Europees voetbal is de doelstelling, dus of ze daar nu 8ste of 3de eindigen maakt dan niets uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, top 5 moet de doelstelling zijn. Er zijn 2 spelers bijgekomen en iedereen is weer fit.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Hou het voorlopig maar op een klassering in het linkerrijtje, dat moet echt mogelijk zijn.
Zelfde verhaal denk ik waarom Filipe van Ajax is afgetest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is die Bastos toen ooit bij Feyenoord afgetest?
Omdat hij bij Excelsior ook niet opviel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is die Bastos toen ooit bij Feyenoord afgetest?
quote:Cissé: 'Ik ben klaar om voor Feyenoord te schitteren'
09/07/2009 13:10
PSV toonde serieuze interesse en FC Twente was nagenoeg rond met Roda JC-aanvaller Sekou Cissé (24). Ook Portsmouth en Everton dongen naar zijn gunsten, maar na een wekenlange soap zette de international van Ivoorkust dinsdag zijn handtekening onder een vijfjarig contract bij Feyenoord.
De razendsnelle Cissé, die met een transfersom van 3,5 miljoen euro de grote zomeraankoop voor het armlastige Feyenoord is, speelde nog niet voor zijn nieuwe club, maar begint vol vertrouwen in De Kuip. 'Het mooiste stadion van Nederland, iedereen droomt er toch van om daar te mogen spelen?', zegt Cissé tegen Voetbal International.
'Ik heb er heel veel zin in en begin met vertrouwen', vervolgt de Ivoriaan. 'Ik ben klaar om te schitteren in De Kuip.'
Over de nieuwe Feyenoord-coach Mario Been, die zich sterk maakte voor zijn komst, is Cissé lovend. 'Ik ken hem al langer, hij wilde me vorig seizoen naar NEC halen. Misschien had ik ook zonder hem voor Feyenoord gekozen, maar Been trok me over de streep.'
Jammer..quote:Waarschijnlijk heeft Kamil Contofalsky, de Slowaakse keeper die deze week op proef is, gisteren zijn eerste en tevens laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord. Mario Been en Leo Beenhakker nemen vandaag een definitieve beslissing over de sluitpost
Tegenover RTV Rijnmond laat Mario Been weten dat een overgang van Zenit St. Petersburg naar Feyenoord onwaarschijnlijk lijkt: 'Het wordt financieel een moeilijk verhaal.'
Of Feyenoord nu opzoek gaat naar een andere doelman is niet bekend. Eerder gaf Mario Been al aan Contofalsky te willen contracteren als hij echt veel beter zou zijn dan Rob van Dijk. Mogelijk wordt laatstgenoemde volgend seizoen de eerste doelman in de Kuip.
Ik ook niet, maar meer jammer als in dat het uitstekend zou zijn geweest, als we zo vroeg in de voorbereiding, op alle posities klaar zouden zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Geen idee of het jammer is. Ik ken hem niet.
Ik had er maar 1 gezien gister, ik schrok me ook rot toen ik thuis op teletekst keek, 12-0 ik dacht dat het 4-0 was ofzoquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:21 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik had er maar 1 gezien gister, ik schrok me ook rot toen ik thuis op teletekst keek, 12-0 ik dacht dat het 4-0 was ofzo![]()
Maar de Kuip moet wel met z'n tijd mee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind het niet mooi en nep..soort van kermisattractie
De soberheid, kilheid past bij de kuip en moeten ze niet proberen te veranderen!
Is ook altijd hetzelfde met jullie, hèquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:21 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ik had er maar 1 gezien gister, ik schrok me ook rot toen ik thuis op teletekst keek, 12-0 ik dacht dat het 4-0 was ofzo![]()
Inderdaad zeg. Je weet vantevoren toch ook of hij financieel haalbaar is of niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Chewbalhaar het volgende:
Feyenoord weer
Na een tip een speler op proef nemen die ze zelf niet hebben kunnen scouten, en later bedenken dat je hem eigenlijk helemaal niet kunt betalen
Denk rond half 1 / 1 uur in de pubquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Is ook altijd hetzelfde met jullie, hè
Hoe laat ben je er zaterdag?
Pff wat een stel tiefusmongolen zijn het ook.quote:
Ik vind het wel wat, het zag er altijd zo saai uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:53 schreef F.M.D. het volgende:
Ik vind het niet mooi en nep..soort van kermisattractie
De soberheid, kilheid past bij de kuip en moeten ze niet proberen te veranderen!
Huh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pff wat een stel tiefusmongolen zijn het ook.Gudde zal wel weer zitten slapen hebben. Zolang dit soort amateuristisch gekloot doodnormaal is bij Feyenoord vraag ik me af of we er bovenop gaan komen. Wat Chewbalhaar zegt dus. Dit KAN niet, en toch gebeurt het en iedereen haalt z'n schouders op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |