Zou het?quote:Op zondag 19 juli 2009 00:11 schreef Felixa het volgende:
[..]
Die kleding is maar goed voor één ding - de aandacht afleiden van haar gezicht want ze is zo lelijk als de nacht!
Het deed mij hieraan denken:quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet zien op dat plaatje
Lady Gaga met een soort Hans Klok verdwijngordijn over zich heen.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Lady Gaga met een lampekapachtige hoed.quote:Op maandag 20 juli 2009 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
ja, dat zie ik ookquote:Op maandag 20 juli 2009 13:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lady Gaga met een lampekapachtige hoed.
Toen ik hoorde van haar Italiaanse roots begreep ik inééns die grote neusquote:
Och jezus!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:01 schreef MisterO het volgende:
Hier is het nog beter te zien![]()
[ afbeelding ]
Eerst vond ik haar kleren nog wel tof, maar nu gaat ze toch echt overdrijven. Haar stijl slaat nu helemaal nergens meer op.
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Misschien klust ze bij als imker ofzo.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:22 schreef Skaai het volgende:
Nou Lil'Kim heeft er in tijden niet zo goed uitgezien op een foto, eerlijk gezegd!
Ze is misschien niet super knap maar om Lady Gaga nou 'lelijk' te noemen? Dat vind ik wat ver gaan ..of jij moet het toppunt van perfectie zijn om iemand als Gaga lelijk te noemen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
Zo. Op die foto komt haar lelijkheid wel even goed tot zijn recht.
Ze is ECHT superlelijk!quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ze is misschien niet super knap maar om Lady Gaga nou 'lelijk' te noemen? Dat vind ik wat ver gaan ..of jij moet het toppunt van perfectie zijn om iemand als Gaga lelijk te noemen.
Toppunt van perfectie ben ik niet. Net niet. Maar toch wel stukken knapper dan Lady Gaga.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze is misschien niet super knap maar om Lady Gaga nou 'lelijk' te noemen? Dat vind ik wat ver gaan ..of jij moet het toppunt van perfectie zijn om iemand als Gaga lelijk te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |