Ik welquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die mensen staan daar dan ook echt de hele dag zeker.
Vrijdag is echt een bazendag op mainstage.
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
Althans, vorig jaar hele dagen vooraan gestaan.
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tvp
Even naar het postkantoor en een elektrische vliegenmepper kopen...
Sziget 2009 #2quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
Wat? Een postkantoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb er van de week ook 1 gekocht, was binnen 5 minuten kapot.
Dat is makkelijk!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan moet ik alleen staan. Diegene met wie ik ga houdt dat nooit uit.
OHNOESSSSquote:
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OHNOESSSS
Ik weet niet eens zeker of dat gaat lukken, misschien zijn we dan wel in Boedapest.
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat? Een postkantoor?
Ja, mijn moeder heeft er nu een die het al een jaar goed doet.
Ik had er ook laatst een gekocht, die was op de grond gevallen, doet ie t gelijk niet meer.
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is makkelijk!
Gewoon zo min mogelijk drinken en veel eten meenemen.
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je hebt een postkantoor op de grond laten vallen?![]()
[..]
Niet vanwege zijn blaas, vanwege de muziek.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sziget ligt natuurlijk in Praag he. Balen.
Tja, met ING enzo, ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, stom he, nu doet ie t gelijk niet meer![]()
Postkantoren van tegenwoordig.
Wat een heiligschennis... Editors
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden hequote:
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast, je weet dat die dag Franz Ferdinand, The Good, The Bad & The Queen zullen optreden he
http://szigetnews.com/200(...)-ferdinand-on-day-0/quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waaaat? Ik wist helemaal niet dat ze al bevestigd waren.
Waar is dat? Op Main?
En de 10e dan?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
Je gaat ook naar mij toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
Nou en. Ik ga naar Lowlands en ik ga naar Placebo.
quote:
Ik een beetje.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:24 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik heb helemaal geen zin in Lowlands
kudtquote:
Wat moet jij werken bij LL?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik een beetje.
Moet daar werken.
Maar misschien dat ik ergens nog een kaartje vandaan tover.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
we gaan sowieso de klb sc afschaffen, hoe dan ook.
Als je werkt op LL, heb je geen kaartje nodig sherlockquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik een beetje.
Moet daar werken.
Maar misschien dat ik ergens nog een kaartje vandaan tover.
Maar de keuze tussen werken en gewoon rondlopen is al snel gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je werkt op LL, heb je geen kaartje nodig sherlock
Kunnen ze alleen maar weer de bagger in andere topics opruimen.quote:
quote:
Als je 's ochtends werkt heb je de rest van de dag vrij hoor...quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar de keuze tussen werken en gewoon rondlopen is al snel gemaakt.
En m'n tent enzo dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Als ik serieus op een tof festival moest werken zou ik schijt hebben en het veld op gaan.
Ik las dat ze bij de La Place nogal streng zijn. Nouja, we zien het wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je 's ochtends werkt heb je de rest van de dag vrij hoor...
Ik wil wel mee, maar ik weet niet of bepaalde personen dat goed vinden..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Tja, met ING enzo, ik weet het niet hoor.
Joah!
Wil jij niet mee, die gozer heeft nog steeds niet voor zijn kaartje betaald.
Moest jij niet naar de bouwmarkt?quote:
Ik ga morgen wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moest jij niet naar de bouwmarkt?
Ik vind bouwmarkten niet zo leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel.Het heeft niet zo'n haast. Die toko ligt hier 10 minuten vandaan.
Ik vind winkels überhaupt niet leuk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind bouwmarkten niet zo leuk
BF en J.?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, maar ik weet niet of bepaalde personen dat goed vinden..![]()
Ik ga volgende week winkelen en ik moet schoenen hebbenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vind winkels überhaupt niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |