En Tong ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel Vietnamezen hebben een bijna Nederlandse naam.
Vihn van Trahn, Cao Văn Lầu, Nguyễn Văn Thiệu.
Nguyen van Tong?quote:
In Nederland? Beckers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef steekbal het volgende:
Waar is de grootste loempia-fabriek van Europa ?
quote:
Kreeg oot een MSN bericht van ene tong900 in een mij vreemde taal uit het verre oostenquote:
Saytong is een achternaam in Cambodia of Burma. Kan daar vandaan komen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg oot een MSN bericht van ene tong900 in een mij vreemde taal uit het verre oosten
Ik probeerde in het Engels te communiceren maar hij bleef vage taal typen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Saytong is een achternaam in Cambodia of Burma. Kan daar vandaan komen.
Of het zijn Aziatische waterpolofans.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik probeerde in het Engels te communiceren maar hij bleef vage taal typen.
Say Tong. Leuk
Die kunnen niet zwemmen man. Ze verzuipen daar wekelijks als er weer een veerboot is gezonken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of het zijn Aziatische waterpolofans.
Mag maar 1 x gokken. Helaas.....quote:
Misschien mailde ze daarom. Kom ons zwemles geven....we verzuipen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kunnen niet zwemmen man. Ze verzuipen daar wekelijks als er weer een veerboot is gezonken.
IJmuiden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |