Ik vond het wel prima, wel homo maar nog niet ubernichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
Erik, van jou had ik beter verwacht!
o oké!quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima, wel homo maar nog niet ubernicht.
echt! hoe heb je dat gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben trouwens de enige hetero in dit topic:
[ afbeelding ]
Ik > Jullie.
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.
je bent gewoon bang dus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben zo hetero dat ik zulke stomme tests niet nodig heb. Ik was zo verzekerd over mijn seksualiteit dat ik de complete test overgeslagen heb en op "OK" heb gedrukt, ik wist de uitslag toch al.
Twijfelen omdat je een internettest invult en schijt hebt aan de resultaten maar er misschien toch om wil glimlachenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Maar dat is dus wel hoe je 0% haalt: alle vragen overslaan en op "Laat zien hoe homo ik ben!" klikken.
Het feit dat jullie deze tests serieus ingevuld hebben is een teken dat je twijfelt over je seksualiteit, stelletje nichten.
Meneertje vier-en-zestig procent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twijfelen omdat je een internettest invult en schijt hebt aan de resultaten maar er misschien toch om wil glimlachen?
quote:De GaySite.nl HomoTest heeft bepaald dat
je 59 % homo bent! Het gemiddelde "homopercentage" van deze test is 54%.
Nobody knows I'm gay......
Maar je bent het wel!
Dusquote:
Oh lord dat plaatjequote:Op donderdag 9 juli 2009 20:47 schreef Geqxon het volgende:
FUCK!
[ afbeelding ]
Ik heb de test serieus ingevuld, had ik niet moeten doen.
De linker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:49 schreef Neleos het volgende:
46%.
Kun je ook nog ergens zien wie de travestiet is. Ik denk de middelste?
De deur op een kiertje zetten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |