Nee, mits je genoeg mensen kent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
18.
[..]
Oke, Den Haag is dus saai om uit te gaan.
Die deurstopper is wel handig.quote:
Kom vanavond maar gewoon naar de Danzig, is best leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je leer toch nooit mensen kennen als je niet in Den Haag uitgaat?
Niet al het glad is en je even naar de andere kamer rent en je achterover onderuit gaat met je kont richting die... eh... deurstopper.quote:
21!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Muziek is irritant.Zet ik dan ook telkens uit (via de rechtermuisknop).
Dan moet je wel heel raar vallen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet al het glad is en je even naar de andere kamer rent en je achterover onderuit gaat met je kont richting die... eh... deurstopper.
Als het glad is niet.quote:
Sick mind!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet al het glad is en je even naar de andere kamer rent en je achterover onderuit gaat met je kont richting die... eh... deurstopper.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
21!
Maar nu word ik er zenuwachtig van.
...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het glad is niet.
Net als met schaatsen, als je dan snelheid hebt en je valt en glij je een stuk door, dan op je rug met je benen in de lucht, niks raars aan.
quote:
Linkje plz!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:29 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb het net voor Bobbel gepaint!
Het kan natuurlijk ook dat je met je hoofd eerst op de buik glijdt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:32 schreef BobbyB het volgende:
Maar goed, het is een buttplug, dus dan heeft ie toch een beetje z'n originele functie terug.
32.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
40!
Quickly I'm learning.
Straks versla ik je, IQM.
Dat is inderdaad wat je dan zegt, denk ik.quote:
Het kan natuurlijk ook dat jij gewoon een beetje rare gedachten hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat je met je hoofd eerst op de buik glijdt.
Volgens mij is het ook nog behoorlijk pijnlijk. Maar goed, zolang je niet naakt in huis rondloopt zit er ook atlijd nog iets voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wat je dan zegt, denk ik.
Thuis loop ik altijd in een kort rokje zonder iets eronder, dus die vlieger gaat helaas niet op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook nog behoorlijk pijnlijk. Maar goed, zolang je niet naakt in huis rondloopt zit er ook atlijd nog iets voor.
Iemand gebruikt een dildo als deurstop en dan heb ík rare gedachten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat jij gewoon een beetje rare gedachten hebt.
Schotse kilt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thuis loop ik altijd in een kort rokje zonder iets eronder, dus die vlieger gaat helaas niet op.
Mental imagequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat je met je hoofd eerst op de buik glijdt.
Ja, ik kan alleen geen doedelzak spelen, maar m'n vriendin dan weer wel.quote:
*quoot*quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen geen doedelzak spelen, maar m'n vriend dan weer wel.
Oke. Misschien moet je dan een condoom om die "deurstop" doen, dan sopt het toch nog iets.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thuis loop ik altijd in een kort rokje zonder iets eronder, dus die vlieger gaat helaas niet op.
Nee, ik maak hem niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen geen doedelzak spelen, maar m'n vriend dan weer wel.
ah godver, de zin was nog veel krommer, ik ben niet meer zo scherp nu.quote:
wat maak je niet?quote:
Doet hij het lekker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik kan alleen geen doedelzak spelen, maar m'n vriendin dan weer wel.
Best wel sneu.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)piemol_op_radio.html
O god.![]()
Die moeten wel een heule grote auto hebben.quote:
Of heel veel sperma lozen als ze seks hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die moeten wel een heule grote auto hebben.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)piemol_op_radio.html
O god.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |