quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:33 schreef phluphy het volgende:
Sterkte dan maar weer, half-verhuisde Sjow!![]()
[..]
![]()
Zo kreeg ik laatst een brief van de belastingdienst (gewoon THUIS in de brievenbus) waarin ze me vertelden dat ze me geen brieven konden sturen omdat ze geen adres van me weten.![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef phluphy het volgende:
En zeg hou es op met dat bananengevraaggedoe ehhh ban-aanvraag-gedoe.
Straks zit ik hier in mijn uppie.
Stroomstoringenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-regio-den-haag.htmlnu moet ik tot 16:00 werken, anders was ik allang vrij geweest
en daar wordt je blij van omdat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Stroomstoringen
We hebben er ook eentje in Purmerend nu
Omdat ik anders werkloos ben.quote:
Wij hadden vanmiddag alleen geen water.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-regio-den-haag.htmlnu moet ik tot 16:00 werken, anders was ik allang vrij geweest
580kB/s uploadquote:
Ga je er serieus werk op doen? --> XP Pro.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:35 schreef mschol het volgende:
snel een vraagje: moet m'n pc opnieuw installeren...
Waar zal ik voor gaan: Windows XP pro, Windows vista ultimate of Windows 7 ultimate 64-bit (uiteraard de RC)....
die 64 bit weet ik niet echt met het oog op spellen spelen?
anders ga ik wel gewoon voor xp pro.. weet ik zeker dat alles et doet
opzich ben ik heel erg tevreden over vista alleen voor m'n format waren zowel de displaydriver als de logitech driver echt pure bagger geworden (displaydriver liep minimaal 1x per dag vast, mijn muis kon niet meer geinstalleerd worden & werd pas heel laat na opstarten v/d pc bruikbaar), nu ga ik het op XP uitzingen totdat windows 7 er officieel is, en hopen dat daar een keer niet crashende drivers voor komenquote:Op zondag 12 juli 2009 09:47 schreef Sjowhan het volgende:
Je bent zo positief over Vista, waarom in vredesnaam dan weer terug naar XP? Wacht je nu op Windows 7 oid?
Ik heb helemaal geen last gehad van problemen, en heb ook een logitech muis (MX518, maar heb dan ook niet de logitech driver gebruikt, maar de standaard).quote:Op zondag 12 juli 2009 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich ben ik heel erg tevreden over vista alleen voor m'n format waren zowel de displaydriver als de logitech driver echt pure bagger geworden (displaydriver liep minimaal 1x per dag vast, mijn muis kon niet meer geinstalleerd worden & werd pas heel laat na opstarten v/d pc bruikbaar), nu ga ik het op XP uitzingen totdat windows 7 er officieel is, en hopen dat daar een keer niet crashende drivers voor komen
tis wel weer eff wennen aan XP, als je de afgelopen 2 jaar ofzo op vista hebt gewerkt![]()
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)quote:Op zondag 12 juli 2009 10:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last gehad van problemen, en heb ook een logitech muis (MX518, maar heb dan ook niet de logitech driver gebruikt, maar de standaard).
Beeld zelfde; met een atikaart geen/nauwelijks problemen.
Jow Wyriquote:
Klopt inderdaad, muis met draad.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)
en mogelijk was de displaydriver wel opgehouden met crashen na herinstall maar ach.. niet zo'n ramp
53,50 per maand voor internet 60/6, telefonie avond en weekend gratis, en digitale tv met harddisk recorder en extra veel zenders... Valt op zich nog mee imhoquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gief! Ow wacht kost me iets te veel xD.
Ik heb ook een tijd de MX5500 op Vista x64 Ultimate gebruikt, zonder enig probleem. Mijn 8800GTX draait ook al anderhalf jaar goed op Vista...quote:Op zondag 12 juli 2009 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
de MX518 is met draad toch? ik heb een bluetooth setje (MX5500)
en mogelijk was de displaydriver wel opgehouden met crashen na herinstall maar ach.. niet zo'n ramp
Ik zou 65 euro gaan betalen voor 50/5, tv (+ digitale ontvanger met HD-mogelijkheid) en telefonie. Ben alleen nog niet helemaal overtuigd, daarnaast heeft Ziggo inkomend & uitgaand poort25 gesloten wat voor mij een funest isquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef Bart het volgende:
[..]
53,50 per maand voor internet 60/6, telefonie avond en weekend gratis, en digitale tv met harddisk recorder en extra veel zenders... Valt op zich nog mee imho
Gevalletje Pebkac dusquote:[..]
Ik heb ook een tijd de MX5500 op Vista x64 Ultimate gebruikt, zonder enig probleem. Mijn 8800GTX draait ook al anderhalf jaar goed op Vista...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |