Die kan ik alleen maar in Eindhoven vinden.quote:
Ninjapwn!quote:
Dat je niet met me wilt eten.quote:
mijn huistelefoon ja, goed ideequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef JoeThePlumber het volgende:
Dan moet je de telefoon uitzetten...
ja potverdrie als ik geen leuke tt weet vermijd ik de lapo altijd, wist ik veel dat jij als de tierelier ging spammenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef IQM het volgende:
"Sorry, maar ik moet even een nieuw topic openen. Kunt u wellicht later terug bellen? Dankuwel, daaaaag!"
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die kan ik alleen maar in Eindhoven vinden.
Welke wijk dan?
Prima, nemen we er de hele avond voor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wild eten is niet goed, rustig eten is stukken beter.
quote:
Ik dacht dat jullie wild gingen spammen, wist ik veel dat iedereen lag te slapen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja potverdrie als ik geen leuke tt weet vermijd ik de lapo altijd, wist ik veel dat jij als de tierelier ging spammen
Ik kom heul nooit in Eindhoven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hehe in Eindhoven zit er ook een patat-zaak in die straat, de Thijsco, lekkere patat wel![]()
De Transsilvanische Kwartier-wijk!!
Nemen we er de hele avond voor? Als we voor het even een hele avond nemen denk ik niet dat ik nog honger heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Prima, nemen we er de hele avond voor.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie wild gingen spammen, wist ik veel dat iedereen lag te slapen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net stukjes masker in mn oog.
Het gaat wel lekker zo
Wat jij wilt lieve schat, wat jij wilt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nemen we er de hele avond voor? Als we voor het even een hele avond nemen denk ik niet dat ik nog honger heb.
Stukjes gasmasker?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had net stukjes masker in mn oog.
Het gaat wel lekker zo
Zoéen gezichtsmasker.quote:
Ik moest lachen. Hoe slecht.quote:
Ein sachertarte?quote:
Bf?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoéen gezichtsmasker.
Trouwens... het is eigenlijk best wel gay om een jongen frambozenpudding te zien eten
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik kom heul nooit in Eindhoven.
Transfaal?
Aciblablaquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoéen gezichtsmasker.
Trouwens... het is eigenlijk best wel gay om een jongen frambozenpudding te zien eten
Ik woon heul niet in een pauperwijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Que tokkie-gehalte en pauperigheid doet het niet onder voor Den Haag![]()
Geile Muslimas
Heeft Bf zo?quote:
Bef ?quote:
Het lijkt me gayquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jah echt wel eh, echte mannen die eten natuurlijk Aardbei of Choco![]()
Maarruhh... waarom kijk jij naar jongens die frambozenpudding eten
Dat is verslavend.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef Zotheid het volgende:
Ik gebruik Lidocaïne.
Okeeee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Bef ?
Doet me altijd denken als breezertjes dat in hun msn naam hebben staan:: Kelly BFF For Live <33333333333 (omg mensen die Life en Live niet uit mekaar kunnen houden, faaal!! )
ik lees dat altijd als Beffen For Life![]()
Neen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is verslavend.
Ben je aan het hoesten?
quote:
Ziet er lekker uitquote:
HAHA !quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik woon heul niet in een pauperwijk.
[..]
Heeft Bf zo?
quote:
Jaquote:
Klaas?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HAHA !
Nee, bf heeft een oud-hollandsche naam.
Beetje bejaarden-achtig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Rum-rozijnen-pudding is toch niet gay ?
Nee.quote:
"Sie haben es nicht gewust...!.."quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik lag best wel dubbel.
"Wissen sie wie ich bin?"
"pssst Schneller."
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik lag best wel dubbel.
"Wissen sie wie ich bin?"
"pssst Schneller."
Nee.quote:
@##%^&* en Vanille of Straciatella dan ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje bejaarden-achtig.
"doe mij nog maar een advocaatje..."
Ja dat mag wel, straciatella is lekker mannelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:36 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
@##%^&* en Vanille of Straciatella dan ?
quote:i cant say im simple. n easy. but I cant also say that im complicated n difficult.. you just need to know the righr button to push which many have failed to do so
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat mag wel, straciatella is lekker mannelijk.
Dat kan je wel, zonder de pudding te verbranden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik ben een kei in straciatellapudding maken !(wel met het recept erbij natuurlijk
)
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan je wel, zonder de pudding te verbranden?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jaah daar komt geen bakken aan te pas, hoewel ik de melk wel vaak laat overkoken enzulks
Alsof die niet beter weten...quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Handig voor als mijn ouders op bezoek komen!
Danzig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Allure_ het volgende:
Wat is nou echt de hipste club in The Hague?
Hm, in het paard is een kutfeest dit weekend had ik al gezien. Wat is OneFour voor iets? Ziet er uit als een kindersoosquote:
Neejoh, in onefour komen juist wat oudere mensen. Veelal techno, idm en minimal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hm, in het paard is een kutfeest dit weekend had ik al gezien. Wat is OneFour voor iets? Ziet er uit als een kindersoos.
Ah oke. En in Danzig? Is dat de studentenplace to bequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Neejoh, in onefour komen juist wat oudere mensen. Veelal techno, idm en minimal.
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:49 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jawel, ik krijg die dingen altijd cadeau van ze.
quote:'Lelijke man heeft meer sperma tijdens seks'
9 juli 2009, 16:10 | ANP
LONDEN (ANP) - Lelijke mannen produceren waarschijnlijk meer sperma als ze klaarkomen dan mooie mannen. Volgens Britse onderzoekers komt dat doordat mooie mannen meer kansen krijgen om zich voort te planten en daarom hun zaad verdelen. Dat schrijft The Sun donderdag op basis van een gesprek met de onderzoekers.
De wetenschappers van de universiteit van Oxford en van Londen publiceren hun onderzoek in september in een wetenschappelijk tijdschrift. Zij deden onderzoek onder gevogelte, maar claimen dat de uitkomsten ook op mensen van toepassing zijn.
,,Als een man aantrekkelijk is, is het optimaal voor hem om iets minder sperma per paring te gebruiken. Hoewel de kans op bevruchting daardoor per paring afneemt, zorgt het wel voor een groot aantal nakomelingen in het algemeen'', aldus Sam Tazzyman van de universiteit van Londen.
,,Omdat minder aantrekkelijke mannen minder kans hebben op een paring, gebruiken ze meer sperma om hun povere kansen goed te benutten.'' Vrouwen die graag zwanger willen worden, kunnen hun pijlen volgens Tazzyman dan ook het beste richten op lelijke mannen.
Ik vraag me af wat dan bepaald of een man lelijk is? Als een mooie man een slecht zelfbeeld heeft dan zou het toch ook zo moeten zijn.quote:
Ja. Is wel gezellig, maar alleen als je er mensen kent, anders is het een beetje fout.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ah oke. En in Danzig? Is dat de studentenplace to be?
En de vrouw met de slapste vagina kan haar tampon zeker niet eens meer binnen houden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:04 schreef Krentenbol. het volgende:
Russin heeft sterkste vagina ter wereld
Kutgrap.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En de vrouw met de slapste vagina kan haar tampon zeker niet eens meer binnen houden?
Misschien ben jij wel fout...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Is wel gezellig, maar alleen als je er mensen kent, anders is het een beetje fout.
18quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:08 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/game/bubble-cannon-2-2290
Dit spelletje is verslavend.
Oke, Den Haag is dus saai om uit te gaanquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Is wel gezellig, maar alleen als je er mensen kent, anders is het een beetje fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |