellen dat eindigt met driemaal dezelfde letter in combinatie twee voorloopletters.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:33 schreef Hondenbrokken het volgende:
Als alle letters 1op1 een andere betekenis hebben, dan zou je als je op letterfrequenties van losse letters vertrouwt de volgende vertaling moeten vinden:
"rntei teea entaa taeee aninne"
Het woord is alleen te kort om de regels van letterfrequenties op toe te passen.
enige worden welke ik me hierbij kan voorstellen zijn:quote:Op zondag 12 juli 2009 19:53 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dan zit je nog met de drie v's in imvvv. Ik kan me geen woord voorstellen dat eindigt met driemaal dezelfde letter in combinatie twee voorloopletters.
Dan zou het tweede woord: "ivvn" nog vreemder worden.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef flipp. het volgende:
[..]
enige worden welke ik me hierbij kan voorstellen zijn:
tjaaa
kusss
misss
of nog kuxxx (?) maar dat is met de hoeveelheid v's geen logische invulling
daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 12 juli 2009 21:50 schreef dreamzk het volgende:
Waar is TS en hoe gaat het met zijn vriendin??
Nee, ik vind het zo grappig dat ze verder niks laat horen. Eerst is ze zijn vriendin, en nu is ze een *(&@#()*($#)&($.quote:
Goed gezien hee!quote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef nightcowboy het volgende:
A=Z B=Y C=X enz...hele zwikje omdraaien en een paar letters verwisselen en je hebt het antwoord
quote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goed gezien hee!
lqgvf ivvn vrgzon imvvv ordprt
wordt dan
OJTEU REEM EITALM RNEEE LIWKIG
wordt dan
GIKWIL EEENR MLATIE MEER UETJO
Dan telkens de eerste letter van elk 'woord' aan de achterkant van het woord zetten.
IKWILG EENRE LATIEM EERM ETJOU
Sorry TS
Why moos? Zodat je weet wat er staat zodra angelique je vriendin hetzelfde doet?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:06 schreef Moozzie het volgende:
Gedumpt worden door je vriendin via sms in geheimschrift.
Epic topic dit.
Even bookmarken
Die kan zo'n code niet verzinnenquote:Op maandag 13 juli 2009 14:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Why moos? Zodat je weet wat er staat zodra angelique je vriendin hetzelfde doet?
En went het alquote:Op maandag 13 juli 2009 14:33 schreef Duikelaar het volgende:
Ik ben op heel veel manieren gedumpt. Maar zo?
Noem je haar nou dom?quote:
Is dat hem echt? Mijn god wat tragisch danquote:Op maandag 13 juli 2009 12:53 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Goed gezien hee!
wordt dan
OJTEU REEM EITALM RNEEE LIWKIG
wordt dan
GIKWIL EEENR MLATIE MEER UETJO
Dan telkens de eerste letter van elk 'woord' aan de achterkant van het woord zetten.
IKWILG EENRE LATIEM EERM ETJOU
Sorry TS
Geen idee.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Als dat serieus de oplossing is....hoe verzint ze het![]()
Huldequote:Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef nightcowboy het volgende:
A=Z B=Y C=X enz...hele zwikje omdraaien en een paar letters verwisselen en je hebt het antwoord
quote:Op maandag 13 juli 2009 17:32 schreef Noobletio het volgende:
Ziek als je dat kraakt.
Waarom horen we trouwens niets meer van secoh.
quote:Op maandag 13 juli 2009 18:13 schreef Bad_eendje het volgende:
Ben benieuwd naar de reactie van secoh.
Jup, alleen het was geen caeser-shiftquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:43 schreef Onverlaatje het volgende:
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
rstuvwxyzabcdefghijklmnopq
uhpeo reew eapixw rveee ximyac
caymix eeevr wxipae weer oephu
en daar komt weer uit jqgtd gum tpgwn gmv mpdqtquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef RacerDKB het volgende:
57483 4886 87466 46888 673778
Mischien bedoelde ze vriendin dat ze hem ging vermoorde?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:25 schreef Moozzie het volgende:
Die is al 2 dagen niet meer op fok geweest
Batsen, dat woord is zoooo Jimboquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Secoh zit gewoon met zn dikke reet ergens op een strand in een of ander lekker vakantieland en batst daar iedere dag uur een andere chick
ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef zomgmoz het volgende:
snel nog een postje in dit legendarische topic
Ik ookquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:02 schreef zomgmoz het volgende:
snel nog een postje in dit legendarische topic
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |