Kut, nu mag ik er geen slotje op doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef aychelle het volgende:
Nou niet gaan pesten en een slotje op deze topic doen.
nee a.u.b niet, en waarom doe je de test niet even en zet je de uitslag hier neer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kut, nu mag ik er geen slotje op doen.
haha lol en waarom niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:40 schreef BasementDweller het volgende:
Ik wil niet op een dergelijke site mijn IP adres achterlaten
quote:
quote:
oei, heb je toevalig gladgeschoren benen, houd je van shoppen?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:10 schreef aychelle het volgende:
[..]
oei, heb je toevalig gladgeschoren benen, houd je van shoppen?
haha dat geeneens!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:09 schreef MouzurX het volgende:
Maarja als je je zaakje ook bijhoudt zodat er geen enorme wildernis komt dan ben je dus (zal wel bijtellen bij homo%) homo
Dan mag ik trots zijn dusquote:
Iedereen boven de 33% is homo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Maar eigenlijk ben je homo als je boven de 50% zit of niet? Ik bedoel, je bent homo of je bent het niet, je hebt niet verschillende niveau's in homosexualiteit ofzo.
Net als met een lamp, de lamp is aan of uit, niet 53% aan.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef WurM het volgende:
Kut. GaySite.nl staat in mijn browsergeschiedenis
Een homo valt niet op vrouwen, doe je dat wel, dan ben je geen homo maar biseksueel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
Maar eigenlijk ben je homo als je boven de 50% zit of niet? Ik bedoel, je bent homo of je bent het niet, je hebt niet verschillende niveau's in homosexualiteit ofzo.
Net als met een lamp, de lamp is aan of uit, niet 53% aan.
Erik, van jou had ik beter verwacht!quote:
Ik vond het wel prima, wel homo maar nog niet ubernichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
Erik, van jou had ik beter verwacht!
o oké!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima, wel homo maar nog niet ubernicht.
echt! hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben trouwens de enige hetero in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik > Jullie.
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.
je bent gewoon bang dus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.
Twijfelen omdat je een internettest invult en schijt hebt aan de resultaten maar er misschien toch om wil glimlachenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat is dus wel hoe je 0% haalt: alle vragen overslaan en op "Laat zien hoe homo ik ben!" klikken.
Het feit dat jullie deze tests serieus ingevuld hebben is een teken dat je twijfelt over je seksualiteit, stelletje nichten.
Meneertje vier-en-zestig procent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twijfelen omdat je een internettest invult en schijt hebt aan de resultaten maar er misschien toch om wil glimlachen?
quote:De GaySite.nl HomoTest heeft bepaald dat
je 59 % homo bent! Het gemiddelde "homopercentage" van deze test is 54%.
Nobody knows I'm gay......
Maar je bent het wel!
Dusquote:
Oh lord dat plaatjequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Geqxon het volgende:
FUCK!
[ afbeelding ]
Ik heb de test serieus ingevuld, had ik niet moeten doen.
De linker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Neleos het volgende:
46%.
Kun je ook nog ergens zien wie de travestiet is. Ik denk de middelste?
De deur op een kiertje zetten?quote:
Mijn homo-broeder begrijpt het.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Linker, overduidelijk een plastic pruik.
Of omdat, ondanks het resultaat, wij ons toch niet zoveel aan zullen trekken van het resultaat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat is dus wel hoe je 0% haalt: alle vragen overslaan en op "Laat zien hoe homo ik ben!" klikken.
Het feit dat jullie deze tests serieus ingevuld hebben is een teken dat je twijfelt over je seksualiteit, stelletje nichten.
huil je veel? dat vind ik echt skeetigquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef CrssY het volgende:
[..]
Of omdat, ondanks het resultaat, wij ons toch niet zoveel aan zullen trekken van het resultaat.
Overigens:
----
De GaySite.nl HomoTest heeft bepaald dat
je 22 % homo bent! Het gemiddelde "homopercentage" van deze test is 54%.
Wauw! Jij bent die enige echte kerel die
door vele homo's wordt begeerd. Pas maar op!
----
Vreemd, ik vind mnzelf, ondanks dat ik op vrouwen val, soms best gay (metro? of gewoon gevoelig). Laatste vraag heb ik dan ook 34-66% ofzo ingevuld, mocht niet baten.
ver van stoer ....quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:43 schreef CrssY het volgende:
Nee, dat dan weer niet.. Ik ben gewoon ver van 'stoer' maar wel zelfverzekerd en ijdel.
Haha, die tweede is idd erg cool. De eerste scoorde ik 46% en toevallig in de test van het topic ook 46%. Terwijl ik toch gewoon 100% homo ben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
http://www.channel4.com/l(...)meter/gayometer.html
Deze is leuker
23 % gay
http://www.seethru.co.uk/games/quiz/lesbian.htm
Vraag 1 antwoorden met : male
40%.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Deze is leuker
Bij die 20%quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Deze is leuker
13%quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Deze is leuker
23 % gay
onee je hebt gelijk! w8 effequote:Op maandag 13 juli 2009 09:43 schreef DarkBlade het volgende:
ik zie geen result staan als ik op die link klik..
netjes gemideldequote:
haha, was dat één van de vragen?quote:
Nouja je hebt drie foto's waar uit je kunt kiezen.quote:
quote:
Jongens die dat het hardst roepen, zijn juist de homo's.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:18 schreef ajf het volgende:
| De Uitslag
De GaySite.nl HomoTest heeft bepaald dat
je 32 % homo bent! Het gemiddelde "homopercentage" van deze test is 54%.
Twijfel, twijfel, twijfel......
Doe voor alle zekerheid de test nog maar eens.
Bij mij geen twijfel dat ik absoluut hetero ben
Ja dat zeggen ze. Ik heb een vriendin en 2 kinderen.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jongens die dat het hardst roepen, zijn juist de homo's.
quote:De GaySite.nl HomoTest heeft bepaald dat
je 36 % homo bent! Het gemiddelde "homopercentage" van deze test is 54%.
Twijfel, twijfel, twijfel......
Doe voor alle zekerheid de test nog maar eens.
Precies! Boven de 50% is homo, maar boven de 75% zijn echte relnichten. Daar ga jij natuurlijk voor!quote:
echt niet!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Precies! Boven de 50% is homo, maar boven de 75% zijn echte relnichten. Daar ga jij natuurlijk voor!
Zie eerste of tweede paginaquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
echt niet!![]()
relnichten? dat zijn toch van die handtasjes? Neuh...niet mijn soort.![]()
doe jij die test eens als je durft
quote:
Troost je, dat heb ik enkele maanden geleden nog moeten ondergaan door 2 vriendinnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:52 schreef jogy het volgende:
55%, Enkel omdat ik in mijn jonge jaren een keer gebruikt ben als opmaakpop door mijn zus, inclusief rokje en permanent in mijn haar.
Minus het rokje, ze hebben wel mijn haar gedaan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Troost je, dat heb ik enkele maanden geleden nog moeten ondergaan door 2 vriendinnen.
Daar komt dat extra 1%tje wat ik op je heb denk ik van
Mike, ben jij even onzeker over je geaardheid als ik?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Je zou dit topic kunnen vervangen met een OP die zegt "Als je daar zo onzeker over bent dat je zelfs een quiz wilt doen om daarachter te komen is de kans groot dat je het bent."
onzeker niet! ik weet dat ik homo benquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mike, ben jij even onzeker over je geaardheid als ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |