het helpt al dat ik 3 keer per week aan het werk ben 15 km afstand van huis, dus dan zit je al gauw aan 30 per dag en voor de rest van de dagen probeer ik gewoon 20 km per dag aan te houden. maar ja, soms ben je lekker aan het fietsen en dan staat er ineens 50 op de teller ofzquote:
hardlopen met buikgriep lijkt me idd ook niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:18 schreef Jojogirl het volgende:
Knap hoor KlonkEn 842 km ?! Pff wat een eind.
Hier gaat het iets te goed met niets eten en afvallen, heb last van buikgriep. Vanavond ook maar niet hardlopen dus denk ik. Jammer, want ik was net weer goed op weg met 3x per week lopen.
Dat is er zo weer af johquote:Op donderdag 23 juli 2009 08:20 schreef Miss_S het volgende:
Vanmorgen gaf de weegschaal 74,5 kilo aan dus 1,5 kilo 'aangekomen' tijdens vakantie
Jawel, als ik die doos celebrations per dag laat staan moet het wel goedkomenquote:
een vriendje krijgen en iedereen die snoept daar (en vakanties heb ik altijd gedaan)quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:01 schreef Liejannuh het volgende:
Jij snoepte toch nooi Miss S?
Waar is het misgegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |