Nu Bobbie ook al aan het stressenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu, mijn CC is vervangen in de tussentijd, dus heb een nieuw nummer enzo. Nu heb ik dat wel toegevoegd als 1e kaart in Ticketmaster, maar je weet het niet he
Oeh en ik zat al in de stress dat ik een nieuw email adres had.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu, mijn CC is vervangen in de tussentijd, dus heb een nieuw nummer enzo. Nu heb ik dat wel toegevoegd als 1e kaart in Ticketmaster, maar je weet het niet he
Dat is toch ook geen doenquote:Op maandag 13 juli 2009 20:48 schreef Robijn1961 het volgende:
Oei ik moet opletten, straks is het alweer pagina 13
Ja heb geen CD-speler meer, luister alles via de computer, wel met goede boxen.quote:
Nog via de slegte te krijgen hoor voor 7 euroquote:Op maandag 13 juli 2009 21:00 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja heb geen CD-speler meer, luister alles via de computer, wel met goede boxen.![]()
Nog een vraag...dat Michael Jackson de biografie boek, kan er 1 op de kop tikken (in de winkels niet meer te krijgen en daarom via Marktplaats) 1e druk, uit 2004. Goed of niet, of wachten op geupdate versie?
Nee, overal uitverkocht. Anders had ik em allang gekochttt. Maar die versie uit 2004 is die okee, of zijn er daarna nog veel updates geweest?quote:Op maandag 13 juli 2009 21:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog via de slegte te krijgen hoor voor 7 euro
Hoezo, die moet nog uitkomen hoorquote:Op maandag 13 juli 2009 21:12 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nou, dat wordt dan moeilijk aan te komen dan.
Ah, aha! Okee, das goed nieuws.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoezo, die moet nog uitkomen hoor
De Engelse Wiki-pagina's van zijn albums zijn vrij compleet.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:52 schreef Robijn1961 het volgende:
Weet iemand een pagina waar ik kan vinden welke songs Michael zelf heeft geschreven, en welke niet?
Thanks! Daar even een kijkje nemen. Vind het toch wel persoonlijker als hij het zelf heeft geschreven, met grote uitzondering Man in the mirror, natuurlijk.quote:Op maandag 13 juli 2009 21:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
De Engelse Wiki-pagina's van zijn albums zijn vrij compleet.
Ja, heb het gezien. Zijn veel boeken over hem te krijgen. Die kan ik trouwens ook aanschaffen, samen met die andere.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:04 schreef matthijst het volgende:
Moonwalk staat trouwens ook op marktplaats.
Komen ze nou mee.. ik heb net die bovenste (quote:Op maandag 13 juli 2009 20:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
FRS biedt vanaf de 17e trouwens ook MJ shirts aan, waaronder deze:
[ afbeelding ]
en deze:
[ afbeelding ]
Voor 25 euro
Wil je me er aub niet aan herinneren?quote:Op maandag 13 juli 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:
Vind het trouwens klote voor degenen die kaarten hadden...vanavond was zijn tour begonnen
quote:Op maandag 13 juli 2009 22:30 schreef Robijn1961 het volgende:
Vind het trouwens klote voor degenen die kaarten hadden...vanavond was zijn tour begonnen
Half Nederland loopt volgende week dus in dat shirt.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Komen ze nou mee.. ik heb net die bovenste () besteld, voor ¤ 37,41 incl.
Is natuurlijk ook niet goed voor de exclusiviteit... straks denken mensen nog dat ik m'n shirts bij de FRS haal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |