Dan moet die niet rondlopen met een Tag Heuerquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Crack_ het volgende:
En wat nou als die papa niet zoveel geld had
Een euroknaller, je hebt hem zo verdiend!!!quote:maar deze man bleef stug volhouden dat die het goedkoopste kaartje nodig had!
Alleen was ik er een biertje van gaan halen ipv een burgertjequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:32 schreef vosss het volgende:
Ik had hetzelfde gedaan als ik de vader was!
Inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef vosss het volgende:
Dat kind kreeg tenminste een fototoestel!
Toen ik nog kind was werden foto's nog met de hand gemaakt en moest je heel lang stil staan en dan lag het maar net aan de "fotograaf" of die foto wel een beetje leek zegmaar.
En ja, toen was de wereld nog gewoon in zwart en wit
Ik vond die man engquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik met dit topic aanmoet. Die dochter mag inderdaad blij zijn dat ze een camera krijgt maar je weet niet of vaders geld had of niet.
Daarnaast is TS een kutverkoper. Hij laat zich overlopen.
Vragen vragen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dan moet die niet rondlopen met een Tag Heuer
Ik ben zo arm, ik weet niet wat dat is ?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dan moet die niet rondlopen met een Tag Heuer
Mensen die denken dat de AOW zichzelf betaaltquote:
Horloges voor mensen die gemiddeld 3x modaal verdienenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben zo arm, ik weet niet wat dat is ?!
er zat potentie in ja. beetje jong wel nog voor mijquote:
Hoe meer zielen hoe meer kinderbijslagquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:36 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de AOW zichzelf betaalt
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:38 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe meer kinderbijslag
omdat je nu een kaartje wil?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
En waarom zou de class uitmaken in een goedkope trage kutcamera? En waarom zou je überhaupt je kaartjes in de MM kopen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Wat was die man nou kwijt voor die camera?
Dus dan maar een dure camera voor een kutpuber?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:44 schreef raaavi het volgende:
Ik werk niet in de MM![]()
Ik kreeg een beetje een
'OH IK MOET MN DOCHTER EEN KADO GEVEN, MAAR IK GA BINNEKORT SCHEIDEN DUS WORD DAT NIET TE DUUR'
gevoel
87 euro oidquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef Rapaille het volgende:
Wat was die man nou kwijt voor die camera?
20 euro verschil tussen de 'kut camera's" en de 'compact camera"quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Dus dan maar een dure camera voor een kutpuber?
Waarom geen spiegelreflexcamera aan iemand met het syndroom van down?
Scheer en Foppenquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:48 schreef raaavi het volgende:
[..]
![]()
blijf maar raden, het is niet moeilijk
Ik zou zo'n kutpuber een wegwerpcamera aanraden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:47 schreef raaavi het volgende:
[..]
20 euro verschil tussen de 'kut camera's" en de 'compact camera"
dat verschil lijkt mij nogal redelijk
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:49 schreef nuldertien.net het volgende:
Die samenvatting!![]()
Bovendien de Saturn dan?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
TS heeft een Jackson-jeugd gehad, maar helaas zonder het talent
Deze 'kutpuber' was niet zoals je in het gemiddelde Jailbait breezer topic tegenkomt imho.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zou zo'n kutpuber een wegwerpcamera aanraden.
Ze hebben hun mobieltje al voor foto's.
Dat is best een hoop geld voor 'zomaar' een cadeau. Natuurlijk is het cheap voor een camera, maar bij Dixons komen toch alleen maar van dat soort dorks.quote:
+ kaartjequote:Op donderdag 9 juli 2009 00:52 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Nou, toch nog aardig wat voor een kutcamera
Jamy, rot op.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:30 schreef Acinonyx het volgende:
Ouders die geld uitgeven aan hun kinders![]()
Kinders![]()
Ouders![]()
Mensen die kinders nemen![]()
Moederliefde
Dan nog, om dat zomaar te verspillen aan zo'n kutkoter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:54 schreef raaavi het volgende:
[..]
+ kaartje
Maar voor een product wat minimaal 2 a 3 jaar meegaat ga je niet bezuinigen op 20 euro
Wat geef zou jij je dochter van 14/15 voor der verjaardag geven danquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:55 schreef Frikadel_Speciaal het volgende:
[..]
Dan nog, om dat zomaar te verspillen aan zo'n kutkoter.
Kan je een leuk avondje van stappen.
geldquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wat geef zou jij je dochter van 14/15 voor der verjaardag geven dan?
haar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:57 schreef raaavi het volgende:
[..]
Wat geef zou jij je dochter van 14/15 voor der verjaardag geven dan?
Ik zag het wel hoor!quote:
Bij de Dynabyte dan?quote:
Waarom zou je twijfelen als het verschil tussen goed en beter 1 euro is?quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:40 schreef Erasmo het volgende:
En waarom zou de class uitmaken in een goedkope trage kutcamera?
Beide antwoorden zijn al gegevenquote:Op donderdag 9 juli 2009 01:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bij de Dynabyte dan?
Was het een mooi meisje?
Hier ga ik op wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:19 schreef Maikuuul het volgende:
En dan na de vakantie terugkomen naar de winkel en zeuren dat alle fotos bagger kwaliteit zijn
Royal
Lijkt me logisch:quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
Waarom zou je twijfelen als het verschil tussen goed en beter 1 euro is?
het feit dat die vastbesloten zo goedkoop uit moest zijn ergerde mij verschrikkelijk
[..]
Beide antwoorden zijn al gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom zou een class hoger beter zijn voor een trage kutcamera?![]()
Ik wel. Jij niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij bent stoer hé! Echt een baas ben jij.
Door figuren zoals jou zitten we nu in crisisquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die op geld letten.
Boeiend moet er iemand 100 euro, hier kan je zo van me krijgen als je er echt gelukkig van word. Kanker hé.
zal ik me je rekeningnummer pmen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Boeiend moet er iemand 100 euro, hier kan je zo van me krijgen als je er echt gelukkig van word. Kanker hé.
Ok, maak maar over.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:38 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb er amper last van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Door figuren zoals jou zitten we nu in crisis
Geen dingen zeggen waar je zelf last van heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat heb je meestal, met uitkeringstrekkers
Ik snap de Nederlandse spelling tenminste..quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:01 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen waar je zelf last van heb.
Hou je bek dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het gaat ook om het principe, niet dat ik het aan een willekeurige Fok!er zou geven.
Vent had gelijk, als je zo'n cheap ass camera voor je dochter koopt maakt het ook echt geen reet uit ofdat het kaartje nou 2mb/s sneller is ofniet, camera is toch te langzaam om dat te merken/profijt van te hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:28 schreef raaavi het volgende:
Zonder geheugenkaart maak je niet zoveel foto's
Ik had er 1 van 11 euro, en 1 van 12, verschil was de snelheid (class 2 en 4 voor de kenners)
voor die euro koopt iedereen het! maar deze man bleef stug volhouden dat die het goedkoopste kaartje nodig had!
TS is een oplichterquote:Ts is de boel gewoon een beetje aan het oplichten
Voor zoeen kanker sukkel die niet eens Frikandel normaal kan spellen, kutnicht.quote:
Niet waar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik snap de Nederlandse spelling tenminste..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |