Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
Meisje zwanger door gebruik zwembad
OMG, hoe dom kun je zijn als moeder![]()
.
die denkt dat d'r dochter heilig isquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe het af gaat lopen
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnenquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die spant een rechtszaak aan, deskundigen zeggen dat het onmogelijk is, en dochterlief heeft wat uit te leggen.
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwangerquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
heeft ze misschien ook sterren in d'r gezichtquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Die zal nu wel al bezig zijn met een verhaal verzinnen
Geniaal! Zo moet het wel gegaan zijn ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was het zwembad niet, maar de badkuip op haar kamer. Omdat boven haar iemand had lopen rukken en dat door het putje spoelde, kwam dat bij haar uit de kraan in bad terecht, en zodoende raakte ze zwanger.
Haar dochter is geboren door te badderen in een tobbe.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:36 schreef DaMart het volgende:
.
Ik was al lang begonnen! Ik ben om 9 uur klaar.quote:
Je hebt achter je pik aangerend?quote:
Sickquote:
Helemaal niet als je alleen een boterham pindakaas op hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:31 schreef Klonk het volgende:
nondeju, een tuin spitten is geen werk voor een niet Pool
Zeiksnor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:30 schreef Fha het volgende:
Die is veel te grootNou issie niet mooi meer
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |