quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Biels het volgende:
Minder ketchup op je eten doen. Dat is sowieso een goede suggestie. Want TS is dik.
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Faalert, leer typen + goed Nederlands
quote:
quote:
deze is nieuw voor je dan: verbetering begint bij jezelfquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Heel irritant hoe standaard elke klacht wordt teruggekaatst naar de TS.![]()
Ik doe het zelf ook vaak, omdat je toch al weet omdat iedereen het doet.
Onmogelijk. 90% van de reacties in KLB. En het lijkt me stug dat je ze allemaal note.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
die krijgen tegenwoodig bijna allemaal een note
Nee tochquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
En jij kan beter gewoon je bek dichthouden, falerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Faalert, leer typen + goed Nederlands
quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
Wat een kut smoes. Ja, ik reed te hard omdat de rest het ook doet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Heel irritant hoe standaard elke klacht wordt teruggekaatst naar de TS.![]()
Dat heeft alleen zin als er idd vanaf nu zoiets als notes gezet worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
deze is nieuw voor je dan: verbetering begint bij jezelf
Nee, eerder: tis hier toch al zo'n rommel dus dat snippertje kan er nog wel bij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een kut smoes. Ja, ik reed te hard omdat de rest het ook doet.
En dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
Wat zeg je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:08 schreef Neuralnet het volgende:
Wie zich beledigd voelt door een tekst op internet heeft zelf een groot probleem.
Vieze meeloperquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:50 schreef Ritmo het volgende:
Niet perse . Mensen praten elkaar na... Als de eerste 3 reacties fatsoenlijk zijn dan heb je een kans . Als de eerste 3 reacties een bashende strekking hebben dan wordt het een popcorn-topic.quote:
Heb je een notebook?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
Dat is een goed topicquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:23 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Niet perse . Mensen praten elkaar na... Als de eerste 3 reacties fatsoenlijk zijn dan heb je een kans . Als de eerste 3 reacties een bashende strekking hebben dan wordt het een popcorn-topic.
Kan me iets herinneren van een klacht over brokken in de chips van TS en mannenhanden
Ja precies. Maar wel een bevestiging dat wat TS hier stelt correct is. En de moderators doen er dikwijls leuk aan mee hoor. Zelf geen moeite mee , soms kun je lekker uitdelen en soms moet je incasseren . Such is lifequote:
Hangt ook van de OP af, maar waar in KLB zie je nog een goed onderbouwde serieuze klacht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja precies. Maar wel een bevestiging dat wat TS hier stelt correct is. En de moderators doen er dikwijls leuk aan mee hoor. Zelf geen moeite mee , soms kun je lekker uitdelen en soms moet je incasseren . Such is life
Uiteraard, maar bij vrijwel ALLE klachten gaat het zo, en dat is niet de bedoeling denk ik...quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:34 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja precies. Maar wel een bevestiging dat wat TS hier stelt correct is. En de moderators doen er dikwijls leuk aan mee hoor. Zelf geen moeite mee , soms kun je lekker uitdelen en soms moet je incasseren . Such is life
En de verwachte reacties al in de OP opnemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:42 schreef Biels het volgende:
Onzin. Als je een fatsoenlijk topic opent zonder al die bagger als anti-klachten e.d. erin gaat het al veel beter.
Een note? Wat is dat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
wtf is nou weer een note?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
juist niet, dan gaat je topic gewoon dicht!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
En de verwachte reacties al in de OP opnemen
Tja wat moet je zeggen als iemand een topic opent in KLB met daarin iets met de strekking van: Mijn appelmoes is opquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uiteraard, maar bij vrijwel ALLE klachten gaat het zo, en dat is niet de bedoeling denk ik...
ooooeeeeeh dat zal ze lerenquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
Ach ende weequote:Op woensdag 8 juli 2009 00:49 schreef swarmahoer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |