203 enquêtes binnen, dus het minimum is gehaald!quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:25 schreef Toad het volgende:
MyMimblog?
edit: ik snap nu ook waarom lien wel deze zomer wil afstuderen, las net e.e.a. daarover op intranet. hoe gaat het trouwens met je enquetes?
niemand die hier rondhangt doet RMC.. En ik weet er ook niets over eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn er mensen die me iets kunnen vertellen over het 2e jaar? (in het speciaal profiel RMC)
Vandaag krijg je de uitslag, toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef DesieQ het volgende:
Ja maar, ik heb me iets na 15 mei pas aangemeld![]()
Dus stiekem van binnen hoop ik dat er aanmeldingen bijzaten van mensen die gezakt zijn.. Gemeen, he?
daar kan je vragen stellen, kan je lesmateriaal inkijken, kan je met docenten en studenten praten, zijn er verschillende presentaties, kan je werk van studenten zien enz enz...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zijn er hier mensen op de open dag geweest?
Kan iemand me vertellen wat het doel van zo'n open dag is?
Ja, maar het duurt zo langquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vandaag krijg je de uitslag, toch?
Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Haha, ja even wachten dan maar, de site van de ib zal wel de hele dag plat liggen
Maar waarom heb je jezelf dan pas ná 15 mei ingeschreven als je het zo leuk lijkt?
Oh dat is wel jammer ja.. En in welke lotingsklasse zit je?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:55 schreef Jevel het volgende:
Aangezien ik mijn spelling wel weer even een kleine boost mag geven (en ik over een paar weken toch veel te veel tijd over heb in de bus naar Spanje) vroeg ik mij af of jullie nog tips hebben.
Boekjes o.i.d. die ik daarvoor kan gaan gebruiken? Het gaat vooral om de verschillende werkwoordsvormen, als ik me goed herinner dat het zo heet. De regels over waarop een volt deelwoord moet eindigen, het kofschip etc.
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.quote:Zijn er nog andere belangrijke vakken die ik mis door het eerste jaar te skippen? Bedrijfseconomie en management geloof ik sowieso? Weinig zin om dat vrijwillig in m'n eentje te gaan bijspijkeren...
Bel gewoon even naar IBG, weet je het direct. Correspondentienummer erbij (en nog iets van BSN of bankrekeningnr). Spannend maar dan weet je wel waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:33 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ja, maar het duurt zo langDe post is hier altijd heel laat en Mijn IB-Groep is ook niet te bereiken.
Ik moet gewoon wat geduldiger zijn, maar het lijkt me zo'n leuke opleiding!
Ik hoop ook maar dat er genoeg mensen zijn die zich hebben teruggetrokken, dan
Die economie en marketing wacht ik dan gewoon even af. Kan altijd als het zover is wat extra werk gaan verrichten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb zelf in het 1e jaar de boekjes 'praktische cursus spelling' en 'practische cursus zinsontleding' moeten kopen, en die waren erg handig. Ook de Schrijfwijzer van Jan Renkema is een fijn boek, die heeft beide in één.
[..]
Nah, bedrijfseconomie is echt niet zo erg dat je dat gemist hebt. Je moet zo af en toe berekenen hoeveel het tijdschrift wat je uitbrengt moet gaan kosten ed, al denk ik dat je dat bij N&M eigenlijk héél weinig hoeft te doen. Bij RMP namelijk nog wel soms.
Marketing hetzelfde, niet zo erg allemaal. Maar vooral je spelling moet goed up to date zijn
En, ben je toegelaten?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:37 schreef DesieQ het volgende:
[..]
Ik studeerde afgelopen jaar Engels en die opleiding vond ik eigenlijk niet zo heel leuk. En tegen de tijd dat ik besloten had om iets anders te gaan doen en ik deze opleiding vond, was het al 15 mei geweest. Echt stom!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:35 schreef Together-Alone het volgende:
Ik ben ook ingeloot.Kreeg om 7.45 al een mailtje van Studielink.
Dank je!quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 22:27 schreef Liefste het volgende:
Ik heb mijn P gehaald,
Ik sla het eerste jaar over, begin in het tweede jaar (i.v.m. andere afgeronde HBO opleiding). Loten hoeft dan dus niet.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:54 schreef Together-Alone het volgende:
Hoezo hoefde je niet mee te loten als ik vragen mag?
quote:Bereikbaarheid de opleiding en het onderwijsbureau
Gedurende het zomerreces blijft het onderwijsbureau dagelijks bereikbaar. We doen dit eigenlijk omdat we dit jaar voor het eerst te maken hebben met een numerus fixus. Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Wow. Wat goed! Nog even de laatste loodjes dus.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:15 schreef lienelien het volgende:
Heb nu 10.289 woorden en moet nog 1 hoofdstuk en de conclusies en aanbevelingen en dan is m'n scriptie helemaal af!![]()
Morgen helemaal klaar denk ikquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:17 schreef Jevel het volgende:
[..]
Wow. Wat goed! Nog even de laatste loodjes dus.
Wanneer krijg je dan je diploma, heb je daar al enig zicht op?
Nou de afgelopen jaren groeide het aantal eerstejaars met zo ongeveer 300 per jaar, dus dat past echt niet.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:06 schreef Liefste het volgende:
Dat is ongeveer net zo veel als vorig jaar, lekker nutteloze loting dan. Of misschien waren er anders ineens 1800, haha. De horror, het gebouw is nu al zo klein. Als je tutor wordt, ga je dan ook lesgeven of echt alleen tutor zijn? Lijkt me wel een toffe baan trouwens
quote:Wel hebben we aangepaste openingstijden gedurende de periode 20 juli tot 17 augustus. We zijn dan telefonisch bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur, op ons reguliere nummer: 020 - 595 1700. Een e-mail sturen naar info-mim@hva.nl kan natuurlijk ook altijd!
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:09 schreef Jevel het volgende:
Hoe weten jullie in welke klas je zit?
Ik heb nog steeds geen bevestiging/betalingsformulieren e.d. van de HvA maar moet dat even afwachten.![]()
Ik kan wel gewoon op Intranet, met mijn oude inloggegevens. Kan ik de klassenindeling daar vinden?
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:11 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb besloten pas over enkele weken weer in te loggen, maar staat het niet gewoon gelijk na het inloggen rechts?
Anders eventueel op rooster klikken ofzo?
Dan ga ik me weer veel te druk maken over boeken, klasgenoten etc.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Als het goed is staat je klas rechts op intranet.
Iets anders Tonio: je hebt besloten pas over enkele weken in te loggen???Je kan MIM-intranet niet meer zien voorlopig?
En daarna door toch?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef lienelien het volgende:
Neuh, ik ga naar Sziget, dus ik win.
en de rest bronsquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:42 schreef Duim het volgende:
Oke lienelien wint duidelijk. Maar ik heb zilver.
Dat marketingboek is juist het eerste wat ik de deur uit heb gedaan!quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:17 schreef Liefste het volgende:
Toad, thanks! Dan verkoop ik gewoon al mijn boeken behalve dat marketingboek, verdien ik in elk geval nog wat geld zodat ik weer nieuwe boeken kan kopen
Jaaa Lowlands, heb er zin in!
Staat rechtsboven:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:45 schreef Jevel het volgende:
Hm, ik kan niks vinden van een klas ofzo.
Komt denk ik doordat ik niet met een MIM-account inlog. Het staat niet onder een kopje ofzo toch?
Tenminste, bij roosters e.d. zie ik het niet.
Ach, ik wacht het wel af. Als ik het eind augustus maar weet .. en dat zal wel goed komen
quote:Week 32 (periode 5.6)
Portal voor
Lienelien
Groepen: R06 RV5 Z613-s2
Reserveren
Rooster
Toevoegen/Verwijderen
Grapjasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:57 schreef Toad het volgende:
Zilver, goud, brons.
Ik heb diamant, want ik zag Gaga in Paradiso.![]()
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Szigetquote:Lienelien: gezien je stages: wil je echt de tvkant op?
/Late reactiequote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef lienelien het volgende:
Moet je voor die boekenlijst niet gewoon op intranet kijken? Of heb je daar nog geen inlogcode voor? (zal wel niet dan..) Maar het is vrij normaal dat je nu nog niets hebt hoor, komt altijd vrij last minute. En dit jaar al helemaal omdat dit het eerste jaar is met numerus fixus en ze hebben er blijkbaar allemaal een beetje moeite mee
maar goed, op het onderwijsbureau werken dan ook maar 4 á 5 mensen die alles maar moeten regelen.
Bij mij dus niet.quote:Portal voor
xxxx
Groepen:
Hier zouden jouw eigen links kunnen staan, bijvoorbeeld:
Adresboek HvA
Download Firefox
HTML handleiding
Module R501
PC reserveren
Propedeuse periode 1
Roosters mijn groep
Zoals in deze voorbeelden kunnen dat links binnen deze server, maar ook externe links zijn.
Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef lienelien het volgende:
Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Sziget![]()
radio lijkt me ook wel leuk om een tijdje bij rond te kijken, maar toch wel het liefst tv ja. Geen entertainment, of hooguit infotainmentMaar weet het niet... Misschien blijf ik gewoon een tijdje de gids uithangen (bijbaantje) en ga ik dan een paar maanden richting het buitenland, géén idee. Maar ooit, ga ik een heel mooi informatief programma maken. En ik wil ergens iets met presentatie gaan doen.
Ah goed, ik weet het dus niet echt
Jij al wel echt een idee wat je wil dan? en de rest hier?
Wees een beetje voorzichtig met boeken kopen. Ik heb aan het begin enorm veel boeken gekocht, en bijna de helft gewoon niet nodig gehad....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:01 schreef Together-Alone het volgende:
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.![]()
Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt..1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.
Dank je wel! Ik heb er zo'n zin in en ik wil ook boeken kopen enzoquote:
Ik denk het gebouw bij station Amsterdam Amstel.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef DesieQ het volgende:
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.
Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waarWeet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
Die module die zoveel gegeven wordt is het project, houdt in dat je inderdaad zoveel uur en verschillende docenten hebt. Het zijn gewoon verschillende lessen die met het project te maken hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Jevel het volgende:
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).
Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.
Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht, dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.
Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
Handig voor hyven tijdens saaie colleges!!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Hobbo het volgende:
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?
mja dat zag ik gisteren ook idd.. Ik zou trouwens in de loop van deze week te horen krijgen of mn scriptie voldoende is maar ik heb nu nog steeds niet gehoord...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?
Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Toad het volgende:
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?
een korte onderzoekje leert me van niet, jammermisschien volgend jaar weer
![]()
weet je al of je als tutor aan de slag mag?
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
Intranet en duidelijke informatievoorziening passen helaas niet samen in één zin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenals je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Stelt het niks voor dan eigenlijk? Weinig mensen die erheen gaan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
nee hoor, die hoef je niet aan te vragenals je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Noop, 2e-jaarsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?
Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
nee dat ben íkquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
Nou nou, niet zo kleinerend over derdejaars he.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.![]()
Maar nu voel ik me een beetje oud.![]()
![]()
Zeker weten!quote:
Ik vind dat juist echt jammer :p want ik wil de sportjournalistiek in en dat blok leek me juist zo leuk. Maarja dit project is ook wel oké.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Liefste het volgende:
Nee gelukkig nietHet eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah
Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
Ik zat ff terug te bladeren om te kijken in welke klas je zit, maar je zit dus ook in 201 toch? dan zitten we dus bij elkaar, nu ben ik wel benieuwd wie je bent :pquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.
@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
Hehe nee nu weet ik het nog niet, want ik let nooit zo op kledingquote:Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Liefste het volgende:
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemenIk kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.
Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
Ja klopt haha. Grappig.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Liefste het volgende:
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
quote:Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Childofrock het volgende:
[..]
Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan
Hoe zie ik eruit?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Liefste het volgende:
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toadhaha
Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
thanks (en liefste ook natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Toad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je site ziet er mooi uit btw.
en een 203'er!!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:22 schreef sjoiis het volgende:
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
InDesign is leuk en vooral echt handig om mee te kunnen werken, ook buiten school omquote:Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef Toad het volgende:
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
Nah da's ook stom, dan heb je er meteen een stuk minder aanquote:Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef Toad het volgende:
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.
Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
Ja.. vakantie vieren idd, en een beetje rustig aan doen want ik heb mezelf een beetje overspannen geholpen ofzoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:
Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
quote:
quote:
quote:
Bedankt!!quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Liefste het volgende:
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school
Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.
Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
dag 1: AMS-Hong Kongquote:
ik mv203, of 302quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Koewam het volgende:
wie is 203 dan? ik ben 203a...
Was het mediacollege niet (bijna) failliet oid?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog maken
Ik heb besloten dat ik toch bij tv wil. Heb een toffe minor gedaan, super stage gehad, en op het mim hebben ze dit jaar geen tutoren nodig![]()
dus dat kan ik ook niet gaan doen en ik moet wel een beetje aan cv-building gaan doen.. daarnaast ben ik natuurlijk ook nog altijd druk druk met www.campuswiki.nl . Nog vrijwilligers hierzo?
![]()
Uni heb ik ook over nagedacht, maar lijkt me toch te saai (ik ben liever bezig enzo) en ik heb geen master gevonden die me echt heel heel leuk leek. Het werk wat ik wil doen kan ik ook gewoon met hbo, dus dat is verder geen probleem. Had trouwens wel één geweldige master gevonden (aan het mediacollege) maar die kost ¤14.000 per jaar![]()
oh leuk! Waar wil je naartoe? En wat voor een stage dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben nu al dingen aan het regelen voor mijn (buitenlandse) stage in april.
Parijs!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
oh leuk! Waar wil je naartoe? En wat voor een stage dan?
Ik schijn echt een van de weinige mensen te zijn die geen hekel heeft aan fransozen. Al kunnen ze best arrogant doen tegen toeristen. Meestal denken ze echter dat ik 'een local' benquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef lienelien het volgende:
ohh ParijsDaar wilde ik eigenlijk ook nog altijd een tijdje wonen. Maar die domme Fransozen
Daarnaast is mijn Frans ook echt niet meer wat het geweest is
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik schijn echt een van de weinige mensen te zijn die geen hekel heeft aan fransozen. Al kunnen ze best arrogant doen tegen toeristen. Meestal denken ze echter dat ik 'een local' ben. (Mijn vocabulaire zakt naar thuiskomst weer als een plumppudding in helaas.
)
Haha nou wil ik zien hoe jij eruit ziet. Kan wel kloppen trouwens, ik had ontzettende hoofdpijn dus bijna heel de dag met zonnebril opgelopen.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Duim het volgende:
Volgens mij zag ik Tonio-mcdo vandaag op de trap. Je had zo'n bekend gezicht, maar ik wist niet waarvan. Dus net heb ik iedereens fotoboek uit dit topic doorgekeken en ik denk dat jij het was
Haha denk niet dat ik ben blijven hangen. Ga je wel volgen op Twitter, ziet er interessant uit.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:43 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Haha nou wil ik zien hoe jij eruit ziet. Kan wel kloppen trouwens, ik had ontzettende hoofdpijn dus bijna heel de dag met zonnebril opgelopen.
Hmm, ik wil toch een keer een foto zien!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:15 schreef Duim het volgende:
[..]
Haha denk niet dat ik ben blijven hangen. Ga je wel volgen op Twitter, ziet er interessant uit.
Ja, wel kleine kans dat we elkaar tegenkomen in die enorme mensenmassa op het MIM. Ik heb trouwens ook nog Hyves. Nu we toch zo bezig zijn met social communitiesquote:Op vrijdag 18 september 2009 22:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Hmm, ik wil toch een keer een foto zien!
Of anders zeg je hoi als je me weer ziet. Ik zal niet bijten!!
Oeh, PM!! : D Dan ga ik opletten of ik je zie volgende keer!quote:Op vrijdag 18 september 2009 22:59 schreef Duim het volgende:
[..]
Ja, wel kleine kans dat we elkaar tegenkomen in die enorme mensenmassa op het MIM. Ik heb trouwens ook nog Hyves. Nu we toch zo bezig zijn met social communities
Geregeld! Ik vind het op sommige tijden echt heeel druk op school. Maar vanochtend om 09.00 uur was er geen kip.quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Oeh, PM!! : D Dan ga ik opletten of ik je zie volgende keer!
En ik vind de mensenmassa wel meevallen, kom zo vaak bekenden tegen!
Wel vind ik dat de eerste jaar nog 'hipper' en tuttiger zijn dan vorig jaar. Als je door de kantine loopt voel je gewoon de ogen in je rug prikken.
Das ook echt stom geregeld, dat je 28x per jaar printers zit te installeren voor je kan printen!quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:07 schreef Duim het volgende:
[..]
Geregeld! Ik vind het op sommige tijden echt heeel druk op school. Maar vanochtend om 09.00 uur was er geen kip.
Ik heb vandaag nog een paar eerstejaars geholpenZe wisten niet welke printer ze moesten selecteren en niet hoe ze moesten printen.
Ja zeker stom. Welk profiel doe je eigenlijk? Wij moeten nu een tijdschrift echt gaan maken, maar ik beleef er weinig fun aan. Dus eh ik kijk al uit naar de minor. Er is ook een docent die het altijd over de Libelle heeftquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:13 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Das ook echt stom geregeld, dat je 28x per jaar printers zit te installeren voor je kan printen!
College vanmiddag was zo slaapverwekkend. Ik vind het tijdschriftenproject enorm interessant maar de docent bespreekt vaak specifieke tijdschriftbranches. Ik heb niks aan uren geblaat over vrouwenbladen!
Misschien dat mijn hoofdpijn me ook een beetje prikkelbaar maakte![]()
Ik ken haar eigenlijk alleen van naam, zal waarschijnlijk wel alleen een mmp-er zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik doe nu jaar twee van MMP. Sigrid Verbenne is mijn Slb'er, kent iemand haar? Echt een ontzettend leuk mens!
quote:
"You : Im not a 18 year old chick with big boobsquote:
Dat antwoordquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:18 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
"You : Im not a 18 year old chick with big boobs
Stranger : Could you just pretend, I really need this"
Ja heerlijk!quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Liefste het volgende:
Groetjes terug vanuit mijn bed![]()
Bevalt MMP nog steeds?
Ik herken jou wel hoor!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:56 schreef Duim het volgende:
Ik weet verder niet hoe iedereen eruit ziet dus dat wordt lastig herkennen
die a kan ik ook niet meer zien zeg! Pffffquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:34 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand uit dit topic gezien, behalve Liefste.Maar nou ben ik ook nog maar een eerstejaars.
A?quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:35 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
die a kan ik ook niet meer zien zeg! Pffff
Een van Amsterdams grootste bedrijven in de toeristische sector, online marketing en nieuwe media ed. Maar daar over meer als ik uitsluitsel heb, vrijdag denk ik.quote:
Ik denk dat ze daar bij bijna alle afstudeerprofielen aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Bestaat er op de HVA ook iets als Crossmediale Communicatie?
Nah, ik heb al eens mogen meemaken hoe niet anoniem ik hier ben dus ik doe liever niet aan namen van bedrijven enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk in dit topic.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:44 schreef El_Liberaliste het volgende:
Zijn er mensen die goed zijn in websitebouw? (¤)
Moet het nog uit de propedeuse-fase herkansen.. Ik kan er geen drol van en heb het later toch niet of nauwelijks nodig
Maar niet als studie op zich dus?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:13 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bij bijna alle afstudeerprofielen aandacht aan besteden.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Lienelien, zou je even je pb kunnen checken?
rechts. je vroeg nog over de US Openquote:
Wel goed!quote:Degenen die vanmiddag tentamen hadden: hoe ging het?
Dat was vorig jaar niet zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Wel goed!
Maar toch blijf ik het stom vinden dat MMP over elk project ook een tentamen heeft. Wie heeft dát bedacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |