Nee, dat past niet echt achter mijn voornaamquote:Op maandag 13 juli 2009 17:30 schreef Rnnz het volgende:
Legally changing my last name!
I've strongly considering changing my last name to Jackson, I've been introducing myself as Jackson since 98 though but never really fully on paper, thinking of really doing it. It's time for me to do something about this.... I need to.
Have you ever considered changing your last name to Jackson?
http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=69524
Iemand ooit aan gedacht?![]()
Ah ok. Thanks!quote:Op maandag 13 juli 2009 19:06 schreef JX het volgende:
Als ze je gegevens op de UK manier willen hebben, gaat het normaal zo:
Address line 1: Huisnummer + straat
Address line 2: Plaats
Postcode
Land
Dus misschien moet je daar ff de plaatsnaam invullen
Np. Geen idee hoe dat formulier eruit ziet, maar aangezien ik zelf in de UK woon weet ik wel hoe de adressen hier geschreven wordenquote:
Ik zie het wel over drie weken of mijn geld is gestortquote:Op maandag 13 juli 2009 19:15 schreef JX het volgende:
[..]
Np. Geen idee hoe dat formulier eruit ziet, maar aangezien ik zelf in de UK woon weet ik wel hoe de adressen hier geschreven wordenHoop dat t werkt!
Heb er ook dik de balen van. Ik lees alleen nog de LA Times, CNN en TMZ omdat die laatste toch wel vaak goed zit en supersnel is met nieuws.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:34 schreef JX het volgende:
Slash![]()
![]()
Ik wordt helemaal gek van de roddels rondom MJ. Ik geloof niets meer tot ik echt bewijs zie of als het van een betrouwbare bron komt (not including LaToya or Joe). Vandaag in The Sun dat hij homo was, met de meest waanzinnige roddels erin. Ze doen echt alles om die kutkrantjes te verkopenJe reinste lijkenpikkerij
![]()
Maar goed.. Als wij fans maar weten wie hij was en wat voor heerlijke muziek en shows hij produceerde, eh?
Oh my Godquote:Op maandag 13 juli 2009 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie het wel over drie weken of mijn geld is gestortof niet
![]()
Nee johquote:Op maandag 13 juli 2009 20:36 schreef Robijn1961 het volgende:
Die laatste is tof...ik heb mijn shirt binnen. Een baseball shirt wit en blauw, met de letters: MJ I want you back (natuurlijk ook verwijzend naar een song van de Jackson 5)
Oepsquote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Oh my God![]()
Ik heb 3 keer mijn straat en huisnummer ingevoerd (ik raakte in de stress)
But i want my f*cking money![]()
Ja schreef dat er maar even bij voor de duidelijkheid, had beter moeten weten hier in Muzquote:Op maandag 13 juli 2009 20:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Maar gaaf hoor, heb je een foto?
Ik heb wel m'n postcode ingevuld bij ZIP, dus plaatsnaam maakt dan toch niks uit.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oeps![]()
Vandaar ook maar dat ik het even vroeg, vond het al vreemd. Heb nu dus dit ingevuld:
Straat + huisnummer
Plaats
Land
Vreemde Britten ook
whaaaaa stress, rebbedebjequote:Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n postcode ingevuld bij ZIP, dus plaatsnaam maakt dan toch niks uit.
Creditcard nummer zal wel gelinkt zijn, dus ik maak me niet echt zorgen![]()
Of toch wel...
quote:
Ik bedenk me nu, mijn CC is vervangen in de tussentijd, dus heb een nieuw nummer enzo. Nu heb ik dat wel toegevoegd als 1e kaart in Ticketmaster, maar je weet het niet hequote:Op maandag 13 juli 2009 20:41 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik heb wel m'n postcode ingevuld bij ZIP, dus plaatsnaam maakt dan toch niks uit.
Creditcard nummer zal wel gelinkt zijn, dus ik maak me niet echt zorgen![]()
Of toch wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |