Saytong is een achternaam in Cambodia of Burma. Kan daar vandaan komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg oot een MSN bericht van ene tong900 in een mij vreemde taal uit het verre oosten
Ik probeerde in het Engels te communiceren maar hij bleef vage taal typen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Saytong is een achternaam in Cambodia of Burma. Kan daar vandaan komen.
Of het zijn Aziatische waterpolofans.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde in het Engels te communiceren maar hij bleef vage taal typen.
Say Tong. Leuk
Die kunnen niet zwemmen man. Ze verzuipen daar wekelijks als er weer een veerboot is gezonken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of het zijn Aziatische waterpolofans.
Mag maar 1 x gokken. Helaas.....quote:
Misschien mailde ze daarom. Kom ons zwemles geven....we verzuipen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kunnen niet zwemmen man. Ze verzuipen daar wekelijks als er weer een veerboot is gezonken.
IJmuiden?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:31 schreef qonmann het volgende:
katwijk
Zij heet ook zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Chrysant?
Marjolein (Origanum) is een plantengeslacht van circa twintig soorten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Marjolein
Al Capone?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Wie werd The Teflon Don genoemd?
Nee.quote:
Toen was er denk ik nog geen Teflonquote:
Iets met Otti inderdaad maar niet Merlenequote:Op donderdag 9 juli 2009 17:05 schreef mividaloca het volgende:
die Italiaan.. pavarotti
nee euhm wel iets met Otti toch?
The Fun lovin criminals zongen over hem: Lodi Dodi Free... The King of New York, The King of NewYorkquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:06 schreef mividaloca het volgende:
tligt op het puntje van mijn fingertips...
quote:
Scheelt niet veel, ontdekt in 1938 in het heet Teflon sinds 1945. Capone overleed in '47. Maar je hebt gelijk, was wat vroeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen was er denk ik nog geen Teflon
Ja iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef mividaloca het volgende:
nu moet ik een vraag stellen noh? maakt niet uit wat?
Ga je gang...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:15 schreef mividaloca het volgende:
nu moet ik een vraag stellen noh? maakt niet uit wat?
* Tikje op de microfoonquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef mividaloca het volgende:
Wat waren de eerste 4 woorden die vanaf de maan naar de aarde zijn geproken.?
je komt in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Burnett het volgende:
Houston, we have landed
daarna: it is one small
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Burnett het volgende:
houston, sea of tranquility?
Vraagsteller bepaald.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef mividaloca het volgende:
[..]
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?
ach anders gaan wij hem misschien inkoppen..dus wat mij betreft ..maar jij bent degene die het bepaaltquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef mividaloca het volgende:
[..]
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?
Dat had me nog wel een paar gokjes gekost ben ik bang...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef mividaloca het volgende:
Primaa!
het was dus: Houston,Tranquility Base here .... (daarna) the Eagle has landed.
Burnett +1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |