quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb, anders zou ik eens een keertje uit mijn slof schieten!!!
Als jij het voorbeeld bent vrees ik het ergste.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Het is dat ik een voorbeeldfunctie heb, anders zou ik eens een keertje uit mijn slof schieten!!!
En dat is godsgeklaagd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Dropdown het volgende:
Uitkering is tegenwoordig net zo veel als het minimumloon.
Unsuccessful troll is unsuccessful, and lives on welfare.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteit zijn.
Wanneer gaat de overheid nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljard is voor de Postbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.
Samenvatting: Uitkering te laag
Klacht1: Kut-overheid
Klacht2: Politie die me een boete geeft
dit, zo hebben die mensen ook een impuls om niet de hele dag mensen fietsen aan te bieden (met een figuurzaag in hun handen, desalniettemin.)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:18 schreef Wazeggie het volgende:
Laat ze de minimumlonen maar eens wat omhoog gooien! Zodat er écht een verschil is tussen mensen die niet werken en mensen die zich 5 volle dagen in de week zoch kapot werken
Je hebt gelijk, het is patat.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik werk hard genoeg!
Gore uitkeringtrekkende auslanderquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Als ze de uitkeringen nou wat zouden verhogen dan zou er veel minder criminaliteit zijn.
Wanneer gaat de overheid nou eens snappen dat ze de uitkeringen moeten verhogen.
Kijk nou naar series als probleemwijken, die mensen willen niet stelen maar door de te lage uitkeringen moet het wel, en het ergste is dan dat er wel 10 miljard is voor de Postbank maar de uitkeringen wel zo laag kunnen blijven.
Samenvatting: Uitkering te laag
Klacht1: Kut-overheid
Klacht2: Politie die me een boete geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |