Het is in ieder geval voor 1 januari 2006, toen is het ziekenfonds namelijk afgeschaftquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
2004 is het i.i.g. niet.
Toen had die vd Vorst nog geen eigen programma volgens mijn.
Of toch?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef de_boswachter het volgende:
2004 is het i.i.g. niet.
Toen had die vd Vorst nog geen eigen programma volgens mijn.
Sherlockquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of toch?
http://www.tvblik.nl/geen-cent-te-makken/najaar-2004-aflevering-3
Dat vond ik inderdaad ook hilarischquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef minutenman het volgende:
800 euro voor in de prak gereden kut autotje.
Als je kinderen hebt vang je nog veel meer, ik kan er zo pissig om worden. Ik betaal me blauw aan de opleiding van mijn zoon (VWO+quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het mag van mij nog best lager dan 600 euro... Er is niets mis met enige motivatie om wat te gaan doen. Als je netto 1000 euro per maand aan subsidies krijgt, en het minimumloon bruto 13xx is, snap ik dat er zoveel nietsnutten zijn die alles weigeren!
De grote vraag is dan ook waarom dit land zo graag zulke mensen in stand houdt... 't Is niet alsof ze iets toevoegen.
Waarom? Dan missen we alleen maar dit pure vermaakquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Magere_Gein het volgende:
Kunnen ze rtl4 (en dan gelijk alle commerciële kankerzenders) niet afschaffen?
Omdat ik liever wat actueler vermaak zie dat wat dichter bij de werkelijkheid staat, ok?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom? Dan missen we alleen maar dit pure vermaak
Zijn er dan geen zenders die daar wel aan voldoen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Omdat ik liever wat actueler vermaak zie dat wat dichter bij de werkelijkheid staat, ok?
Waaraan precies? Ik zeg toch ook DICHTER, lees het anders even nog een keer, het is ook zo'n lap tekst natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zijn er dan geen zenders die daar wel aan voldoen?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:36 schreef Prixie het volgende:
1000 euro voor het niks doen,, zo standaard elke maand op je rek.
en dan nog klagen ook ...aan het werk schoppen zulke gasten
ja jij zei dichter bij de werkelijkheid en hij zei zenders die daar aan voldoen zijn die er niet dan?quote:Op maandag 9 juli 2009 14:19 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Waaraan precies? Ik zeg toch ook DICHTER, lees het anders even nog een keer, het is ook zo'n lap tekst natuurlijk.
Tering wat gaat de tijd snelquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Of toch?
http://www.tvblik.nl/geen-cent-te-makken/najaar-2004-aflevering-3
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
die ik dus niet wilde geloven
Wat dat betreft heeft nietsdoen een enorme aanzuigende werking, en schept het hele scheve ogen bij mensen die wel wat bijdragen aan de maatschappij...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt vang je nog veel meer, ik kan er zo pissig om worden. Ik betaal me blauw aan de opleiding van mijn zoon (VWO+) terwijl de moeder van een ex-klasgenootje alles vergoed krijgt voor de opleiding van haar zoon (VMBO
). Tot aan de woordenboeken en een buro toe
Met alle subsidies en toeslagen zit ze zeker aan de 1200 euro, belachelijk gewoon. Ze rijdt gewoon parmantig rond in haar auto want 'een fiets kan ze niet betalen'. En om antwoord te geven 'wie zit er tegenwoordig nog graag in de bijstand', er zijn er zat en de dame waar ik het over heb zeker. Sinds 8 jaar ofzo gescheiden, een half jaartje gewerkt, vond ze wel weer lang genoeg
Dan klopt het nog steeds niet, briljant figuur. Daarom vraag ik ook 'waaraan precies'. Of leren ze je dat niet op het vmbo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja jij zei dichter bij de werkelijkheid en hij zei zenders die daar aan voldoen zijn die er niet dan?
Dus zijn er ook zenders die dingen uitzenden die aan jouw criteria voldoen?
Leer lezen aap.
Als het 2004 was, heeft ze ondertussen 80.000 euro aan gemeenschapsgeld opgerookt, gedronken en gebeld...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel benieuwd naar haar huidige situatie. Stel dat ze uit de shit is en ze wordt zo weer te kakken gezet door die herhaling. Dan voel je je toch ook genaaid.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel benieuwd naar haar huidige situatie. Stel dat ze uit de shit is en ze wordt zo weer te kakken gezet door die herhaling. Dan voel je je toch ook genaaid.
Maar...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een ouwe vent met een gratis aow'tje.
Eigen schuld, had ze het maar niet zo ver moeten laten komen en/of mee moeten doen aan dat programma.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat die allemaal persoonlijke gegevens bevatte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef F04 het volgende:
Heeft Kim ten V. (mag dat dan wel?) inmiddels lucht van gekregen dat ze online staat? Eehm, waarom heb je de pics weggehaald?
Nu is het net of ze op dit moment lekker een uitkering binnentrekt. Wie weet denkt ze nu ook wel: Hoe kon ik vroeger zo stom zijn? Dat ze meedoet aan het programma is natuurlijk al best een goede stap (ze had toch zichzelf opgegeven? Anders vergeet je die laatste zin maar)quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar...
[..]
Eigen schuld, had ze het maar niet zo ver moeten laten komen en/of mee moeten doen aan dat programma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |