De conducteur(s) op CNL blijven zelf ook altijd even staan tot ongeveer 10 km/h en zwaaien ze het deurtje dichtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef James1988 het volgende:
Hmm, na dat incident in Dinant waarbij die conducteur beide benen verloor, zei men al snel dat dat in Nederland niet kan omdat die vertrekprocedure hier niet gebruikt wordt.
Waarom zag ik dan net een HC alle deuren behalve de zijne sluiten, en sloot de zijne pas toen de trein al reed?
Was de Benelux ri. Asd te Rsd btw...
Edit: ohja. Diezelfde Benelux was om 21.52 al te Antwerpen Centraal en vertrok keurig om 22.00. Onderweg 3x stilgestaan in the middle of nowhere en met +10 te Rsd aangekomen. Belgische vingerverfpraktijken, of wegjaagtechnieken? U mag het zeggen.
Mij lijkt file omstreeks 22.00 onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen - een stoptrein, IR, of een goederentrein oid...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Wegjaagtechnieken, fileproblematiek gebeurt alleen gewestelijk.
Ze zijn daar al tijden met werkzaamheden bezig. Gebeurt dus heel vaak.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef James1988 het volgende:
Edit: ohja. Diezelfde Benelux was om 21.52 al te Antwerpen Centraal en vertrok keurig om 22.00. Onderweg 3x stilgestaan in the middle of nowhere en met +10 te Rsd aangekomen. Belgische vingerverfpraktijken, of wegjaagtechnieken? U mag het zeggen.
Jij hebt er nog iets meer van meegekregen dan?quote:
Het staat ook op de treinticketsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef Fixers het volgende:
Nou de NMBS heeft zich daadkrachtig opgesteld ma de instapincidenten. Op het grote vertrekbord in de hal van brussel-centraal staat een mededeling aan de reizigers dat ze na "het signaal toelating vertrek niet meer mogen instappen".
En nou doet de foto het niet meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:50 schreef thats-me het volgende:
Opgelet Vogelbekdier is door Nederland aan het rijden
Hier rijdt de 4806 bij De Haar Aansluiting onderweg naar Arnhem.
[ afbeelding ]
Copyright Richard Krol
Kansloze acties van kansloos volk iedere keer. Iets wel op Internet zetten en TOCH voor jezelf willen houdenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou doet de foto het niet meer.
Zo is die miereneter wel mooier trouwens.
Normaalgesproken hangen daar zeker vertrekstaten ofzo? "When rail means service" klopt dus niet echtquote:Op maandag 13 juli 2009 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Says it allJA er komt weer een verhaaltje aan, JA dat komt hier, maar NEE nu nog niet
Lijkt me Rotterdam Centraalquote:Op maandag 13 juli 2009 02:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Normaalgesproken hangen daar zeker vertrekstaten ofzo? "When rail means service" klopt dus niet echt
Welk station btw?
Volgens mij valt dat nog steeds onder ProRail en niet onder hun Belgische collega's van Infrabelquote:
Dat heeft daar niets mee te maken. Er zit gewoon copyright op de foto en als je dan de foto zonder toestemming gewoon gaat gebruiken kun je dit natuurlijk verwachten.quote:Op zondag 12 juli 2009 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kansloze acties van kansloos volk iedere keer. Iets wel op Internet zetten en TOCH voor jezelf willen houden
Doei mazzelquote:Op maandag 13 juli 2009 10:02 schreef KapiteinT het volgende:
Ik ben even Interrailen. Tot over 19 dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag een fantastische mogelijkheid tot internationale samenwerking tussen deze twee geweldige organisaties op uitvoeringsniveau. Maar dan nietquote:Op maandag 13 juli 2009 04:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat nog steeds onder ProRail en niet onder hun Belgische collega's van Infrabel
Nee klopt, dat is zo. Maar het is volgens mij zo'n beetje het enige dieselmat wat er nog in de reizigersdienst rondrijdt daar, en dat gaat toch nog wel om behoorlijk wat lijntjes. Men zal het er mee moeten doen dusquote:Op maandag 13 juli 2009 11:31 schreef Ofyles2 het volgende:
MW41 is ook niet echt geliefd onder de reizigers.
Ik heb er nog nooit in gezeten, wat is er allemaal mis mee?quote:Op maandag 13 juli 2009 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is zo. Maar het is volgens mij zo'n beetje het enige dieselmat wat er nog in de reizigersdienst rondrijdt daar, en dat gaat toch nog wel om behoorlijk wat lijntjes. Men zal het er mee moeten doen dus
Geen idee, ik heb er geen moeite mee. Oh ja, de ramen kunnen niet echt open. Maar dat is meer bordjesschiettechnisch lastig. Verder is het heel goed vergelijkbaar met DM'90. Met als grootste verschil dat je 3 paar deuren per bak hebt ipv 4 (analoog aan BR628/928 dus. Daarmee kun je het eigenlijk NOG beter vergelijken trouwens)quote:Op maandag 13 juli 2009 14:25 schreef Duvel het volgende:
Ik heb er nog nooit in gezeten, wat is er allemaal mis mee?
Daarom is het ook alleen gup die zo blij reageert.quote:
Conclusie: Gup is heteroquote:Op maandag 13 juli 2009 16:00 schreef Duvel het volgende:
Daarom is het ook alleen gup die zo blij reageert.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |