Zekerquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ben toch een jaartje vrij nu, wil opzich wel naar Aruba ofzo om daar een jaartje te werken, bevalt het daar?
En ook je motorrijbewijs haal je daar?
Wat doe je in Aruba dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zeker
Als je je inschrijft in het bevolkingsregister van Aruba kun je gewoon rijlessen volgen (anders kun je geen examens aanvragen dus is het nutteloos), en daarna kun je in Nederland de rijbewijzen over laten zetten naar een Nederlands rijbewijs, mits je aan kunt tonen dat je minimaal 6 maanden op het eiland hebt gewoond.
En laat ik nu bijna aan het einde van mijn 9 maanden Aruba zitten...
Moet in ieder geval maandag op voor mijn motor- en busrijbewijs
(Als ik ze in de tas heb tik ik wel een stukje met foto's enzo, je weet niet wat je ziet)
Oja, en volgens de Arubaanse wetgeving mag ik nu met mijn versgehaalde C en E ook automatisch C+E rijden, wat betekend dat ik in Nederland met een vrachtwagen met dubbele oplegger zou mogen rijden
Zullen we dat maar eventjes laten...
Helaas door mijn werkgever daar naartoe gestuurd voor 9 maanden...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wat doe je in Aruba dan als ik vragen mag?
Zakken voor je theorie, hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
› wanneer je begonnen bent of wanneer je gaat beginnen met lessen;
19 Maart begonnen.
› hoeveel lessen je hebt gehad;
22 Ongeveer.
› hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
1 Keer toen een suïcidale breezerslet voor de auto sprong.
› wanneer je examen hebt en mentale steun kunt gebruiken;
Theorie voor gezakt, over 1 of 2 weken nog een keer. Praktijk nog niet aangevraagd thank god.
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is x(.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
› hoe vaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen en wat je denkt daaraan te gaan doen;
1 Keer toen een suïcidale breezerslet voor de auto sprong.![]()
![]()
Ik had fackin goed geleerd. Maar 3 teveel fout.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zakken voor je theorie, hoe krijg je het voor elkaar.
Download gewoon zoeen cd.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:20 schreef daankes het volgende:
[..]
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is x(.
1e keer zakt iets van de helft ofzo altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zakken voor je theorie, hoe krijg je het voor elkaar.
Download gewoon zoeen cd.
Je reed en je sprong voor de autoquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Tijgertje. het volgende:
1 Keer toen een suïcidale breezerslet voor de auto sprong.
Val eens dood.quote:
Euh. Die standaard feitjes weet ik wel, en voorangssituaties ook wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:58 schreef Vlinnie het volgende:
Theorie wordt nogal eens onderschat. Tijgertje: weet je wel waar het mis ging? Dat toch die lullige feitjes niet wist (profieldiepte van 1,6mm bijvoorbeeld) of gaat het mis bijv. voorrangssituaties?
Had je trouwens 3 teveel fout bij gevaarherkenning of bij het 2e gedeelte?
Vind ik juist wel fijn. Kun je tenminste met de rest mee te rijden, vaak handig als je niet weet hoe hard je mag rijdenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Mag woensdag om 08.00, derde poging alweer (praktijkexamen B).
Heb er flink de balen in, om 08.00 is het in de bruisende industriestad Tilburg stik druk
Ja oké dat kan een voordeel zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vind ik juist wel fijn. Kun je tenminste met de rest mee te rijden, vaak handig als je niet weet hoe hard je mag rijden
HOI RAVE, kusje, Deetwee! _O/quote:Op maandag 13 juli 2009 16:39 schreef Rave_NL het volgende:
Zo, net ook mijn A en D gehaald, dus nu mijn rijbewijs A, C, D en E voor rond de duizend euro
Er is toch een apart boek over gevaarherkenning? Dat heeft mijn instructeur me wel eens laten zien namelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:03 schreef Zotheid het volgende:
Donderdag theorie-examen. Ik heb nog maar 2 uur les gehad, omdat het momenteel nog te druk is. Ik heb dus echt geen flauw idee wanneer ik rem, gas loslaat of niks doe, en in mijn theorieboek staat daar ook niks over. Iemand een manier om dat nog snel te leren?
[..]
HOI RAVE, kusje, Deetwee! _O/
Ja maar ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee of ik bij sommige stukken met langzamer rijden ga remmen of gewoon gas loslaat. Of zijn daar echt bepaalde regels voor?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:04 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er is toch een apart boek over gevaarherkenning? Dat heeft mijn instructeur me wel eens laten zien namelijk.
Geen idee, ik heb nog oude stijl gedaanquote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee of ik bij sommige stukken met langzamer rijden ga remmen of gewoon gas loslaat. Of zijn daar echt bepaalde regels voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |