Ik doe iets wat wordt gewaardeerd door het bedrijf => men geeft mij een aai over de bol via financiele compensatie => betere loonstrook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef kadoter het volgende:
Wat resulteert in een betere() loonstrook?
Dat kreeg ik, maar nu met fotolijst. Dat is toch beter?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
Krijg je dan een loonstrook gedrukt op fotopapier?
Nou, dat is best netjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:41 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dat kreeg ik, maar nu met fotolijst. Dat is toch beter?
Precies, je bedrijf zou je extra moeten belonen voor optimale efficiency.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Je hebt een studenten 10.
Je bent verschrikkelijk efficiënt daar je precies genoeg hebt gedaan om het te halen.
Als ik jou was zou ik vragen om (extra) studieverlof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Trannellius het volgende:
Klacht: mijn leidinggevende waardeert niet de kunst van het precies genoeg leren en wilt met het volgende examen minimaal een 900+ zien
Ik ga overmorgen al op vakantie, dus dit zijn al mijn laatste werkuurtjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik vragen om (extra) studieverlof.
Gediplomeerd zijn doet dat met jequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
Sow, duur taalgebruik van TS !
Heet je toevallig Emiel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |