Dit is geen hard to get spelen hoor, dit is gewoon aso-gedragquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef Cascade het volgende:
Iedereen speelt hard-to-get, dat maakt het 'spannend' (ondertussen wordt er minder gekrikt).
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:07 schreef Koewam het volgende:
Nee maar ff serieus waarom is dit? Om de bevestiging of zo?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 04:11 schreef gnilrednoz het volgende:
Mensen die niet terug smsen zijn gewoon storend. Wat de reden ook is. Gewoon niks meer doen, en eerstvolgende smsje dat je terugkrijgt paar dagen wachten voordat jij wat terugstuurtfok die shit
Het gaat niet over man/vrouw hier, zie ik net. En ook in de gayscene moet je je gewoon niet aanstellen als een eenmalige scharrel niet nog eens af wil spreken/niet reageert op sms. Dat soort geintjes flikken mannen nu eenmaal vaak, in de gayscene komt dat vaker voor dan in het normale circuit. TS heeft zijn leuke nachtje gehad, hij geeft aan het duidelijk als een scharrel te zien. Als een scharrel niet reageert op sms, dan zou dat geen donder uit moeten maken want daar is het nou net een scharrel voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 05:45 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Tsja, zo is t welNiet te happig overkomen enzo he
Scharrel wilde zijn nummerquote:Op woensdag 8 juli 2009 06:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het gaat niet over man/vrouw hier, zie ik net. En ook in de gayscene moet je je gewoon niet aanstellen als een eenmalige scharrel niet nog eens af wil spreken/niet reageert op sms. Dat soort geintjes flikken mannen nu eenmaal vaak, in de gayscene komt dat vaker voor dan in het normale circuit. TS heeft zijn leuke nachtje gehad, hij geeft aan het duidelijk als een scharrel te zien. Als een scharrel niet reageert op sms, dan zou dat geen donder uit moeten maken want daar is het nou net een scharrel voor.
Hier zou ik ook zwaar chagrijnig van worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Scharrel wilde zijn nummer
Scharrel stuurt hem een sms
Scharrel wil afspreken
TS gaat akkoord en dan niets meer.
Ja dag hè. Vraag zijn nummer dan niet, sms hem dan niet, vraag dan niet om af te spreken
vind niet dat daar enig verschil in zit. Het blijft gaan om 2 personen waarbij de een nog een keer wil afspreken en die het uiteindelijk laat afweten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:16 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Gayscene = andere normen en waarden. TS zou dit eigenlijk op een homoforum moeten plaatsen.![]()
'quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Het gaat niet over man/vrouw hier, zie ik net.
Het is algemeen bekend dat ik meer een voorkeur heb voor mannenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'
Waar haal jij dat er uit dan? Ik geloof het wel, maar toch, skieuwnierig.
Ik loop weer achterquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:57 schreef Koewam het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat ik meer een voorkeur heb voor mannen
Ik wierp een blik in het fotoboek van TS, kwestie van scherpe gaydar en voor de zekerheid nog de postgeschiedenis van TS wat doorgeneust.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
'
Waar haal jij dat er uit dan? Ik geloof het wel, maar toch, skieuwnierig.
Laten stikken dus die dame:quote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef Koewam het volgende:
Update
Heb even gevraagd aan persoon waarom ik niks meer hoorde. Ex kwam weer kijken.
Nu liefdesverdriet.
Nu ben ik weer in de picture.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt gebruikt.quote:Op zondag 12 juli 2009 17:16 schreef Koewam het volgende:
Update
Heb even gevraagd aan persoon waarom ik niks meer hoorde. Ex kwam weer kijken.
Nu liefdesverdriet.
Nu ben ik weer in de picture.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |