Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die mensen staan daar dan ook echt de hele dag zeker.
Vrijdag is echt een bazendag op mainstage.
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
Althans, vorig jaar hele dagen vooraan gestaan.
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tvp
Even naar het postkantoor en een elektrische vliegenmepper kopen...
Sziget 2009 #2quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
Wat? Een postkantoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.
Dat is makkelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
OHNOESSSSquote:
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOESSSS
Ik weet niet eens zeker of dat gaat lukken, misschien zijn we dan wel in Boedapest.
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat? Een postkantoor?
Ja, mijn moeder heeft er nu een die het al een jaar goed doet.
Ik had er ook laatst een gekocht, die was op de grond gevallen, doet ie t gelijk niet meer.
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is makkelijk!
Gewoon zo min mogelijk drinken en veel eten meenemen.
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?![]()
[..]
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.
Tja, met ING enzo, ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meer![]()
Postkantoren van tegenwoordig.
Wat een heiligschennis... Editors
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden hequote:
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden he
http://szigetnews.com/200(...)-ferdinand-on-day-0/quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.
Waar is dat? Op Main?
En de 10e dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
Je gaat ook naar mij toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
quote:
Ik een beetje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik heb helemaal geen zin in Lowlands
kudtquote:
Wat moet jij werken bij LL?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik een beetje.
Moet daar werken.
Maar misschien dat ik ergens nog een kaartje vandaan tover.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
we gaan sowieso de klb sc afschaffen, hoe dan ook.
Als je werkt op LL, heb je geen kaartje nodig sherlockquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik een beetje.
Moet daar werken.
Maar misschien dat ik ergens nog een kaartje vandaan tover.
Maar de keuze tussen werken en gewoon rondlopen is al snel gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je werkt op LL, heb je geen kaartje nodig sherlock
Kunnen ze alleen maar weer de bagger in andere topics opruimen.quote:
quote:
Als je 's ochtends werkt heb je de rest van de dag vrij hoor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar de keuze tussen werken en gewoon rondlopen is al snel gemaakt.
En m'n tent enzo dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Als ik serieus op een tof festival moest werken zou ik schijt hebben en het veld op gaan.
Ik las dat ze bij de La Place nogal streng zijn. Nouja, we zien het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je 's ochtends werkt heb je de rest van de dag vrij hoor...
Ik wil wel mee, maar ik weet niet of bepaalde personen dat goed vinden..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, met ING enzo, ik weet het niet hoor.
Joah!
Wil jij niet mee, die gozer heeft nog steeds niet voor zijn kaartje betaald.
Moest jij niet naar de bouwmarkt?quote:
Ik ga morgen wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de bouwmarkt?
Ik vind bouwmarkten niet zo leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel.Het heeft niet zo'n haast. Die toko ligt hier 10 minuten vandaan.
Ik vind winkels überhaupt niet leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind bouwmarkten niet zo leuk
BF en J.?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar ik weet niet of bepaalde personen dat goed vinden..![]()
Ik ga volgende week winkelen en ik moet schoenen hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind winkels überhaupt niet leuk.
Bf sowieso.quote:
Je moederquote:
Oh ik weet het alquote:
Die zal ook niet blij zijn, neequote:
Nee, J.quote:
Ja.quote:
L. is weer bezig?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Trouwens,
Om 21:00 gaan allee meisjes op offline stand om te bewijzen dat de jongens niet sonder ons kunnen !OFFLINE STAND DUSZ NIET AFMELDEN ps niet door sturen naar boysz only GIRLSZ
quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:39 schreef Biefstuk het volgende:
(F) (L) (*) LiZEt RIP MJ, ik mis je says:
Kijk om 23:00 naar de hemel en zeg hardop: Rust in vrede micheal.
Doe dit uit respect!!!
Stuur dit naar iedereen door in je lijst of micheal komt in de hel!
M'n buurmeisje van 11
Waar is MJ nu dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, is zo'n topic: "jongens kunnen niet zonder meisjes"
[..]![]()
Vagevuur, jwz!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is MJ nu dan?
In de wachtkamer ofzo...
De logica.
Delange?quote:
Dekorte?quote:
Ik weet dr achternaam niet.quote:
Prutser.quote:
Amateur.quote:
Ik denk niet dat jullie het over dezelfde Ilse hebben.quote:
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie het over dezelfde Ilse hebben.
Moet dat dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jullie het over dezelfde Ilse hebben.
Ik geloof dat jij het grote spreekwoordenboek nog maar even door moet nemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.Krentenbol heeft de melk wel horen klotsen, maar ze weet niet waar de tepel hangt. Of ging dat gezegde niet zo?
Nee natuurlijk niet.quote:
Ik wil ook niet samen met ZH ergens iets inhangen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Maar zo wordt het er niet samenhangender van.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik wil ook niet samen met ZH ergens iets inhangen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij wilde hem niet eens ontmoeten, dan moet er wel vanalles mis met hem zijn.
Niet BPquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bf?![]()
Ja sorry, ik ben niet zo bekend met afkortingen. jwz
Jij begon.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ahum, ik bedoelde: HEE praat die jongen geen minderwaardigheidscomplexen aan, ja...
Maak het nou niet erger...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:01 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij begon.. Door jou denk nou iedereen dat het een of andere amoebe is.
Het kan veeeeeeel erger... : pantoffeldiertje...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Erger? Het kan toch niet meer erger? [ afbeelding ]
Nee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Vinden jullie krentenbol. ook zo onaardig de laatste tijd?
Zwijg, pantoffeldiertje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef Zotheid het volgende:
HEUY!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:20 schreef BobbyB het volgende:
Vinden jullie krentenbol. ook zo onaardig de laatste tijd?
quote:
Ho, wacht even, ik ga met je mee....quote:
Nee? Wat "nee"? "Nee meneer voor jou".quote:
Ohja, kut jij bent daar mod.quote:
Ik denk dat ik maar een kloon moet gaan aanmaken. Mijn reputatie is net zo erg naar de kloten als die van onze schaker.quote:
In DIG? Daar durven vrouwen toch niet te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ohja, kut jij bent daar mod.Dan maar een andere SC opzoeken.
Goed plan! Wel aan mij laten weten wie je bent dan he!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een kloon moet gaan aanmaken. Mijn reputatie is net zo erg naar de kloten als die van onze schaker.
Daar heb ik laatst geslowchat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In DIG? Daar durven vrouwen toch niet te komen.
Jawel, want Krent is een nerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In DIG? Daar durven vrouwen toch niet te komen.
Owja, tegen bejaarden moet je altijd beleefd zijn...quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee? Wat "nee"? "Nee meneer voor jou".
Ben bang dat we naar Tweakers moeten, of Libelle.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst geslowchat.En in VBL.
Is goed. Ik dacht aan Zatheid.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed plan! Wel aan mij laten weten wie je bent dan he!
Toch wel in de Apple SC?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst geslowchat.En in VBL.
quote:
Of Tina. Dan kunnen we gelijk "hosselen".quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben bang dat we naar Tweakers moeten, of Libelle.
WEL GEDVERDOMME! Die wijven nemen ons gewoon meer serieus, ZH.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owja, tegen bejaarden moet je altijd beleefd zijn...
"Nee, meneer.. "
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WEL GEDVERDOMME! Die wijven nemen ons gewoon meer serieus, ZH.
Emancipatie is een bitch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Kb.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:
[..]
WEL GEDVERDOMME! Die wijven nemen ons gewoon meer serieus, ZH.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik las emimich.quote:
waar het hart vol van is...quote:
waar je zak vol van is, loopt haar mond van over.quote:
Dag Bobby!quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
waar je zak vol van is, loopt haar mond van over.
okee, nu ben ik echt weg.
[..]
WEL GEDVERDOMME! Die wijven wijzen nemen ons gewoon meer serieus, ZH.
Even je typfout verbeterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 2 typfouten die er in zaten, zitten er nog gewoon in hoor.quote:
Ben blij dat ik je denkfouten niet verbeter, dan blijf ik bezig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De 2 typfouten die er in zaten, zitten er nog gewoon in hoor.
Hoi nieuw. Alles goed?quote:
Ja, prima. Alleen met de meisjes niet echt.quote:
Haha, je wordt gepest door meisjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:40 schreef Zatheid het volgende:
[..]
Ja, prima. Alleen met de meisjes niet echt.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ben blij dat ik je denkfouten niet verbeter, dan blijf ik bezig.
Shut up!quote:
Oh. Meisjes zijn dan ook zinloze wezens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:40 schreef Zatheid het volgende:
[..]
Ja, prima. Alleen met de meisjes niet echt.
Geen zin, want:quote:
Nietus, alleen fokmeisjes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Meisjes zijn dan ook zinloze wezens.
Dat wil je ook helemaal niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, alleen fokmeisjes.
Die kan je toch niet neuken.
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nietus, alleen fokmeisjes.
Die kan je toch niet neuken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat wil je ook helemaal niet.![]()
Weet je wel, dat is net zoals bij een webshop bestellen, op het plaatje is het prachtig, maar in het echt valt het tegen.
Ik woon niet in Amersfoort, maar ik moet wel over die snelweg parkeerplaats.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja je bent zelf in die stad gaan wonen, dan niet zeuren dat het een kutstad is.
Mensen die jarenlang op een forum hangen.quote:
Ik hoef ook helemaal geen fokmeisjes te neuken.quote:
Mensen die nieuw zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef Zatheid het volgende:
[..]
Mensen die jarenlang op een forum hangen.
Jat mijn sig niet, kutnewbiequote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef Zatheid het volgende:
[..]
Ik hoef ook helemaal geen fokmeisjes te neuken.
En faal @ mijn sig
Ik ben tenminste nog jong!quote:
En van Zh en Zh dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef BobbyB het volgende:
Ach fuckit, ik ga wel naar Taylor Swift luisteren in de auto, in de file. Da's beter dan dat gejengel van 4EBE en Kb aan te moeten horen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef BobbyB het volgende:
Ach fuckit, ik ga wel naar Taylor Swift luisteren in de auto, in de file. Da's beter dan dat gejengel van 4EBE en Kb aan te moeten horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DoeiBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
KUTFOK!quote:
En onwetend.quote:
Die zijn wel cool. maar dat weegt niet op tegen die 2 dames.quote:
Leer quoten.quote:
Sorry.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zijn wel cool. maar dat weegt niet op tegen die 2 dames.
quote:
Had je die kamer nou?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien nietgaan jullie me niet feliciteren trouwens
?
Ik voel je pijn.quote:
Je kan er ook zelf achteraan gaan in plaats van wachten tot hun iets doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, ze mailen maar niet
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is ze dan niet een beetje jong voor je?
Whehehe, wat slecht, maar ik moest wel lachen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Is ze dan niet een beetje jong voor je?
Van 10 tot 17 augustus.quote:
Nee, zit dan in Portugal. Had het er over met een collega, die is er ook een paar keer geweest. Lijkt me wel tof. Volgend jaar eerst maar eens naar Werchter, Glastonbury en Lowlands.quote:
Dankjewelquote:
Ik heb al gemailed met de vraag of ze er al uit warenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan er ook zelf achteraan gaan in plaats van wachten tot hun iets doen.
Werken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef kurk_droog het volgende:
HELLLOOOO
jezus wat heb ik het druk in de vakantie zeg
jup, en nu kk oorpijn. Zat vanmorgen bij arts in wachtkamer maar na 10 minuten was ik al die hoestende mensen zat die niks hadden. Ik heb verdomme al 3 dagen pijn en ga dan pas naar de dokter. Die lui hadden een klein hoestje en meteen SCHNELL naar de dokterquote:
Te veel lawaai bij Sensation?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
jup, en nu kk oorpijn. Zat vanmorgen bij arts in wachtkamer maar na 10 minuten was ik al die hoestende mensen zat die niks hadden. Ik heb verdomme al 3 dagen pijn en ga dan pas naar de dokter. Die lui hadden een klein hoestje en meteen SCHNELL naar de dokterNu morgen om 8 uur dus weer niet uitslapen van het afgelopen weekend
lawaai wel maar daar kan niet de oorzaak zijn, ook het stappen van zaterdag niet denk ikquote:
Yup!quote:
Wie gaat er dan ook FOK!ken tijdens een gangbang.quote:
Neem is een Metallica lied op!quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:05 schreef Zotheid het volgende:
Speciaal voor jullie zal ik Field Of Gold van Sting opnemen.
Neem is helemaal geen liedje van Metallica.quote:
Mijn verslaving, wat doe je..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook FOK!ken tijdens een gangbang.
Beter: slipknot.quote:
???quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Neem is helemaal geen liedje van Metallica.
Ja, of nog beter: Avril Lavigne!quote:
Waren ze niet onlangs in Nederland?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten weer naar Nederland komen!
ZH die K3 nadoet?quote:
Je zei "Neem is" ipv "Neem eens"quote:
Avril Lavigne zat helemaal niet in K3.quote:
Sonisphere, en ik stond kankervooraannaardeklotetegaan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waren ze niet onlangs in Nederland?
Ik hoop het, zou minstens de 32 halen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi ik heb geen iPhone 3GS 16GB besteld hoor.
quote:
Hoi ik heb geen Aston Martin Vanquish besteld hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef Juicyhil het volgende:
Hoi ik heb geen iPhone 3GS 16GB besteld hoor.
Jij mag helemaal niks, zeker niet als je boers bent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik ben boers en woon in een boerendorp op een stuk land dat ooit een boerderij was.![]()
Dus ik mag zo proaten.
En dan 100 meer lappen voor 16gb meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik hoop het, zou minstens de 32 halen..
Ik mag ALLESCH.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks, zeker niet als je boers bent.
El cheapo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En dan 100 meer lappen voor 16gb meer
Daar moet je heel wat mannen voor doen hoor.
Inderdaad. Dit is echt zo van "ik wil wel, maar ik kan niet". Doe dan niks.quote:
Of je wacht even, hoe moeilijk is het tegenwoordig om aan 100 eu te komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit is echt zo van "ik wil wel, maar ik kan niet". Doe dan niks.
Dat is een uurtje werken voor mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of je wacht even, hoe moeilijk is het tegenwoordig om aan 100 eu te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Echt niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Avril Lavigne zat helemaal niet in K3.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ] ik kocht er laatst ook 1 en die viel van mijn bed op de grond.. 30cm overleefde die zelfs niet
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is een uurtje werken voor mijQFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Je houd van vingeren?quote:
NEE NATUURLIJK KOCHT IK GEEN IPHONEquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Noob, mijn is 2x van de trap gekankerd zonder schade.
Niks mis met vingeren.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik zou avril wel willen vingeren met mijn grootste vinger
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ik zou avril wel willen vingeren met mijn grootste vinger
Niet eens frituur?quote:
DAT ZIJN LANGE VINGERSquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat lijken meer op van die kaneel chanelly's van bolletje ofzo
BBQquote:
Hongaarse chickies hebben aids jah. Dus ik ben over een jaar dood man.quote:
zelfs die krijg jij niet geregeldquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hongaarse chickies hebben aids jah. Dus ik ben over een jaar dood man.
je bent zelf een lange vinger.quote:
Ik durf toch echt te wedden dat er afgelopen zomer een chickie in bed lag bij me.quote:
quote:
quote:
Sararaats of een hoertje tellen nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik durf toch echt te wedden dat er afgelopen zomer een chickie in bed lag bij me.
Dat word lastig vingeren dan.quote:
quote:
quote:
Het is deskussiequote:
Bierquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
BBQ![]()
![]()
![]()
nu bier drinken![]()
( lees: tv kijken
)
Waarom lig jij met een kip in bed? Een haan is beter, die maakt je tenminste wakker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik durf toch echt te wedden dat er afgelopen zomer een chickie in bed lag bij me.
Dat heb ik ook wel nodigquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom lig jij met een kip in bed? Een haan is beter, die maakt je tenminste wakker.
neem je wel een ajaxvlag meequote:
Laten we hopen dat je die nie krijgt ook nie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m`n Sziget tickets niet binnen
Diskassie, toch?quote:
Die muziek vind je toch niet leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef gers het volgende:
wanneer is sziget danheb ook wel zin in sletjes
Ga jij ook dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Laten we hopen dat je die nie krijgt ook nie.
Ik had ze binnen vier dagen binnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds m`n Sziget tickets niet binnen
Heuy!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die muziek vind je toch niet leuk.
Want die is voor stinkende alto's...
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef gers het volgende:
dan heb jij toch die private meet met bt en wolvendagen
Fap zequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dat is inderdaad hemels!
Ik ga daar NU over fantaseren!![]()
DOEI IEDEREEN!
Vergeet het maar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dat is inderdaad hemels!
Ik ga daar NU over fantaseren!![]()
DOEI IEDEREEN!
Hij vindt mij ook een stinkende alto.quote:
Mannen die frambozenpudding etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Een man zit frambozenpudding te eten. Hij kijkt ondertussen naar de A-team, die zo toevallig op de teevee is. Het is spannend. Hij wil een hap van zijn pudding nemen. Hij douwt de lepel in zijn oog. Zijn gezicht-werk onder de pudding enzulks.
Is deze man dom ?
Nee, dit raadsel wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Een man zit frambozenpudding te eten. Hij kijkt ondertussen naar de A-team, die zo toevallig op de teevee is. Het is spannend. Hij wil een hap van zijn pudding nemen. Hij douwt de lepel in zijn oog. Zijn gezicht-werk onder de pudding enzulks.
Is deze man dom ?
Nee, het is gewoon een man.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Is deze man dom ?
Coordinatiestoornisje...?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
Is deze man dom ?
quote:
Eigenlijk bedoelde ik hetzelfdequote:
Jij eet frambozenpudding?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef Acinonyx het volgende:
Het is droevig, maar dit raadsel is gebasseerd op waargebeurde feiten
quote:
In je oog, ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar hij was lekker... en er zat slagroom op
Maar dat is toch heul geen muziek voor jou!quote:
Ik ben meegevraagd en heb dan toch niks te doen. Goedkoop bier zuipen enzulks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar dat is toch heul geen muziek voor jou!
Precies. Hoe ga je daarheen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd en heb dan toch niks te doen. Goedkoop bier zuipen enzulks.
Hopelijk niet bij jou in het treindeel, dadelijk laat je nog de trein ontploffen met je labjasquote:
Die laat ik thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hopelijk niet bij jou in het treindeel, dadelijk laat je nog de trein ontploffen met je labjas
Je mag 5 bier per persoon meenemen. Aangezien ik met 4 vrouwen ga heb ik dus 25 bier voor mezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die laat ik thuis.
Mag ik een biertje met je drinken aan de bar?
4 vrouwen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je mag 5 bier per persoon meenemen. Aangezien ik met 4 vrouwen ga heb ik dus 25 bier voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |