Jij bent zeker 1 van die velen die altijd in de computerlokalen, met zo veel mogelijk kabaal zitten te counter striken?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:.
Als jullie lid zijn van FOK!, hier melden.
Je gaat er vanuit dat je via dit topic gaat sc0ren?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik durf niet man, stel je voor dat ze me betrappen.
Huh?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:54 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Jij bent zeker 1 van die velen die altijd in de computerlokalen, met zo veel mogelijk kabaal zitten te counter striken?
Wat jij wil Casanovaquote:Misschien, eventueel, mogelijkerwijs schrikt dat ze een heel heel heel klein tikkeltje af.
Geen idee. Dat zal jij beter kunnen bepalen. Op de HvA loopt in ieder geval erg veel mooi natuurschoon rond.quote:
Ik ben toch wel een uitzondering. Helaas voor dWc heb ik echter geen vagina.quote:Op woensdag 29 november 2006 16:41 schreef BrauN het volgende:
'Lekker' en 'lid zijn van FOK!' is nou niet bepaald de meest voorkomende combinatie, als je het ledenbestand zo eens eventjes globaal doorpluist.
Maar toch succes, dWc.
quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft hij Jett, wil hij nóg meer.
Jeez.
Bij de HvA is het continu baas boven baas, Chris. De HvA is De Hemel.quote:Op woensdag 29 november 2006 17:02 schreef Chriz2k het volgende:
Heeft hij Jett, wil hij nóg meer.
Jeez.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |