quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
Trouwens, we hebben alweer een topic vol
Uiteraard met als afsluiter wel een Fluffie-vriendelijk linkje![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:37 schreef JortK het volgende:
Geen vraag maar misschien eens een nieuwtje!
niet alleen fluf vriendelijke URL...quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
Trouwens, we hebben alweer een topic vol
Uiteraard met als afsluiter wel een Fluffie-vriendelijk linkje![]()
could-not-resist....quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:37 schreef JortK het volgende:
Geen vraag maar misschien eens een nieuwtje!
Waarom nou een slotjequote:
Je wordt traag ouwe!quote:
Thanks dat je het vraagtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:42 schreef phluphy het volgende:
Hoe was het nou gegaan vandaag, met de verhuizing, Sjow?
Maar doen ze nou nog wat met je opmerkingen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thanks dat je het vraagt
Mijn collega die morgen afwezig is (ook mijn manager trouwens, ben dus kip alleen
) heeft alle spullen kunnen verhuizen.. Ikzelf ben nog niet volledig verhuisd, er moet ook nog een kast verhuisd worden, en 2 tafels
.
We zijn dus als IT-afdeling voor de helft zeg maar verhuisd.
Dat is al de tweede dit topic! Ik vraag bij deze een ban aan voor Jortquote:
snuggerquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thanks dat je het vraagt
Mijn collega die morgen afwezig is (ook mijn manager trouwens, ben dus kip alleen
) heeft alle spullen kunnen verhuizen.. Ikzelf ben nog niet volledig verhuisd, er moet ook nog een kast verhuisd worden, en 2 tafels
.
We zijn dus als IT-afdeling voor de helft zeg maar verhuisd.
Banaanvraag is ban voor de aanvrager!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is al de tweede dit topic! Ik vraag bij deze een ban aan voor Jort
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:04 schreef Bart het volgende:
Ik kreeg trouwens een mooie opzeggingsbrief van Online. Daarin stond dat ik de opzegging nog telefonisch ongedaan kan maken tot één maand voor 6-8-09. Die brief kreeg ik op 9-7-09
En het ligt ook niet aan de TNT, de dagtekening was 7-7-09
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef phluphy het volgende:
Sterkte dan maar weer, half-verhuisde Sjow!![]()
[..]
![]()
Zo kreeg ik laatst een brief van de belastingdienst (gewoon THUIS in de brievenbus) waarin ze me vertelden dat ze me geen brieven konden sturen omdat ze geen adres van me weten.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef phluphy het volgende:
En zeg hou es op met dat bananengevraaggedoe ehhh ban-aanvraag-gedoe.
Straks zit ik hier in mijn uppie.
Stroomstoringenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-regio-den-haag.htmlnu moet ik tot 16:00 werken, anders was ik allang vrij geweest
en daar wordt je blij van omdat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Stroomstoringen
We hebben er ook eentje in Purmerend nu
Omdat ik anders werkloos ben.quote:
Wij hadden vanmiddag alleen geen water.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-regio-den-haag.htmlnu moet ik tot 16:00 werken, anders was ik allang vrij geweest
580kB/s uploadquote:
Ga je er serieus werk op doen? --> XP Pro.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:35 schreef mschol het volgende:
snel een vraagje: moet m'n pc opnieuw installeren...
Waar zal ik voor gaan: Windows XP pro, Windows vista ultimate of Windows 7 ultimate 64-bit (uiteraard de RC)....
die 64 bit weet ik niet echt met het oog op spellen spelen?
anders ga ik wel gewoon voor xp pro.. weet ik zeker dat alles et doet
opzich ben ik heel erg tevreden over vista alleen voor m'n format waren zowel de displaydriver als de logitech driver echt pure bagger geworden (displaydriver liep minimaal 1x per dag vast, mijn muis kon niet meer geinstalleerd worden & werd pas heel laat na opstarten v/d pc bruikbaar), nu ga ik het op XP uitzingen totdat windows 7 er officieel is, en hopen dat daar een keer niet crashende drivers voor komenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Je bent zo positief over Vista, waarom in vredesnaam dan weer terug naar XP? Wacht je nu op Windows 7 oid?
Ik heb helemaal geen last gehad van problemen, en heb ook een logitech muis (MX518, maar heb dan ook niet de logitech driver gebruikt, maar de standaard).quote:Op zondag 12 juli 2009 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich ben ik heel erg tevreden over vista alleen voor m'n format waren zowel de displaydriver als de logitech driver echt pure bagger geworden (displaydriver liep minimaal 1x per dag vast, mijn muis kon niet meer geinstalleerd worden & werd pas heel laat na opstarten v/d pc bruikbaar), nu ga ik het op XP uitzingen totdat windows 7 er officieel is, en hopen dat daar een keer niet crashende drivers voor komen
tis wel weer eff wennen aan XP, als je de afgelopen 2 jaar ofzo op vista hebt gewerkt![]()
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)quote:Op zondag 12 juli 2009 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last gehad van problemen, en heb ook een logitech muis (MX518, maar heb dan ook niet de logitech driver gebruikt, maar de standaard).
Beeld zelfde; met een atikaart geen/nauwelijks problemen.
Jow Wyriquote:
Klopt inderdaad, muis met draad.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)
en mogelijk was de displaydriver wel opgehouden met crashen na herinstall maar ach.. niet zo'n ramp
53,50 per maand voor internet 60/6, telefonie avond en weekend gratis, en digitale tv met harddisk recorder en extra veel zenders... Valt op zich nog mee imhoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gief! Ow wacht kost me iets te veel xD.
Ik heb ook een tijd de MX5500 op Vista x64 Ultimate gebruikt, zonder enig probleem. Mijn 8800GTX draait ook al anderhalf jaar goed op Vista...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)
en mogelijk was de displaydriver wel opgehouden met crashen na herinstall maar ach.. niet zo'n ramp
Ik zou 65 euro gaan betalen voor 50/5, tv (+ digitale ontvanger met HD-mogelijkheid) en telefonie. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd, daarnaast heeft Ziggo inkomend & uitgaand poort25 gesloten wat voor mij een funest isquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
53,50 per maand voor internet 60/6, telefonie avond en weekend gratis, en digitale tv met harddisk recorder en extra veel zenders... Valt op zich nog mee imho
Gevalletje Pebkac dusquote:[..]
Ik heb ook een tijd de MX5500 op Vista x64 Ultimate gebruikt, zonder enig probleem. Mijn 8800GTX draait ook al anderhalf jaar goed op Vista...
beide werken ook wel...quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef Bart het volgende:
Ik heb ook een tijd de MX5500 op Vista x64 Ultimate gebruikt, zonder enig probleem. Mijn 8800GTX draait ook al anderhalf jaar goed op Vista...
UPC heeft 25 wel openstaan, hoeft niet eens via relayquote:Op zondag 12 juli 2009 13:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zou 65 euro gaan betalen voor 50/5, tv (+ digitale ontvanger met HD-mogelijkheid) en telefonie. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd, daarnaast heeft Ziggo inkomend & uitgaand poort25 gesloten wat voor mij een funest is(ik heb nml hier een servertje staan die de mail voor mijn domein regelt, verzenden gaat via relay, dus dat is niet echt heel boeiend, maar ontvangen wel).
Waarschijnlijkquote:[..]
Gevalletje Pebkac dus![]()
53 eurie inclusief 15 eurie standaard kabel tarief per maand?quote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
53,50 per maand voor internet 60/6, telefonie avond en weekend gratis, en digitale tv met harddisk recorder en extra veel zenders... Valt op zich nog mee imho
[..]
Nee exclusief, maar die 15 euro betaal je ook als je adsl hebt. Althans, ik neem aan dat je toch tv wilt kijkenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
53 eurie inclusief 15 eurie standaard kabel tarief per maand?
Hmm da's wel chill.. Ga wel een lange mail naar Ziggo sturen om eens te kijken hoe ze erop reageren.. Mocht het inderdaad ook flut zijn, dan blijf ik waar ik nu zit (ADSL 2+).quote:Op zondag 12 juli 2009 13:55 schreef Bart het volgende:
[..]
UPC heeft 25 wel openstaan, hoeft niet eens via relay
Kwam er wel achter dat sommige mailservers (waaronder hotmail) mijn hele ip-range blokkeren. Dus dat schiet niet echt op. Nou ja, dan maar relayen via smtp.upcmail.nlquote:Op zondag 12 juli 2009 21:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm da's wel chill.. Ga wel een lange mail naar Ziggo sturen om eens te kijken hoe ze erop reageren.. Mocht het inderdaad ook flut zijn, dan blijf ik waar ik nu zit (ADSL 2+).
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:15 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo, kom ook eens in deze slowchat kijken. Avond allemaal
Tja, de weekenden moeten toch ergens van betaald wordenquote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Morgen weer vroeg uit de veren (6.00) en weer aan de arbeid
morgen ook weer vroeg aan de bak, en ook nog eens de maandag na stroomstoring van vrijdag waarna pand werd gesloten en wij dus niks meer konden testen (van de werkplekken, de servers zoemde netjes verder uiteraardquote:Op zondag 12 juli 2009 22:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Morgen weer vroeg uit de veren (6.00) en weer aan de arbeid
Ah ok ik betaal 50 euro voor standaard anoloog tv, 25Mbit en onbepertk naar heel europa bellen (ga er ff vanuit dat dat vast is)quote:Op zondag 12 juli 2009 20:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee exclusief, maar die 15 euro betaal je ook als je adsl hebt. Althans, ik neem aan dat je toch tv wilt kijken
O.k. Bertje. Doe ik, Bertje. Ik zal braaf oefenen, Bertje.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:41 schreef Geqxon het volgende:
Speciaal voor Fluf: http://www.spele.nl/games/koken/koken.html
Kan ze vanaf nu ook digitaal koken.
Nou ja, kijk maar eens op http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/quote:Op maandag 13 juli 2009 12:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah ok ik betaal 50 euro voor standaard anoloog tv, 25Mbit en onbepertk naar heel europa bellen (ga er ff vanuit dat dat vast is).
Mooi toch dat het maandag is. Hebben we weer een hele werkweek om uit te rusten van het weekend!quote:
Juistemquote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi toch dat het maandag is. Hebben we weer een hele werkweek om uit te rusten van het weekend!
Eh ja. Interessante zienswijze.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Mooi toch dat het maandag is. Hebben we weer een hele werkweek om uit te rusten van het weekend!
Ja hoe doe jij dat dan? Als je het andersom doet, in het weekend bijkomen van de werkweek, dan doe je het toch helemaal verkeerd! Dan is je hele weekend naar de knoppenquote:
Ah, zo'n foto heb ik ook nog wel! Dit is hem:quote:Op maandag 13 juli 2009 13:54 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
JuistemHopelijk wordt het lekker weer deze week. Heb zin om een nachtduik te maken en mooie foto's te maken
Ik doe het niet zoals jij en ik doe het ook niet andersom!quote:Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja hoe doe jij dat dan? Als je het andersom doet, in het weekend bijkomen van de werkweek, dan doe je het toch helemaal verkeerd! Dan is je hele weekend naar de knoppen
Ach meissie toch... Zal ik je eens een lekkere massage komen geven?quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik doe het niet zoals jij en ik doe het ook niet andersom!![]()
Ik ben gewoon altijd druk, privé en op het werk. Dus bijkomen kan ik NOOIT!
Boehoehoehoe!
quote:
Geen tijd voor.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach meissie toch... Zal ik je eens een lekkere massage komen geven?
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah, zo'n foto heb ik ook nog wel! Dit is hem:
[ afbeelding ]
Wasda? Een snoek ofzo?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:00 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit vind ik best een leuk plaatje
Yup en mijn bedragje is inclusief die 15 euroquote:Op maandag 13 juli 2009 12:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, kijk maar eens op http://service.upc.nl/totaalpakketten/bundletool/
Die kosten zijn dus exclusief die 15 euro...
Da's een snoek anderhalve week geleden gefotografeerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Wasda? Een snoek ofzo?
* Bart kan nog net een goudvis van een tetra onderscheiden.
Geinigquote:Op maandag 13 juli 2009 20:49 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Da's een snoek anderhalve week geleden gefotografeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |