abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71251642
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 09:27 schreef Trusten het volgende:

[..]

Same here ook pas net m'n vierde les gehad maar het duurt me allemaal te lang dus vanaf nu ga ik twee keer per week lessen...scheelt alweer

M'n instructeur zei vandaag (niet in die woorden) dat ik niet echt een rijtalent ben
Oh da's minder

- ik heb zometeen over een uur mn 4e les
pi_71252057
lezut, ik denk dat ze gewoon een marge van 5 werkdagen hebben om teleurstelling etc. te voorkomen.

Tegen mij zeiden ze na 9 uur bellen, dat deed ik en vanochtend was hij er, ben net terug.

5 uren non stop getoured
pi_71253177
Ik vraag me trouwens af hoeveel rijlessen mensen hebben gehad (die hem al gehaald hebben)

Wat is zo'n beetje het gemiddelde? Mijn instructrice zei dat ik wel snel dingen oppik, en ik heb een pakket van 20 lessen.

Genoeg?
pi_71253545
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:13 schreef HiroYui het volgende:
lezut, ik denk dat ze gewoon een marge van 5 werkdagen hebben om teleurstelling etc. te voorkomen.

Tegen mij zeiden ze na 9 uur bellen, dat deed ik en vanochtend was hij er, ben net terug.

5 uren non stop getoured
Sja, bij mij zeiden ze duidelijk volgende week woensdag kun je hem ophalen.

Aan de andere kant, ik dok natuurlijk wel 41 euro, mag ik ze ook wel wat aan het werk zetten.

Maarja, mijn buurman werkt op die afdeling. Krijg ik daar natuurlijk weer scheve gezichten als ik de hele tijd ga zitten bellen

Ik heb btw 28.5 uur les gehad, wat volgens mijn instructeur best redelijk was.
pi_71253850
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel rijlessen mensen hebben gehad (die hem al gehaald hebben)

Wat is zo'n beetje het gemiddelde? Mijn instructrice zei dat ik wel snel dingen oppik, en ik heb een pakket van 20 lessen.

Genoeg?
scheelt ook of je 50 minuten hebt, of 60. Ik had em in 36 ongeveer, (Na 2 keer zakken), mocht de 1e keer na 30 lessen.

Net eerste stukje gereden, had men rijbewijs al vanaf maandag dus werd tijd. Maar meteen 1.5 uur rond gereden met 2 verschillende auto's. Allebij een keer af laten slaan (allebij benzine) maar verder ging et wel lekker. Merk wel dat ik geen L meer heb, en dan vooral positief.
pi_71253894
Ik heb 60 minuten, en heb nu 3 lessen gehad en schakelen enzo gaat eigenlijk al wel vloeiend
pi_71254195
Ik heb hem na 32 uur les.
Wel 2x gezakt alvorens ik slaagde. Kut zenuwen
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_71254385
Nou lekker dan ik had vandaag om 16:00 les, bel ik haar om 16:20 waar ze blijft heeft ze helemaal geen afspraak staan terwijl ze zelf op zo'n kaartje heeft geschreven dat ik vandaag les had

Ze zei wel toen ze die afspraak maakte dat het onder voorbehoud was omdat dit de 2e les in 1 week zou zijn, maar ze heeft helemaal niks laten horen en nu zegt ze dat ze helemaal geen afspraak heeft staan
pi_71255536
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik heb hem na 32 uur les.
Wel 2x gezakt alvorens ik slaagde. Kut zenuwen
Ik een uur of 50 , 1x gezakt.

Ligt er maar net aan hoe snel je het door hebt en ook een beetje waar je rijdt.
pi_71255729
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 16:57 schreef 16meter het volgende:

[..]

Ik een uur of 50 , 1x gezakt.

Ligt er maar net aan hoe snel je het door hebt en ook een beetje waar je rijdt.
Das wel veel !

Ik denk dat ik er niet zoveel nodig heb, maargoed misschien schat ik het wel helemaal verkeerd

Heb je het gevoel dat je het een beetje snel leerde? eerste paar lessen bv?
pi_71263352
vind de snelweg nog best moeilijk.. vandaag voor 3de keer erop geweest.

Vooral met invoegen/inhalen en dan over je schouder kijken met zo'n snelheid.
Als je 1 cm aan je stuur draait maakt ie gelijk een zwieper

(ook gedeeltelijk omdat er bij het optrekken iets mis is met de auto, volgende week gaat ie naar garage, maar hierdoor trekt ie soms niet.)

woonwijken is op niveau.
pi_71263671
Ik heb trouwens wel heel veel lessen gehad...volgens mij alles bij elkaar geteld, 100 of zo
Ik heb ook veel blokuren gereden (2 x 1,5 uur)...Maar ik heb het nu, en ik moet zeggen, ik rij goed Diegene die al bij mij in de auto hebben gezeten, zijn er niet trillend uitgekomen.
pi_71263980
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:13 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Vooral met invoegen/inhalen en dan over je schouder kijken met zo'n snelheid.
Als je 1 cm aan je stuur draait maakt ie gelijk een zwieper

Je moet dan ook náást de auto kijken, om achter je te kijken gebruik je je spiegel(s).
pi_71264220
Net een oefenexamen geslaagd
pi_71264249
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:38 schreef Flaccid het volgende:
Net een oefenexamen geslaagd
hoeveel lessen heb je er op zitten?
pi_71265795
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:39 schreef TwyLight het volgende:

[..]

hoeveel lessen heb je er op zitten?
Sorry ik bedoelde theorie Stelt niet zo veel voor dus.
pi_71267046
Ik ben net terug, ik heb wel 12 uren non stop achter elkaar zitten touren!

Ik kijk er scheel van!

pi_71269186
* Casparovvv moet morgenochtend op!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_71271105
-foute topic
  vrijdag 24 juli 2009 @ 09:52:35 #270
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_71276813
Zo, laatste dubbele uur gehad voor mijn TTT die ik aanstaande donderdag heb. De lessen gingen opzich wel goed alleen moet ik nog meer in mijn binnenspiegel kijken.

Begin wel zenuwachtig te worden..
  vrijdag 24 juli 2009 @ 10:08:04 #271
152537 IceFreak
Of niet; dat is de vraag
pi_71277175
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef TwyLight het volgende:

Genoeg?
Ik heb mijn rijbewijs nu bijna 2 jaar... en heb hem in 20 uur gehaald . Eerste keer geslaagd
pi_71277365
Na gister mijn rijbewijs gehaald te hebben, maar eens berekend hoeveel me het heeft gekost. Ik was geen vlotte leerling, dus het zijn aardig wat lessen geworden. Ook doordat ik ben overgestapt naar een andere rijschool (bij de 1e was ik niet tevreden en schoot het niet echt op). Eindbedrag is wel even slikken, maar goed ben blij met mijn rijbewijs en ik kan het nu goed betalen.

rijschool 1: 23 lessen (35 p/u)
rijschool 2: 33 lessen (42 p/u)
lesgeld totaal: 2181
theorie-examen: 32,45
tussentijdse toets: 160
praktijkexamen: 220
rijbewijs 48,65
------------------------------------
totaal 2642,10
pi_71278401
Ik ben zelf 35 uur bezig geweest. eerste keer examen was na 30 uur, helaas gezakt en nog 5 uur in totaal gelest tot het 2e examen en gewoon geslaagd. Voor mijn gevoel is het veel, maar als je ziet dat het gemiddeld 45 uur is. dan ben ik wel tevreden.
SV Wanne!
pi_71296932
Ik volg nu een 12 dagen cursus bij de ANWB rijopleiding in Eindhoven. Het bevalt erg goed, mijn instructeur is zeer gemotiveerd en vriendelijk. Streng maar rechtvaardig.

Lessen die ik er op heb zitten:
- Zaterdag 4.00 uren rijsimulator
- Maandag 4.00 uren op de weg
- Dindag 4.00 uren op de weg
- Woensdag niets
- Donderdag 4.00 uren op de weg
- Vrijdag 2.00 uren op de weg

Ik betaal trouwens ¤2516,00 voor 43 lessen, inclusief TTT en examen.

Totaal dus 18 uur. Heb nog 15 uur tot de TTT (Vrijdag 31 juli), en daarna nog 10 uur tot het examen. (5 Augustus).

Het gaat erg goed, heb het voertuig vrij goed onder controle nu, het kijken gaat ook redelijk goed. Moet nog wel veel oefenen, en bijzondere maneuvres heb ik tot nog toe een klein beetje behandeld.

Wel al een keer een aanrijding gehad (wel, ikzelf niet dan),

Ik reed met iemand mee, we stonden bij het stoplicht. Staat er zo'n mafketel ongeveer 30 cm achter onze auto, bestuurder probeert op te trekken maar koppelde verkeerd waardoor de motor afsloeg. De idioot achter ons zat erop . Hij reed al door rood achter ons bij het vorige stoplicht!
pi_71297059
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 20:18 schreef synnath het volgende:
Ik volg nu een 12 dagen cursus bij de ANWB rijopleiding in Eindhoven. Het bevalt erg goed, mijn instructeur is zeer gemotiveerd en vriendelijk. Streng maar rechtvaardig.

Lessen die ik er op heb zitten:
- Zaterdag 4.00 uren rijsimulator
- Maandag 4.00 uren op de weg
- Dindag 4.00 uren op de weg
- Woensdag niets
- Donderdag 4.00 uren op de weg
- Vrijdag 2.00 uren op de weg

Ik betaal trouwens ¤2516,00 voor 43 lessen, inclusief TTT en examen.

Totaal dus 18 uur. Heb nog 15 uur tot de TTT (Vrijdag 31 juli), en daarna nog 10 uur tot het examen. (5 Augustus).

Het gaat erg goed, heb het voertuig vrij goed onder controle nu, het kijken gaat ook redelijk goed. Moet nog wel veel oefenen, en bijzondere maneuvres heb ik tot nog toe een klein beetje behandeld.

Wel al een keer een aanrijding gehad (wel, ikzelf niet dan),

Ik reed met iemand mee, we stonden bij het stoplicht. Staat er zo'n mafketel ongeveer 30 cm achter onze auto, bestuurder probeert op te trekken maar koppelde verkeerd waardoor de motor afsloeg. De idioot achter ons zat erop . Hij reed al door rood achter ons bij het vorige stoplicht!
pff had ik het geld daar maar voor, echt beter zo'n snelcursus mja.

succes iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')