TS maakte eigenlijk een seksueel getinte opmerking en werd daarom uitgekafferd, want vrouwen zijn daar niet van gediend!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:03 schreef ehqo het volgende:
Hoe kan jij haar helpen alsnog over te mogen naar volgend jaar dan?
is niet belangrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gebeurde dit, en waarom kwam er opeens een Marokkaans meisje bij jullie zitten en waarom ging ze opeens schelden?
Zo van: als jij mijn ballen zuigt pijp ik de directeur van je school eens goed, en dan zien we wel hoe ver we komen? Ik snap er nog minder van. Maar ik ben bang dat mijn logica überhaupt niet strookt met die van mijnheer Beverton.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TS maakte eigenlijk een seksueel getinte opmerking en werd daarom uitgekafferd, want vrouwen zijn daar niet van gediend!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
is niet belangrijk, ze heeft zicht te houden aan de regels van Nederland en ze staan onder de Autochtonen en hebben te luisteren naar de autochtonen ze hebben maar te werken voor respect en hebben maar respect te geven, geven ze het niet? dan verdienen ze een trap op hun smoel.
Rot vlees is ook zachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef beverton het volgende:
[..]
Ze kunnen mooi en zacht van de buitenkant zijn, maar van binnen voelen ze meestal rot aan
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
is niet belangrijk.
ze heeft zicht te houden aan de regels van Nederland en ze staan onder de Autochtonen en hebben te luisteren naar de autochtonen!
ze hebben maar te werken voor respect en hebben maar respect te geven.
geven ze het niet? dan verdienen ze een trap op hun smoel.
De meesten wel, is mijn ervaring.quote:
Dit gebeurde op mijn HBO faciliteit, en ze kwam bij ons zitten, omdat ze een studiegenoot van ons is (hihihih ik zei studie terwijl ik slechts HBO doe forgive mequote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gebeurde dit, en waarom kwam er opeens een Marokkaans meisje bij jullie zitten en waarom ging ze opeens schelden?
Haha, als doorgewinterd KLB-lid is het vanzelfsprekend dat ik weet hoe je met vrouwen om moet gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TS maakte eigenlijk een seksueel getinte opmerking en werd daarom uitgekafferd, want vrouwen zijn daar niet van gediend!
Wij hebben een directricequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zo van: als jij mijn ballen zuigt pijp ik de directeur van je school eens goed, en dan zien we wel hoe ver we komen? Ik snap er nog minder van. Maar ik ben bang dat mijn logica überhaupt niet strookt met die van mijnheer Beverton.
Maar waarom begon ze dan precies met schelden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef beverton het volgende:
Ze was chagrijnig, omdat ze niet naar het volgende leerjaar mocht, en waarschijnlijk zelfs een andere 'studie' moeten zoekenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom begon ze dan precies met schelden?
Als ik zo terug kijk op de geschiedenis van de mens moet ik teleurgesteld concluderen dat racisme klaarblijkelijk een trekje is die de mens eigen is. Ik zou graag willen dat het anders was/is maar kan derhalve niet stellen dat racisme niet in Nederland thuishoort, het is een karaktertrek die, hoe naar ook, bij ons hoort.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Wij hebben een directrice. Maar bent u het wel eens met mijn punt; racisme hoort niet thuis in Nederland?
[/VOC-modus]quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als ik zo terug kijk op de geschiedenis van de mens moet ik teleurgesteld concluderen dat racisme klaarblijkelijk een trekje is die de mens eigen is. Ik zou graag willen dat het anders was/is maar kan derhalve niet stellen dat racisme niet in Nederland thuishoort, het is een karaktertrek die, hoe naar ook, bij ons hoort.
'DIE KÈNKERLOEMPIA'S HEBBEN MIJN SLOEP GEJAT.'quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef beverton het volgende:
[..]
[/VOC-modus]
WAAR ZIJN DIE LUIE KATOENPLUKKERS?
[VOC-modus\]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef ehqo het volgende:
[..]
'DIE KÈNKERLOEMPIA'S HEBBEN MIJN SLOEP GEJAT.'
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Nuance: Racisme is niet eigen aan de witte mens ofzo. Elk ras kan vitten op een andere. Ook binnen de Nederlande grenzen als medelander. Ik heb een hekel aan stink-anti's die nooit uitkijken waar ze lopen en doen wat ze willen, ik heb een hekel aan hoogmoedige hollanders die doen alsof ze ongenaakbaar zijn tot iets gebeurt en ze helemaal niet zo stoer zijn met alle tranen en stille tochten, ik heb een hekel aan marokkanen die niet weten waar de klepel hangt mbt hun doen en laten en het beeld wat hollanders hebben van ze, ik heb daarenetegn ook een hekel aan aziaten en indos. Zij blijven teveel op de achtergrond an laten zich strelen door BS als "ze zijn slim en doen lekker mee en zijn nooit een probleem". Nee je bent 1.60, lelijk je pikt de hollandsche vrouwtjes niet in, je bent geen gevaar knucklehead!! je doet niet mee!!
(ik ben 1.75)
Lachuuuuuhhquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef porsche1 het volgende:
JE MOEST ZO ZEGGEN: VIEZE BRUINE VIEZE BRUINE VIEZE BRUINE AAP, MOET JE NOG EEN NOOTJEEEEEE???
OF DEZE IS OOK LACHUUUUUUH:IK ZAG JE MOEDER GISTER PINDSA'S RAPEN BIJ ONS VOOR DE DEUR.
Als je de OP leest, dan had je geweten dat ik dat inderdaad heb gedaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:44 schreef Aestivate het volgende:
En daarna is TS zeker snel naar huis gerend om dit topic te maken.
Klopt. Toch zei ik het. Hilarisch he!!1!11!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:45 schreef beverton het volgende:
[..]
Als je de OP leest, dan had je geweten dat ik dat inderdaad heb gedaan
okequote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Klopt. Toch zei ik het. Hilarisch he!!1!11!!
![]()
![]()
EINZ ONE ONE EINZ!!
![]()
![]()
!!
1
![]()
!
quote:Mr. T once defeated Chuck Norris in a game of Tic-Tac-Toe. In retaliation, Chuck Norris invented racism.
Hij doet tenminste zijn best. Hij werkt en doet een HBO 'studie'.quote:
www.muslima.comquote:
Ehm.. jaloers op wat? Dat ze je "verrot" heeft gescholden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Haha, als doorgewinterd KLB-lid is het vanzelfsprekend dat ik weet hoe je met vrouwen om moet gaan. Bespeur ik hier een vorm van jaloezie of onzekerheid in jou schuilen
![]()
AUSCHWITZ IS BACK FOR BLACK!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef porsche1 het volgende:
JE MOEST ZO ZEGGEN: VIEZE BRUINE VIEZE BRUINE VIEZE BRUINE AAP, MOET JE NOG EEN NOOTJEEEEEE???
OF DEZE IS OOK LACHUUUUUUH:IK ZAG JE MOEDER GISTER PINDSA'S RAPEN BIJ ONS VOOR DE DEUR.
Jaloers op mijn aaibaarheid en omgang met vrouwenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:37 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
Ehm.. jaloers op wat? Dat ze je "verrot" heeft gescholden?
(maar verder ben ik het 'zo ongeveer' met je eens. racisme zou moeten verdwijnen ...)
HAHAHA JA DIE JA XD XD XDquote:
Haha, "omgang" met vrouwenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Jaloers op mijn aaibaarheid en omgang met vrouwen
Ik kan begrijpen dat je na zo'n avontuur graag meteen een topic aanmaakt. Wat ik echter niet begrijp is het volgende: je bent op school waar hoogstwaarschijnlijk computers beschikbaar zijn. Na het beleven van jouw avontuur zou je dus even goed een computer in de buurt kunnen opzoeken. Dit voorkomt ook dat je belangrijke details vergeet door de tijd die er overheen gaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:52 schreef beverton het volgende:
Uiteraard ben ik meteen naar huis gerend om een topic aan te maken.
Ik was bang dat ik na deze scheldkanonnade opgewacht zou worden door haar broers en neven. Dus in belang van Fok! heb ik het voorval overleefd zodat ik hier een gedenkwaardig topic kon plaatsen over deze problematiek.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je na zo'n avontuur graag meteen een topic aanmaakt. Wat ik echter niet begrijp is het volgende: je bent op school waar hoogstwaarschijnlijk computers beschikbaar zijn. Na het beleven van jouw avontuur zou je dus even goed een computer in de buurt kunnen opzoeken. Dit voorkomt ook dat je belangrijke details vergeet door de tijd die er overheen gaat.
Vanwaar toch de keus om naar huis te rennen?
Hij is niet mijn vriendjequote:En waarom noemde jouw Marokkaanse vrouwelijke studiegenoot jouw vriendje Jamal? Is hij ook Marokkaans?
Zij niet, maar haar zus wel en zij draagt geen hoofddoekquote:En is jouw Marokkaanse vrouwelijke studiegenoot lekker? Zo niet, waarom bood jij dan aan haar te helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |