abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71600410
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:08 schreef lienelien het volgende:

Neig de laatste tijd meer naar tijdschrift.. Zou alleen niet weten welke. En ben niet het allergrootste schrijftalent volgens mij, weinig mee gedaan laatste tijd. Al ga ik dus wel reviewen op Sziget
radio lijkt me ook wel leuk om een tijdje bij rond te kijken, maar toch wel het liefst tv ja. Geen entertainment, of hooguit infotainment Maar weet het niet... Misschien blijf ik gewoon een tijdje de gids uithangen (bijbaantje) en ga ik dan een paar maanden richting het buitenland, géén idee. Maar ooit, ga ik een heel mooi informatief programma maken. En ik wil ergens iets met presentatie gaan doen.

Ah goed, ik weet het dus niet echt

Jij al wel echt een idee wat je wil dan? en de rest hier?
Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.

Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_71706783
Ik ben ingeloot!
Ik had me te laat ingeschreven en stond op de wachtlijst en toch ben ik ingeloot!
Ik ga het hele weekend jubelen.
"Well-behaved women seldom make history." - Laurel Thatcher Ulrich
pi_71707375
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.

Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt.. 1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.

[ Bericht 28% gewijzigd door Together-Alone op 08-08-2009 14:08:14 ]
''Going mental on the Wabbu''
pi_71707935
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:01 schreef Together-Alone het volgende:
Zijn er nog tweede- of ouderejaars die hun boeken willen verkopen? Ik ben momenteel op boekenjacht.

Oh en op de boekenlijst die op intranet staat voor het propedeusejaar staan 3 boeken roodgedrukt.. 1 daarvan (Communicatiekaart van Nederland) staat op de selexyslijst onder een ander ISBN-nummer, maar ik heb gewoon degene gekocht die op de HvA lijst staat.

Wees een beetje voorzichtig met boeken kopen. Ik heb aan het begin enorm veel boeken gekocht, en bijna de helft gewoon niet nodig gehad....
pi_71711511
Ik zal ze toch moeten hebben voor school begint, tenminste, dat is mijn gedachtegang. Ik zeg steeds dat ik in het tweede jaar of misschien wel in de tweede periode wat beter kan inschatten welke boeken ik achterwege kan laten.
pi_71711587
Mwhoa, meestal koopt de helft van de studenten de boeken in de eerste schoolweek. Dus doe rustig aan idd. Anders koop je ze voor niks.
pi_71711638
Ik ben een stresser, wil altijd alles van tevoren geregeld hebben. Maar ik zal even wachten met de rest van de boeken. Bedankt voor de tip.
Niet eens alle readers op de lijst staan in Weblisher trouwens, dus ik moet wel wachten.
pi_71712136
Als je ze wilt hebben verkoop ik mijn boeken graag Nee haha dat is gemeen. Van de helft van de boeken die ik heb staan heb ik geen idee wat er in staat en waarom ik ze in godsnaam gekocht heb. Meestal merk je tijdens de periode wel welke boeken je wel en niet nodig hebt

En gefeliciteerd, DesieQ!
pi_71713216
Ik heb voorlopig geen boeken en readers nodig
Er staat nu wel al op intranet wanneer de kick off is.
pi_71716337
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:26 schreef Liefste het volgende:
[..]

En gefeliciteerd, DesieQ!
Dank je wel! Ik heb er zo'n zin in en ik wil ook boeken kopen enzo Ik word hier alleen maar ongeduldiger van, het is dat het nog lekker weer is buiten anders had ik de vakantie wel voorbij gewenst.
pi_72087518
... even weer een post.

Net terug van vakantie en tussen alle post een brief van de HvA met daarin in welke klas ik zit!
Het rooster staat er ook al op, erg relaxed!

Nu vraag ik mij af. Ik moet aan mijn werk gaan doorgeven wanneer ik kan werken. Aangezien ik gesprekken voer met clienten en collega´s voor mij deze afspraken maken, vraag ik mij af hoe ´blijvend´ dit rooster is.

Kan ik er vanuit gaan dat dit mijn rooster blijft of wordt er nog veel geschoven op het laatste moment (dus ook tijdens het blok)?
pi_72089090
Wordt aan het begin van het jaar nog weleens geschoven ja. Dit is echter geen ramp - elk college wordt ruim 5 keer gegeven, dus je bent heel flexibel.
pi_72107746
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.

Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waar Weet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
pi_72111702
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:29 schreef DesieQ het volgende:
Ik ben nageplaatst voor het eerste jaar en mijn inschrijving kost daardoor blijkbaar meer tijd omdat ik zo laat ben (met dank aan de IB Groep die anderhalve week nodig had om mijn bewijs van toelating op te sturen). Nu heb ik gebeld naar de school wat ik moet doen om volgende week compleet ingeschreven en wel (en met een rooster en boeken) aan de opleiding te kunnen beginnen en er werd me gezegd dat ik beter even langs kan komen om op school de inschrijfformulieren in te vullen.

Nu zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dat niet op school zelf kan doen, dus niet aan het Singelgrachtgebouw, maar ergens anders en ze zei niet waar Weet iemand misschien waar ik hiervoor naar toe moet?
Ik denk het gebouw bij station Amsterdam Amstel.

Het is het gebouw wat direct naast het station staat. Als je het gebouw inloopt ga je dan de trap op. Dan heb je rechts een cafe, en tegenover je de bibliotheek. Loop om het cafe heen en dan rechts de gang is. Dat is het onderwijsbureau.
pi_72117430
donderdag weer lekker aan de bak, heb er zin in. Met lekker vol rooster!
pi_72117671
Ik hoef volgende week dinsdag pas. Maar jij bent vast geen eerstejaars ofwel?
pi_72165251
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).

Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.

Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht , dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.

Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
pi_72177079
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?

[ Bericht 9% gewijzigd door Hobbo op 26-08-2009 19:14:12 ]
pi_72183094
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 10:48 schreef Jevel het volgende:
Nog een vraagje over het rooster (ik voel me echt een nerveus klein kind, maar goed..).

Toen ik gister het rooster in mijn agenda aan het schrijven was zag ik dat sommige modules echt veel gegeven worden. Bijv 7 college uren per week. Dit zijn dan wel verschillende leraren.

Houdt dit in dat je dat vak dus daadwerkelijk zoveel uur hebt en verschillende docenten hebt? Of houdt het in, wat ik hoop maar niet verwacht , dat je kunt kiezen welke je volgt. Bij welke docent zeg maar.

Wsl hoor ik dat morgen ook wel maar vraag het toch maar even!
Die module die zoveel gegeven wordt is het project, houdt in dat je inderdaad zoveel uur en verschillende docenten hebt. Het zijn gewoon verschillende lessen die met het project te maken hebben.

In vergelijking met vorig jaar heb ik trouwens veel meer les nu, toch wel jammer haha.

Oh en @ Hobbo, vorig jaar heb ik precies een keer mijn laptop mee naar school genomen en dat was achteraf redelijk nutteloos. Ik heb er eentje gekocht omdat ik op kamers ging maar als je bij je ouders blijft wonen is het sowieso niet nodig.
pi_72184554
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 17:44 schreef Hobbo het volgende:
Ik ben ook ingeloot! Ben net terug van vakantie en moet nog alles opsturen. Is het trouwens echt handig om een laptop aan te schaffen voor de studie of kan ook goed zonder?
Handig voor hyven tijdens saaie colleges!!
pi_72194286
Ah oke, bedankt voor de reacties! Nu kan ik toch mooi wat geld besparen.
pi_72205558
Hm, ik heb ook een laptop gekocht. Ach, is sowieso een leuk speeltje.
pi_72215619
Even vraagje voor de ouderejaars. Heeft het 2de jaar geen groepsprojecten meer? (Ik vind ze niet terug)
pi_72222718
@Tonio-mcdo
Nieuws en Media wel. Eerst een krant/website project, dan een radioproject en tot slot een tv-project. Alleen heten de tutorgroepen geen tutorgroepen meer, maar redactiegroepen.
You are the reason that I'm singing
pi_72229382
@sjoiis: ben je 3e jaars N&M?

Ah, er is een handleiding mexicaanse griep op het MIM.
pi_72231234
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:

mja dat zag ik gisteren ook idd.. Ik zou trouwens in de loop van deze week te horen krijgen of mn scriptie voldoende is maar ik heb nu nog steeds niet gehoord...
pi_72232064
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?

een korte onderzoekje leert me van niet, jammer misschien volgend jaar weer

weet je al of je als tutor aan de slag mag?

[ Bericht 72% gewijzigd door Toad op 28-08-2009 15:48:09 ]
pi_72240675
Nou dinsdag gaat het voor mij ook weer beginnen. Dan zit ik alweer in het 3e jaar.
pi_72242561
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:10 schreef Toad het volgende:
@lien: hmmmz, ja de week is wel bijna voorbij. ben je trouwens nog naar LL geweest?

een korte onderzoekje leert me van niet, jammer misschien volgend jaar weer

weet je al of je als tutor aan de slag mag?

Nee niet meer geweest idd, zal je nog even terug pm-en

Tutor weet ik nog altijd niet, die vacature is er nog altijd niet dus..

Maar ik kreeg om kwart over zeven alsnog een mail van m'n scriptiedocent en m'n scriptie is voldoende en dus ben ik afgestudeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd! Donderdag om 12u de verdediging nog doen, daar hangt het punt nog vanaf..
pi_72245728
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
pi_72246450
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Dom vraagje misschien. Moet je je propedeuse aanvragen? Hoor het van vrienden van de Hogeschool Rotterdam wel, maar heb er niks over gehoord,geen info over ontvangen???
nee hoor, die hoef je niet aan te vragen als je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
pi_72246637
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

nee hoor, die hoef je niet aan te vragen als je genoeg studiepunten hebt dan heb je ook automatisch je p. En op intranet kan je dan wel zien wanneer de uitreiking hebt, als je daar al bij wil zijn dan
Intranet en duidelijke informatievoorziening passen helaas niet samen in één zin.
pi_72267416
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 22:58 schreef lienelien het volgende:

[..]

Stelt het niks voor dan eigenlijk? Weinig mensen die erheen gaan?
pi_72312010
Ik heb mijn P pas in het tweede jaar gehaald (dus afgelopen jaar) en heb hem nog steeds niet ontvangen. Heb ook geen idee of hij nog wordt opgestuurd of dat ik hem moet aanvragen/ophalen
pi_72323607
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:48 schreef Toad het volgende:

Noop, 2e-jaars
pi_72369910
Hier een 2e jaars RMC.
Ik zit voor mezelf de mogelijkheden af te bakenen om mijn P te halen (nog twee vakken herkansen dit jaar) en daarna de HvA gedag te zeggen voor de studie communicatie(wetenschappen) op bijvoorbeeld de UvA. Wat is jullie mening over zo'n overstap, zijn er mensen die iets weten over het niveauverschil/verschil in vakken etc. ?
pi_72406115
En allemaal weer hard aan de slag?
pi_72459181
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:34 schreef Toad het volgende:
En allemaal weer hard aan de slag?
Nee want ik ben sinds gisteren officieel afgestudeerd
pi_72459558
.
Gefeliciteerd!
pi_72476229
Gefeliciteerd
pi_72550925
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.

Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.

Maar nu voel ik me een beetje oud.

[ Bericht 22% gewijzigd door Toad op 08-09-2009 14:49:49 ]
pi_72551078
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:
Ben ik nu de enige in dit topic die in het 4e jaar zit? Dan ben ik de oldbie van deze reeks.
nee dat ben ík
pi_72551646
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.

Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
pi_72552372
Wel heerlijk om niet meer de newbie te zijn op school!
pi_72552769
Iedereen kijkt nu tegen je op?
pi_72553475
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:44 schreef Toad het volgende:

Vanochend heb ik aan derdejaars N&M'ers iets verteld over stage lopen en de keuze voor m'n minor. Wat waren het lieve kindertjes.

Maar nu voel ik me een beetje oud.
Nou nou, niet zo kleinerend over derdejaars he.
pi_72553946
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef Toad het volgende:
Iedereen kijkt nu tegen je op?
Zeker weten!

Nee maar ik weet dat als ik iets stuntelig dat er altijd nog eerstejaars zijn die nog stunteliger zijn.
pi_72564451
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school

Wat is het weer belachelijk druk op school in die eerste dagen! Lekker tien minuten wachten op de lift naar de zevende, neem de trap en je bent nog sneller. Vanavond mijn propedeuse opgehaald trouwens, er waren maar drie mensen uit mijn oude klas die hem gehaald hebben. Verder was het nogal saai, maar hee: ik heb weer een roos gekregen en cadeautjes van mijn ouders

Het tweede jaar is trouwens ineens belachelijk veel opdrachten en veel lesuren. Een paar mensen in mijn groepje willen dan ook nog invoeren dat je je bij hen moet afmelden als je niet komt naar niet-verplichte lessen omdat je bed zo lekker ligt of wat dan ook Gaat gelukkig niet door, haha
pi_72566539
Ik ben benieuwd of ik mijn propedeuse ook op had kunnen halen? Ga nu maar eens een mailtje sturen.
pi_72566569
@liefste: begint het tweede jaar N&M nog met het project over sportjournalistiek?
pi_72569283
Nee gelukkig niet Het eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah

Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
pi_72569516
Lol, van wie kreeg je dat practicum? (mag ook via pm)
Thnx trouwens v/h compliment!
pi_72569986
en verstuurd!

Graag gedaan hoor, haha
pi_72570742
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet ), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
pi_72590354
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Liefste het volgende:
Nee gelukkig niet Het eerste project nu houdt in dat we twee kranten en websites moeten maken met als thema de smaak van de stad, verder mag je het helemaal zelf invullen. Het enige wat nog met sportjournalistiek te maken heeft was het eerste college van trends, cultuur en lifestyle over sport. Ging eigenlijk meer over journalistiek dan sport dus hallelujah

Ik zag trouwens pas tijdens zo'n practicum over wordpress dat ze jouw blog als voorbeeld hadden gebruikt, zag er tof uit!
Ik vind dat juist echt jammer :p want ik wil de sportjournalistiek in en dat blok leek me juist zo leuk. Maarja dit project is ook wel oké.

en lienelien, gefeliciteerd
pi_72619045
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.

@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
pi_72619691
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:
Ja dan is het inderdaad wel jammer. Net hetzelfde als vandaag tijdens het college over mode, ik vond het heel interessant maar ik was een van de weinigen. Beetje irritant dat iedereen het dan maar meteen een 'flut les' vindt. Ach ja, nu heb je in elk geval van alles een beetje.

@ Toad: ja klopt! Ik had maandag eerste practicum daarover. Snap er alleen nog niet zo heel veel van want was er met mijn hoofd niet echt bij die dag. Wel jammer dat we uiteindelijk niet zelf in InDesign gaan vormgeven maar dat we ons moeten houden aan een al kant-en-klare vormgeving
Ik zat ff terug te bladeren om te kijken in welke klas je zit, maar je zit dus ook in 201 toch? dan zitten we dus bij elkaar, nu ben ik wel benieuwd wie je bent :p
Ik vond het echt niet interessant dat over mode, en snap ook dat het sowieso voor de jongens echt niet leuk is. Vond alleen het flmpje van Facehunter wel boeiend omdat ik ook geregeld op zijn site kijk
maar het was wel inhoudelijker dan het college over sport tenminste van vorige week.

is het indesign college interessant? want ik ga het morgen inhalen.
pi_72623639
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemen Ik kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.

Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
pi_72625490
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:34 schreef Liefste het volgende:
Ja zit inderdaad ook in 201. Hoe ga ik uitleggen wie ik ben zonder mijn naam te noemen Ik kwam vanmiddag te laat binnenlopen bij dat college over mode, had een witte trui aan.. Weet niet of je het dan weet, haha. Ben wel benieuwd wie jij nu bent dan.

Ja voor jongens is het misschien minder interessant maar kom dan niet ofzo, je weet toch dat het over mode gaat. InDesign is wel okay, redelijk basic nog maar ik kende het programma nog niet - heel dat Apple is nog steeds nieuw voor me
Hehe nee nu weet ik het nog niet, want ik let nooit zo op kleding Maar weet volgens mij wel wie er later binnenkwam, begint je naam met een A? Anders weet ik het niet Anders pb je even?

Mijn onderschrift onder mn naam zegt misschien al voldoende? Volgens mij ben ik het enige meisje dat zo van Ajax houdt (behalve Sjoiis dan ook deels, maar haar naam is makkelijk uit haar nick te halen )

[ Bericht 4% gewijzigd door Childofrock op 10-09-2009 22:59:41 ]
pi_72625908
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
pi_72626050
. Soort blind daten hier.
Mijn naam begint trouwens met een T.
pi_72626115
Oe, nog even en we hebben het hele alfabet
pi_72626390
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:32 schreef Liefste het volgende:
Ja mijn naam begint inderdaad met een A, haha. Jouwe met een L dan denk ik?
Ja klopt haha. Grappig.
Nu is het geen blind daten meer Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan
pi_72626513
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:44 schreef Childofrock het volgende:

[..]

Behalve dat ik nog niet weet hoe Toad eruit ziet dan

Je site ziet er mooi uit btw.
pi_72627661
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toad haha

Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
pi_72629045
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:15 schreef Liefste het volgende:
Ik weet wel hoe jij er uit ziet Toad haha

Je website ziet er inderdaad mooi uit! Je 101 things in 1001 days lijstje is leuk, geeft inspiratie
Hoe zie ik eruit?
pi_72629396
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:47 schreef Toad het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je site ziet er mooi uit btw.
thanks (en liefste ook natuurlijk )
heb hem niet zelf gemaakt hoor , dat kan ik (nog) niet
pi_72630179
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
pi_72630439
quote:
Op donderdag 10 september 2009 23:22 schreef sjoiis het volgende:
Mwoahaha 3 201'ers hier !!
en een 203'er!!
pi_72631500
wie is 203 dan? ik ben 203a...
pi_72631960
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:18 schreef Toad het volgende:
@liefste: Ik zit even jullie modulehandleiding door te lezen (waarom weet ik ook niet ), maar jullie leren gewoon werken met Indesign. Wat tof, dat wilde ik ook.
InDesign is leuk en vooral echt handig om mee te kunnen werken, ook buiten school om En best makkelijk, de basics dan..
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:24 schreef Liefste het volgende:

Nah da's ook stom, dan heb je er meteen een stuk minder aan
pi_72631968
oh oh en mijn voornaam begint met een E
pi_72631992
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef Toad het volgende:
Ok ok, ik moet m'n meerdere erkennen. Ik dacht ik kan nu wel kan claimen dat ik de oldbie ben, want lienelien kijkt hier vast niet meer.

Wat doe je nu eigenlijk? Lekker vakantie houden?
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:

Maar wat ik me dus afvraag. Wat ga jij nu doen als je je scriptie hebt ingeleverd? Ik neem aan eerst vakantie vieren, maar daarna?
Ja.. vakantie vieren idd, en een beetje rustig aan doen want ik heb mezelf een beetje overspannen geholpen ofzo Ik maar denken dat ik nooit stress heb, komt het er allemaal in één keer uit
Ah goed, dan maar eens een baan gaan zoeken.. ik kijk al wel tijden iedere dag op Villa Media maar veel verder kom ik ook niet. Vind het zo wel prima, hoef nog niet zo nodig te werken maar ik heb geld nodig
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:45 schreef Toad het volgende:
.
Gefeliciteerd!
quote:
Op zondag 6 september 2009 00:16 schreef Duim het volgende:
Gefeliciteerd
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:33 schreef Childofrock het volgende:

en lienelien, gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef Liefste het volgende:
Gefeliciteerd lienelien! Moet lekker zijn, helemaal klaar met school

Bedankt!! Het is inderdaad héél fijn, maar vind het ook heel jammer en raar... Weet niet echt wat ik met m'n tijd aan moet, en al mn vriendinnen studeren nog dus da's ook niet echt tof. Nu maar een paar maanden werken en dan een ticket naar Hong Kong kopen
pi_72632041
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef Duim het volgende:

[..]

Ik vind het fijn om te lezen dat jij bijna afgestudeerd bent en nog niet weet wat je wilt. Ik weet het namelijk ook nog echt niet. Ook al zit ik nog maar in het 3e jaar, ik denk er vaak over na. Op dit moment wil ik na het mim nog aan de universiteit wil studeren omdat ik graag verder en meer zou willen leren. Daarna zou ik toch wel willen schrijven. Maar wel over dingen die me interesseren, zoals muziek, films, boeken, musea, enz.

Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog maken
Ik heb besloten dat ik toch bij tv wil. Heb een toffe minor gedaan, super stage gehad, en op het mim hebben ze dit jaar geen tutoren nodig dus dat kan ik ook niet gaan doen en ik moet wel een beetje aan cv-building gaan doen.. daarnaast ben ik natuurlijk ook nog altijd druk druk met www.campuswiki.nl . Nog vrijwilligers hierzo?
Uni heb ik ook over nagedacht, maar lijkt me toch te saai (ik ben liever bezig enzo) en ik heb geen master gevonden die me echt heel heel leuk leek. Het werk wat ik wil doen kan ik ook gewoon met hbo, dus dat is verder geen probleem. Had trouwens wel één geweldige master gevonden (aan het mediacollege) maar die kost ¤14.000 per jaar
pi_72632059
Naar Hong Kong! Vet!
pi_72632094
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:36 schreef Toad het volgende:
Naar Hong Kong! Vet!
dag 1: AMS-Hong Kong
dag ehhh 90: Bangkok-AMS en verder zie ik nog wel

ps: mijn update is ook weer compleet
pi_72633423
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef Koewam het volgende:
wie is 203 dan? ik ben 203a...
ik mv203, of 302 .
pi_72636949
nv203a toch hier
pi_72639102
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Hoe zie ik eruit?
Blond haar, blauwe ogen toch
pi_72639922
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 00:35 schreef lienelien het volgende:

[..]

Tja als je alleen over dingen wil schrijven die jou interesseren moet je gewoon een blog maken
Ik heb besloten dat ik toch bij tv wil. Heb een toffe minor gedaan, super stage gehad, en op het mim hebben ze dit jaar geen tutoren nodig dus dat kan ik ook niet gaan doen en ik moet wel een beetje aan cv-building gaan doen.. daarnaast ben ik natuurlijk ook nog altijd druk druk met www.campuswiki.nl . Nog vrijwilligers hierzo?
Uni heb ik ook over nagedacht, maar lijkt me toch te saai (ik ben liever bezig enzo) en ik heb geen master gevonden die me echt heel heel leuk leek. Het werk wat ik wil doen kan ik ook gewoon met hbo, dus dat is verder geen probleem. Had trouwens wel één geweldige master gevonden (aan het mediacollege) maar die kost ¤14.000 per jaar
Was het mediacollege niet (bijna) failliet oid?
pi_72640671
@Together-Alone: klopt, ze zijn vorige maand overgenomen.
pi_72641388
Ah, dus ze gaan nu wel gewoon door?
pi_72641405
Ja, en dus ook mediastages.
pi_72647668
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 12:07 schreef Liefste het volgende:

[..]

Blond haar, blauwe ogen toch
bingo!
pi_72649229
Hong Kong! Tof zeg
pi_72649616
Eerst nog een leuke redactiebaan vinden en geld verdienen anders wordt dat moeilijk
pi_72654278
Ja dat klopt, haha. Ik heb net nog eens aandachtig alle minoren van het mim bekeken en heb er nu nog vijf over waar ik waarschijnlijk uit ga kiezen.
pi_72654409
En dat zijn?
pi_72654597
Ik ben nu al dingen aan het regelen voor mijn (buitenlandse) stage in april.
pi_72654756
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Ik ben nu al dingen aan het regelen voor mijn (buitenlandse) stage in april.
oh leuk! Waar wil je naartoe? En wat voor een stage dan?
pi_72654839
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:02 schreef lienelien het volgende:

[..]

oh leuk! Waar wil je naartoe? En wat voor een stage dan?
Parijs!
Ik heb altijd ontzettend goed frans gekund maar het zakt de jaren constant weg. Ik hoop dat dat niet meer gebeurt als ik 3 maanden frans moet praten.
Ben wat oriënterend aan het mailen met een frans-engelse dame op de marketingafdeling van Disneyland Parijs!
Lijkt me best tof!
pi_72654898
ohh Parijs Daar wilde ik eigenlijk ook nog altijd een tijdje wonen. Maar die domme Fransozen Daarnaast is mijn Frans ook echt niet meer wat het geweest is
pi_72655251
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef lienelien het volgende:
ohh Parijs Daar wilde ik eigenlijk ook nog altijd een tijdje wonen. Maar die domme Fransozen Daarnaast is mijn Frans ook echt niet meer wat het geweest is
Ik schijn echt een van de weinige mensen te zijn die geen hekel heeft aan fransozen. Al kunnen ze best arrogant doen tegen toeristen. Meestal denken ze echter dat ik 'een local' ben . (Mijn vocabulaire zakt na thuiskomst weer als een plumppudding in helaas. )

[ Bericht 0% gewijzigd door Tonio-mcdo op 11-09-2009 20:27:25 (foutje!) ]
pi_72655316
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

Ik schijn echt een van de weinige mensen te zijn die geen hekel heeft aan fransozen. Al kunnen ze best arrogant doen tegen toeristen. Meestal denken ze echter dat ik 'een local' ben . (Mijn vocabulaire zakt naar thuiskomst weer als een plumppudding in helaas. )

oooohhh, dat mocht ik niet meer doen hè?

Mijn naam doet redelijk Frans aan, en met een gestreept shirt+een eventuele baret zie ik er echt wel uit als een local, maar toch doen ze stom tegen me
pi_72663909
Joh, als je een dag of 2 tussen alleen maar Fransozen zit komt dat zo weer omhoog. *Franse schoonfamilie heeft*
pi_72664322
Ok ik wil ook naar Parijs maar mijn frans komt niet boven vwo-niveau uit...
pi_72875056
Volgens mij zag ik Tonio-mcdo vandaag op de trap. Je had zo'n bekend gezicht, maar ik wist niet waarvan. Dus net heb ik iedereens fotoboek uit dit topic doorgekeken en ik denk dat jij het was
pi_72875138
Ik ben volgende week donderdag voor het allerlaatst op school te bewonderen, heb dan nl diplomauitreiking
pi_72889644
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 14:33 schreef Duim het volgende:
Volgens mij zag ik Tonio-mcdo vandaag op de trap. Je had zo'n bekend gezicht, maar ik wist niet waarvan. Dus net heb ik iedereens fotoboek uit dit topic doorgekeken en ik denk dat jij het was
Haha nou wil ik zien hoe jij eruit ziet. Kan wel kloppen trouwens, ik had ontzettende hoofdpijn dus bijna heel de dag met zonnebril opgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')