* Tikje op de microfoonquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:18 schreef mividaloca het volgende:
Wat waren de eerste 4 woorden die vanaf de maan naar de aarde zijn geproken.?
je komt in de buurtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:25 schreef Burnett het volgende:
Houston, we have landed
daarna: it is one small
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:30 schreef Burnett het volgende:
houston, sea of tranquility?
Vraagsteller bepaald.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef mividaloca het volgende:
[..]
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?
ach anders gaan wij hem misschien inkoppen..dus wat mij betreft ..maar jij bent degene die het bepaaltquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef mividaloca het volgende:
[..]
2 van de 4 goed.. Ik vind nu wel dat hij recht heeft op een punt? of wachten tot iemand het helemaal goed heeft?
Dat had me nog wel een paar gokjes gekost ben ik bang...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:39 schreef mividaloca het volgende:
Primaa!
het was dus: Houston,Tranquility Base here .... (daarna) the Eagle has landed.
Burnett +1
Dat staat toch in de OP?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
door wie dan? En wie is er bepaald als vraagsteller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |