Onflatteus op de foto staan houdt in dat je er ook anders op kan staan.quote:
wow, junkenkopquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:47 schreef kvd het volgende:
I know, I know, het is allemaal weer voor een film, maar damnnnn....Christian Bale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer hierrrrrrr
Wie is Josh Grobin? Of bedoelt ze soms Josh Groban?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Katy Perry met een fake tattoo
think it's Grobin, if not, at least it's not a permanent failquote:Op woensdag 29 juli 2009 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie is Josh Grobin? Of bedoelt ze soms Josh Groban?
FAIL?
ik denk dat ze het expres zo schreefquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ken ook geen Grobin.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 01:05 schreef Manono het volgende:
[..]
wow, junkenkop
edit: oh het is voor een rol?? inclusief freebase-gebit? als hij maar weer de oude wordt dan..
[ afbeelding ]
Ja, zij is echt een schande voor de jongere vrouwen. Als je op die leeftijd al zulke granny tits hebt is er toch iets misquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:36 schreef scrub_nurse het volgende:
die kirsten dunst heeft zo'n hangt**ten en dan altijd maar zonder bh rondrennen met zeer diep uitgesneden kleding
Ze loopt ook al 10 jaar rond met hang-wallenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:36 schreef scrub_nurse het volgende:
die kirsten dunst heeft zo'n hangt**ten en dan altijd maar zonder bh rondrennen met zeer diep uitgesneden kleding
Jij gaat alleen naar films waarin de mensen er "lekker sexy" uitzien?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:07 schreef ivetje het volgende:
Ik denk dat ik die film met Christian Bale maar oversla![]()
Hij was als grapje bedoeld hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:05 schreef rena het volgende:
[..]
Jij gaat alleen naar films waarin de mensen er "lekker sexy" uitzien?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:01 schreef rena het volgende:
Ciara en haar broek die bepaalde plekken te veel accentueert.
[ afbeelding ]
gaaawwwddquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:37 schreef babba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja, was ook voor een film maar toch
Wat voor vochtigs ligt daar op die grote teen en een beetje op de teennagel?quote:
En wat is daar de fun dan van, als die jongen Groban heet?quote:
Omdat er geruchten gingen dat zij wat hadden oid.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat is daar de fun dan van, als die jongen Groban heet?
Ik snap het niet?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:27 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Wat voor vochtigs ligt daar op die grote teen en een beetje op de teennagel?
Die viscositeit, dat licht melkachtige... Het komt zo bekend voor.
Echt?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:25 schreef rena het volgende:
[..]
Omdat er geruchten gingen dat zij wat hadden oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |