Oh da's minderquote:Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Same hereook pas net m'n vierde les gehad maar het duurt me allemaal te lang dus vanaf nu ga ik twee keer per week lessen...scheelt alweer
![]()
M'n instructeur zei vandaag (niet in die woorden) dat ik niet echt een rijtalent ben
Sja, bij mij zeiden ze duidelijk volgende week woensdag kun je hem ophalen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef HiroYui het volgende:
lezut, ik denk dat ze gewoon een marge van 5 werkdagen hebben om teleurstelling etc. te voorkomen.
Tegen mij zeiden ze na 9 uur bellen, dat deed ik en vanochtend was hij er, ben net terug.
5 uren non stop getoured
scheelt ook of je 50 minuten hebt, of 60. Ik had em in 36 ongeveer, (Na 2 keer zakken), mocht de 1e keer na 30 lessen.quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel rijlessen mensen hebben gehad (die hem al gehaald hebben)
Wat is zo'n beetje het gemiddelde? Mijn instructrice zei dat ik wel snel dingen oppik, en ik heb een pakket van 20 lessen.
Genoeg?
Ik een uur of 50quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik heb hem na 32 uur les.
Wel 2x gezakt alvorens ik slaagde. Kut zenuwen
Das wel veelquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik een uur of 50, 1x gezakt.
Ligt er maar net aan hoe snel je het door hebt en ook een beetje waar je rijdt.
Je moet dan ook náást de auto kijken, om achter je te kijken gebruik je je spiegel(s).quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Vooral met invoegen/inhalen en dan over je schouder kijken met zo'n snelheid.
Als je 1 cm aan je stuur draait maakt ie gelijk een zwieper![]()
Sorry ik bedoelde theoriequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]hoeveel lessen heb je er op zitten?
Ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 jaar... en heb hem in 20 uur gehaaldquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel rijlessen mensen hebben gehad (die hem al gehaald hebben)
Wat is zo'n beetje het gemiddelde? Mijn instructrice zei dat ik wel snel dingen oppik, en ik heb een pakket van 20 lessen.
Genoeg?
pff had ik het geld daar maar voor, echt beter zo'n snelcursus mja.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 20:18 schreef synnath het volgende:
Ik volg nu een 12 dagen cursus bij de ANWB rijopleiding in Eindhoven. Het bevalt erg goed, mijn instructeur is zeer gemotiveerd en vriendelijk. Streng maar rechtvaardig.
Lessen die ik er op heb zitten:
- Zaterdag 4.00 uren rijsimulator
- Maandag 4.00 uren op de weg
- Dindag 4.00 uren op de weg
- Woensdag niets
- Donderdag 4.00 uren op de weg
- Vrijdag 2.00 uren op de weg
Ik betaal trouwens ¤2516,00 voor 43 lessen, inclusief TTT en examen.![]()
Totaal dus 18 uur. Heb nog 15 uur tot de TTT (Vrijdag 31 juli), en daarna nog 10 uur tot het examen. (5 Augustus).
Het gaat erg goed, heb het voertuig vrij goed onder controle nu, het kijken gaat ook redelijk goed. Moet nog wel veel oefenen, en bijzondere maneuvres heb ik tot nog toe een klein beetje behandeld.
Wel al een keer een aanrijding gehad![]()
(wel, ikzelf niet dan),
Ik reed met iemand mee, we stonden bij het stoplicht. Staat er zo'n mafketel ongeveer 30 cm achter onze auto, bestuurder probeert op te trekken maar koppelde verkeerd waardoor de motor afsloeg. De idioot achter ons zat erop. Hij reed al door rood achter ons bij het vorige stoplicht!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |