quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Leuk dat je het op de man gaat spelen, maar met al mijn bovenstaande posts bedoelde ik echt niets slechts hoor. Ik bijt niet hoor![]()
En ja, je kan een auto schorsen qua verzekering, maar om de wegenbelasting te schorsen is toch niet zo héél handig hoor.
[..]
Dus om de bal terug te kaatsen: je weet niet waar je het over hebt.
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:37 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Als een auto 3 maanden stil staat hoeft dat helemaal geen geld te kosten hoor. De mijne staat hier vanaf oktober en heeft mij geen cent extra gekost om hem te laten staan. Gewoon geschorst en uit de verzekering gehaald. Maar vanaf maandag....![]()
Ik zelf merk eigenlijk vooral het verschil dat ik nu zonder L op het dak en een instructeur naast me wat lakser rijdt.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef YPrue het volgende:
Dank je HiroYui! En jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd met je rijbewijs!![]()
Ja, mijn moeder baalt er echt ontzettend van dat ze niks kan behalve wat zitten in een rolstoel en af en toe wat rond'lopen' met krukken. Herstel gaat waarschijnlijk ook een jaar duren volgens de artsen, dus dat is ook al niet geweldig.Ze was dan ook echt superblij toen ik mijn rijbewijs had gehaald, komt zij ook weer eens buiten. Ik vond het ook niet echt eng om voor het eerst zonder L op het dak rond te rijden, ik was eerder benieuwd. Wat ik wel ook merk, is het verschil hoe andere weggebruikers op jou reageren. Heb je een L op je dak, zijn ze toch wat voorzichtiger.
Joh.quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:19 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zelf merk eigenlijk vooral het verschil dat ik nu zonder L op het dak en een instructeur naast me wat lakser rijdt.
Dan bedoel ik eigenlijk vooral het kijkgedrag. Ik kijk nu niet in mijn binnenspiegel, rechterbuitenspiegel en over mijn rechterschouder als ik rechts af sla. Tenzij er rechts van de auto nog ruimte is of er bijvoorbeeld parallel een fietspad/voetpad loopt ofzo.
Haha, dat heb ik ook gehad!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:54 schreef TwyLight het volgende:
Ik kan niet eens over m'n schouder kijken, dan draai ik altijd perongelijk aan het stuur
Same herequote:Op woensdag 22 juli 2009 23:20 schreef TwyLight het volgende:
Toen ik nog niet met lessen was begonnen had ik trouwens helemaal niet enorme drang om mn rijbewijs te halen, maar nu ik begonnen ben met lessen wil ik hem echt z.s.m. en gaat het me veel te sloom
Dat heb ik ook. Wat ik erg vond aan rijlessen: ook al was er geen hond te bekennen op de weg, als je van baan wilde verwisselen, moet je het hele rijtje af: binnenspiegel, voor, buitenspiegel links, over de schouden, weer voor en dan pas richting en nacontrole. En dan vinden ze het gek dat het niet snel ging...quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Joh.Alleen als er wat achter me rijd kijk ik wel 's in de binnenspiegel, buitenspiegel nauwelijks, en even over de schouder op rotondes of als je bij het afslaan over een fietspad ofzo gaat.
Ben blij ik niet meer als een neuroot al die spiegels hoef af te gaan om de paar seconden.
Nou, ik merkte vooral dat andere weggebruikers juist gek werden als ze een L zagen rijden. Dan kregen ze namelijk neigingen om te gaan bumperkleven, ineens afsnijden, niet opletten dat zij GEEN voorrang hebben en hun auto er zomaar voorknallen (toen werd ik dus echt voor het eerst boos tijdens mijn rijles, mijn rij-instructeur schrok zich doodquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:51 schreef YPrue het volgende:
Wat ik wel ook merk, is het verschil hoe andere weggebruikers op jou reageren. Heb je een L op je dak, zijn ze toch wat voorzichtiger.
Moet je om Propanolol vragen. Heb ik ook gebruikt bij mn examen. met de TTT was ik echt uberzenuwachtig. Maar met die pilletjes bij het examen was ik zo relaxed als iets. En het mooiste is dat het echt alleen zenuwen onderdrukt, en niet je concentratie wegneemt. Succes dermee!quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:05 schreef Rensjebree het volgende:
Zo, net de dokter gebeld voor relax pilletjes. Alleen moet ik vanmiddag terug bellen omdat de dokter nog toestemming moet geven.
had gister middag ook al wat gehaald bij de tuinder. gelijk ook getest en ik word er ook wel relax van, alleen er zit 27% alcohol in.
het is wel een kleine hoeveel heid dat je binnen krijgt maar toch.
nu wachten op de datum van mijn her examen. (het liefst zo snel mogelijk natuurlijk)
Waarom moet het dan bij mij 5 werkdagen duren?quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:19 schreef HiroYui het volgende:
Me rijbewijs is binnen!!
Zonet gebeld naar het gemeentehuis en ik ga hem direct ophalen en lekker touren vandaag!
Dinsdagochtend zonder spoed aangevraagd! Ben blij!
Net even terug gebeld naar dokter, heb idd een recept gekregen voor Propranolol (LOL).quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:39 schreef Schobbejak. het volgende:
[..]
Moet je om Propanolol vragen. Heb ik ook gebruikt bij mn examen. met de TTT was ik echt uberzenuwachtig. Maar met die pilletjes bij het examen was ik zo relaxed als iets. En het mooiste is dat het echt alleen zenuwen onderdrukt, en niet je concentratie wegneemt. Succes dermee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |