Hou eens op, ik word bang van jequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het nu over écht onvriendelijke maatregelen.
Een beetje zoals je als Dance Valley-bezoeker behandelt wordt.quote:
Misschien ga ik wel even, wel een eind rijdenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog voldoende kaarten voor VVV uit zaterdag
Neem die pillen nou eens op tijd, dan hoeven wij ook niet zoveel onzin te lezen.quote:
Malafeev is inderdaad vier wedstrijden uitgeschakeld. Echt weer iets voor Feyenoord.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet overtuigd zijn. Verder moet hij ineens opdraven bij Zenit, dus misschien is hun eerste keeper geblesseerd en willen ze hem nu niet meer transfervrij kwijt. Alles kan. Ik ben geen insider.
Verder weet Beenhakker heus wel wat er te besteden is: 0,0.
En volgens mij peuteren Been en Beenhakker zelf geld los bij de investeerders.
Voor het uitvak? Of het hele stadion?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Nog voldoende kaarten voor VVV uit zaterdag
Dat zou nog acceptabel zijn, maar zeg dat dan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Malafeev is inderdaad vier wedstrijden uitgeschakeld. Echt weer iets voor Feyenoord.
Boe-hoe.![]()
Gast, je hebt echt issues.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Whehe, moet je jou eens horen als komend seizoen door Gudde beslist wordt dat alle seizoenskaarthouders als criminelen behandelt dienen te worden.Of als het stadion straks overal gesiert wordt met "WIJ ZIJN DE BESTE".
quote:Bron: StadionFeijenoord.nl
Stadion Feijenoord is momenteel druk bezig met een aantal veranderingen door te voeren die de kwaliteit en service van het eten en het drinken in de Kuip flink moeten verbeteren in het nieuwe seizoen. Onze nieuwe cateraar – Number 1 Snacks – is volop bezig om alle nieuwe verkooppunten te realiseren en de oude verkooppunten van een flinke opknapbeurt te voorzien. Buiten de aankleding van deze punten is er na een zorgvuldige selectie gekozen voor nieuwe en kwalitatieve producten die aangeboden kunnen worden aan de supporters.
Om ervoor te zorgen dat straks iedereen nog sneller en beter bediend kan worden, stappen we bovendien over naar een muntenbetaalsysteem. Wij kiezen er bewust voor om met munten te gaan werken, zodat we in een kortere tijd (bijvoorbeeld in de rust van een wedstrijd) meer supporters kunnen helpen. Als bezoeker kun je straks voor, tijdens en na de wedstrijd munten kopen bij één van de vele automaten en bemande kassa’s rondom het Stadion. Buiten het voordeel van een snellere afhandeling heeft de introductie van het muntensysteem nog een ander bijkomend voordeel: bezoekers kunnen met de nieuwe muntenautomaten voortaan ook met PIN betalen! Op dit moment zijn we druk bezig om naast de contante machines aan elke zijde een aantal PIN machines te plaatsen.
De waarde van één hele munt is bepaald op ¤ 2,50. Deze munten zijn breekbaar en zodoende blijven de prijzen nagenoeg hetzelfde als in het afgelopen seizoen. De introductie van de munten heeft voor bezoekers dus geen consequenties voor het algehele prijsniveau. De munten zullen gedurende het hele voetbalseizoen 2009/2010 geldig zijn bij alle Feyenoord wedstrijden in De Kuip.
Tot en met de Open Dag van 22 juli is de verkoop bij alle buitenverkooppunten nog gewoon tegen contacte betaling. Betaling met het nieuwe muntensysteem kan vanaf de oefenwedstrijd tegen Sampdoria op 26 juli a.s. Tijdens de eerste wedstrijden van het seizoen zijn er extra kassa's beschikbaar om iedereen te laten wennen aan het nieuwe betaalsysteem. Wij zijn ervan overtuigd dat de verbeterde productkwaliteit in de smaak zal vallen en de snellere afhandeling minder wachtrijen zal veroorzaken voor de verkooppunten. De munten zullen er als volgt uit zien:
Naast deze veranderingen worden momenteel in de binnen- en buitenring de grijze & blauwe muren beplakt met sfeervolle afbeeldingen die het voetbalgevoel in het stadion alleen nog maar zullen versterken. Wij zijn nu eenmaal het mooiste voetbalstadion van Nederland en willen dat ook graag blijven! Hieronder vind je een voorproefje van de nieuwe uitstraling van het Stadion. Wij zijn klaar voor een schitterend en sportief succesvol seizoen!
Goudkuipjesquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Ritmo het volgende:
Doe dan meteen pasjes die je 'Kuipjes' noemt.
Altijd teveel..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:06 schreef StefanoSanders het volgende:
Munten dat is me irritant .
Heb je genoeg geld maar net geen munten meer moet je weer helemaal naar beneden.
Bovendien vormt dat weer een extra rij waar je in moet.
En je haalt altijd net teveel of net te weinig.
quote:Been twijfelt over testkeeper
Feyenoord hoopt vandaag een definitieve beslissing te nemen over Kamil Contofalsky, de Slowaakse keeper die deze week een stage afwerkt.
Mario Been zegt ‘een vrij positieve indruk’ te hebben van de Zenit-keeper, maar de trainer kent ook twijfels.
,,Er hangt een flink financieel plaatje om zijn nek, gezien het salaris dat hij in Rusland verdient,’’ aldus Been. ,,Hij moet aantoonbaar beter zijn dan Rob van Dijk. ’’
quote:Circus Cissé is geland
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Voor iemand die wekenlang de hoofdrol speelde in een poppenkast zit hij er ontspannen bij. Sekou Cissé leunt wat achterover en zegt dat hij zich nooit gek heeft laten maken door het circus van spelersmakelaars, profiteurs en clubs om hem heen.
,,Pas du tout.’’
Zijn enige echte zaakwaarnemer zit twee meter verderop. Adama Fafana draagt een groene stropdas en lacht tevreden als Cissé zijn nieuwe shirt officieel krijgt overhandigd, in het spelershotel van Feyenoord in het Limburgse Tegelen. Nee, met FC Twente heeft hij nooit onderhandeld, zegt Fafana. Na een bekerwedstrijd heeft hij ooit wel op Joop Munsterman co zitten wachten, maar ze kwamen die avond nooit opdagen.
Fafana vat het allemaal even kort samen. Een Belg zonder FIFA-licentie - ene Yves Appelmans - heeft zich bij FC Twente voorgedaan als de officiële begeleider van Cissé, zonder dat Fafana dat wist. Cissé zelf was weliswaar bij dat gesprek met FC Twente geweest, maar dat deed er niet toe. Zonder de handtekening van Fafana was het voorcontract niets waard.
Feyenoord wist de juiste man wél te vinden. Via Pierre Frelot, een Fransman die óók officieel zaakwaarnemer is van Cissé, maar dan voor de buitenlandse markt. Fafana spreekt Nederlands en ging het gesprek aan met Feyenoord, met toestemming van Frelot.
,,De gesprekken met meneer Beenhakker en meneer Been gingen heel goed,’’ vertelt Fafana.
En dus ging Cissé niet naar FC Twente, maar naar Feyenoord, dat als eerste club een akkoord bereikte met Roda JC. Om misverstanden te voorkomen, liet technisch adviseur Leo Beenhakker de voetballer zondag met gezwinde spoed van Abidjan naar Rotterdam komen. Contract onder de neus, shirtje aan, op de foto bij huisfotograaf John de Pater en de buit was binnen. De medische keuring kon voor deze keer ook wel ná het officiële persbericht.
Een fraaie aanbieding van Ajax kwam te laat, een telefoontje van trainer Jol ten spijt. ,,Want Feyenoord is een grote club en Mario Been is een goed mens,’’ zegt Cissé.
Dankzij de broertjes Kalou is Feyenoord bovendien wereldberoemd in Ivoorkust, vertelt de aanvaller. Ajax is volgens Cissé dan ook nooit een serieuze optie geweest. ,,Want ik had mijn keuze al gemaakt.’’
Been zegt ‘heel blij’ te zijn met de aanwinst, die in het nationale elftal van Ivoorkust een aanvalskoppel vormt met Didier Drogba. ,,Dat zo’n jongen voor Feyenoord kiest, is alleen maar heel mooi,’’ vindt Been. ,,Zeker gezien de grote concurrentie die we hadden van andere clubs. Cissé is een speler met heel veel mogelijkheden.’’
De nieuwe Feyenoorder doet het deze week nog even rustig aan. Dinsdag bleef hij met zijn complete gevolg aan de zijlijn in Tegelen, gisteren stond Cissé voor het eerst kort op het trainingsveld. Individueel werkte de aanvaller wat oefeningen af, apart van de selectie.
Volgende week, tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Portugal, zal hij pas echt instromen. Net als verdediger Aleksander Ignjatovic, de Serviër die in zijn vaderland nog altijd op de juiste papieren wacht. Beide aanwinsten komen morgen niet in actie tegen VVV. Cissé hoopt in het oefenduel met Sporting Lissabon van volgende week zaterdag zijn debuut te maken.
,,Dat moet kunnen,’’ zegt hij zelf. ,,Ik kan niet wachten om wat moois te laten zien bij Feyenoord.’’
Zaakwaarnemer Fafana straalt van oor tot oor. De meeste van de spelers die hij begeleid, zijn Ivorianen die in Roemenië spelen. Misschien brengt hij die later nog eens onder in de eredivisie. ,,Dat zou heel mooi zijn voor ze.’’
quote:‘Met ijskoude trainer zou hij het moeilijk hebben’
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - Dat Sekou Cissé in zijn eerste weken bij Roda JC niet altijd met de A-selectie mee mocht trainen, had met zijn talent niets te maken.
Door zijn enorme gretigheid was de Ivoriaan in 2004 echter een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving. ,,Hij was niet te houden,’’ zegt Wiljan Vloet.
Het hoofd opleiding van PSV, destijds trainer in Kerkrade, kan zich zijn eerste kennismaking met Cissé nog goed herinneren. ,,Hij had een enorme drive. Maar hij was nog een ongeleid projectiel. We speelden aan het einde van de week een afsluitend partijtje. Dan doe je normaal gesproken een beetje voorzichtig, maar hij vloog er een paar keer in. Moest ik hem wel even duidelijk maken dat we een dag later moesten spelen. In het begin heeft hij weinig met de groep meegedaan.’’
De aanvaller kwam zonder noemenswaardige opleiding naar Limburg. Vloet: ,,Sekou had totaal geen ervaring, maar wel talent. Hij deed alles op gevoel. In Ivoorkust was hij vooral gewend om op blote voeten te lopen. Moderne voetbalschoenen kreeg hij hier voor het eerst. Hij was niet meteen klaar voor het eerste, maar ik wist dat we aan hem veel plezier zouden beleven. Hij heeft langzaam stapjes gemaakt.’’
,,Sekou is een jongen die mentaal een goede ondersteuning nodig heeft om zich goed en begrepen te voelen,’’ weet Roda JC-trainer Harm van Veldhoven. ,,Hij heeft veel behoefte aan vertrouwen, dat hebben veel Afrikaanse spelers. Hij heeft graag een schouderklopje. Cissé is een speler met wie je als trainer een vertrouwensband moet creëren. Tegen hem zeg je iets vaker ‘goed gedaan’ en als het niet goed gaat praat je hem moed in. Met Mario Been heeft hij een coach die hem zal aanvoelen. Met een ijskoude trainer zou hij het moeilijk hebben.’’
Cissé had bij Roda nog wel eens moeite om zich op te laden voor duels met minder aanspreken tegenstanders. ,,In grote wedstrijden kon hij zich beter concentreren. Ik heb steeds benadrukt dat hij constanter moest worden. Dat ging ook steeds beter, vond ik. Cisé kan een grote worden. Hij kan eigenlijk alles.’’
Waarom dan niet gewoon kiezen voor de chipknip..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Munten zijn niet kut zoals mensen hier doen vermoeden. Met geld betalen is ouderwets. Als het muntensysteem word ingevoerd dan word je 2x zo snel geholpen. Ik zie alleen maar voordelen.
quote:'Feyenoord filosofeert over ruil met Wijnaldum en Lens'
Kamil Contofalsky lijkt naar alle waarschijnlijkheid niet de nieuwe doelman van Feyenoord te zullen worden. De reservedoelman van Zenit Sint-Petersburg heeft een te hoog salaris en heeft volgend de technische staf onvoldoende aan kunnen tonen een echte versterking te zijn, en kwalitatief beter te zijn dan de ervaren Rob van Dijk.
Volgens De Telegraaf overweegt Feyenoord een nieuwe poging te doen om Joey Didulica van AZ over te nemen. Feyenoord heeft volgens de ochtendkrant eerder deze zomer vergeefs geprobeerd de doelman los te weken. De Australiër, stand-in van Sergio Romero, staat nog altijd positief tegenover een transfer naar Rotterdam-Zuid.
Technisch adviseur Leo Beenhakker van Feyenoord kent Didulica nog uit zijn periode als technisch directeur van Ajax. Er is ook gefilosofeerd over een spelersruil waarbij Georginio Wijnaldum richting Alkmaar zou verhuizen en Didulica en Jeremain Lens plus een extra transferbedrag de tegenovergestelde weg af zouden leggen.
Lens staat nog steeds hoog op het verlanglijstje bij Been. Het tweetal werkte twee seizoenen geleden succesvol samen bij NEC. "Een heel interessante speler, die ik er graag bij zou hebben, maar normaal gesproken voor ons onhaalbaar", aldus Been. Lens zette vorig seizoen zijn handtekening onder een nieuw contract tot 2013.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |