Dat doe ik wel als ik bij je benquote:
Waarom denk je dat ik mijn iPod aan heb staanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik smijt die radio uit het raam als ik zometeen nog een nummer van Michael Jackson hoor
Ja, ik ook. Hopelijk wordt dat geen gewoonte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gewoon al wakker voordat de wekker ging.
Moe.quote:
Maar het was wel gezelligquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dean-dude!
Vroeg naar bed is weer jammerlijk gefaald
Bye.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moe.
En moest extra vroeg op om m'n moeder bij 't ziekenhuis te droppen vanochtend..
en toen ik bovenstaand typte belde ze net of ik haar weer kon ophalen. Was amper te verstaan enzo.
Dus ff weg.
ik 'al' om half 12, maar sliep weer te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig!
Ik lag half drie pas
http://www.dumpert.nl/mediabase/562931/69ab5d77/robbie_muntz.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
Terug.. ze konden met dat ding niet diep genoeg in de long kijken.. maar wat ze zagen zag er goed uit. Alleen bij het weefsel waarop die vlek op zichtbaar was op de foto's konden ze niet bij komen.
Dus toen hebben ze er een stukje uit gesneden.
Ze kon amper praten en erg helder was ze ook niet. Ligt nu op bed te slapen als 't goed is
. Ze kan nog zo'n 6 uur niet slikken.. totdat 't verdovings/verlammingsspul uitgewerkt is.
Mja, nog niet negatief iddquote:
krijg net deze mailquote:Dear all,
We hebben een aan <bedrijf> gericht overlijdensbericht ontvangen, de overledene is <naam uit provincie>. SSS kent deze naam niet, wellicht een van jullie wel?. Zoja, bel me even.
Best regards/Met vriendelijke groet/Mit freundlichem Gruß,
LOL!quote:
Veel succesquote:
Dat was ik ook. Om 5:00 al. Maar het was een fijne ontdekking dat ik weer vrij normaal kon slikken, voelt alweer wat gezonder aan dan gisteren. En toen ben ik maar weer even gaan slapen tot een uur of 9:00.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gewoon al wakker voordat de wekker ging.
Dat is in ieder geval wel vrij snel. Dat is wel prettig. Hopen maar dat het dan ook niet negatief is (of juist wel, eigenlijk, dat doet me dan weer denken aan The Office US, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, nog niet negatief idd. Maandag is de CT-scan en als het goed is hebben ze tegen die tijd het afgenomen weefsel ook onderzocht.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:18 schreef beelz het volgende:
Niets, ga naar de begrafenis en laat daar een mooie graftak bezorgen.
Zit hier met moeite mijn lach in te houdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
In moeder van goede vriend overleden - wat te sturen? .
[..]
Ik moest zo hard lachen.
Creep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Paranoid Android, een van de weinige goede nummers van Radiohead.
Wat een baggernummer is dat zeg.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Paranoid Android, een van de weinige goede nummers van Radiohead.
Ook niet onaardig.quote:
Niet waar.quote:
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Grrr![]()
Om de zoveel tijd geeft Windows een melding... of ik Internet Explorer wil installeren... |( |
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Isdatzo het volgende:
In moeder van goede vriend overleden - wat te sturen? .
[..]
Ik moest zo hard lachen.
Op FOK!?quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Heb sinds 11.00 al zo'n 1090 woorden getypt.
Ongekend, die productiviteit.
Als dat maar goed gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:
Neequote:
Mwah, je moet je best doen om hem niet in één keer te halen is mijn ervaringquote:
gefeliciteerd, maar moeilijk is dat niet...quote:
Wat een prestatiequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:06 schreef motorbloempje het volgende:
voor mij zat, toen, in 1832, ik voor mijn autorijbewijs ging, een jongen die er al voor de 9e keer zat..
hij mocht het ook een tiende keer weer proberen
Dat dacht hij ook, 'ik snap het gewoon niet'. Maar aan doorzettingsvermogen geen gebrek, dat siert 'm dan weer wel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat een prestatie.. daar moet je echt je best voor doen
.
Ik snap dat gewoon niet.
Pas je op wat je doetquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:22 schreef Isdatzo het volgende:
Heb sinds 11.00 al zo'n 1090 woorden getypt.
Ongekend, die productiviteit.
Als dat maar goed gaat.
idemquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:14 schreef Isdatzo het volgende:
Mijn motor-instructeur ook helemaal van: ja blabla a-theorie is dan ook véél moeilijker dan b-theorie blabla. Je verkijkt je er echt op hoor. Let maar op, ik heb je gewaarschuwd. Leer er nou maar gewoon voor jongen!
Eigenwijs als ik ben toch niet geleerd.. was een eitje.
Tegen instructeur: noh, zei ik toch. Hij geloofde niet dat ik niet geleerd had
. Nou, fine. Dan niet.
Ik had er 2 volgens mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
idem
niet geleerd, 3 foutjes geloof ik, waarvan ik er een verkeerd had ingetoetst en dacht *KUUUUUT* het was die andere!
Ah, je hebt m'n instructies ontvangen zie ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
yay! Ik krijg net wat werk te doen!
Precies, maar je werkt dan ook voor mij nuquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
ah, dat klinkt zo totaaaaaaaaaal niet als het bedrijf waar ik voor werk
Bohquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat wel.
Als ik geld heb ooit een GT3 RS ofzo![]()
.
Zéker 'Bohquote:
Ik ga deze zomer een keer met een maat een dagje zo'n porsche huren en dan doen we een dagje Duitsland scheurenquote:Tot die tijd maar een paar Porsche vloermatten in de auto
ISO-certificering en uitbloeianalyses bestuderen. Klinkt ingewikkeld, maar valt wel mee. Iig erg coolquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Isdatzo het volgende:
En wat moet je dan op kwaliteit controleren? Hoop niet de kwaliteit van het taalgebruik van mensen.
Ja, en wát controleer je daar nou op?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ISO-certificering en uitbloeianalyses bestuderen. Klinkt ingewikkeld, maar valt wel mee. Iig erg cool
ISO-certificering is een certificaat die je behaald door het vastleggen en naleven van bepaalde instructies. Deze moeten continu nageleefd worden, en soms ook bijgewerkt. Daarnaast moet je bekijken of de processen wel efficiënt verlopen. De hele handel en wandel van de procedures en processen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
ISO certificering kan je niet op kwaliteit controleren.
Of iig, dát lijkt me niet de taak van bootje.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ISO-certificering is een certificaat die je behaald door het vastleggen en naleven van bepaalde instructies. Deze moeten continu nageleefd worden, en soms ook bijgewerkt. Daarnaast moet je bekijken of de processen wel efficiënt verlopen. De hele handel en wandel van de procedures en processen..
Ik wéét wat ISO certificering is hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
ISO-certificering is een certificaat dat je behaalTdoor het vastleggen en naleven van bepaalde instructies. Deze moeten continu nageleefd worden, en soms ook bijgewerkt. Daarnaast moet je bekijken of de processen wel efficiënt verlopen. De hele handel en wandel van de procedures en processen..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zéker 'Boh'
. HEBBE HEBBE HEBBE!
[..]
Ik ga deze zomer een keer met een maat een dagje zo'n porsche huren en dan doen we een dagje Duitsland scheuren.
Ik ga controleren of de handelingen die gedaan worden binnen het bedrijf, gaan zoals het gedaan dient te worden. Er is een handboek en daarin staat hoe er gewerkt dient te worden. Klein voorbeeld is bijvoorbeeld het registreren van pleistergebruik.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wéét wat ISO certificering is hoor![]()
. Maar je wat ga je dan concreet controleren op naleving van de ISO normen.
Processen, ja.. no shit sherlock. Wélke processen.
Ik dacht dat je me negeerde..? Lijkt er niet echt op..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Voor een taalnazi maak je best veel fouten eigenlijk Bootje
Bootje reageert wel vaker niet op mensen die hem confronteren met zijn taalfouten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
vanochtend reageerde je anders nog normaal op mijn reactie op jou in een ander topic, en nu ineens is het niet tof meer![]()
Daar was het ook een normale discussie. Hier is het weer bashen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
vanochtend reageerde je anders nog normaal op mijn reactie op jou in een ander topic, en nu ineens is het niet tof meer![]()
Dude, je zet Taalnazi in je ondertitel, dan kun je dat soort reacties verwachten als je zelf (met regelmaat) fouten maaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar was het ook een normale discussie. Hier is het weer bashen.
Je doet het zelf maar al te graag.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar was het ook een normale discussie. Hier is het weer bashen.
Die titel is mij opgedrongen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dude, je zet Taalnazi in je ondertitel, dan kun je dat soort reacties verwachten als je zelf (met regelmaat) fouten maakt![]()
en dat ook!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je doet het zelf maar al te graag.
Ja, mensen dwingen je om iets in je ondertitel te zetten, net zoals ze je dwingen anderen met regelmaat te verbeteren. Eigenlijk kun je er niks aan doen.quote:
het leven is niet eerlijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, mensen dwingen je om iets in je ondertitel te zetten, net zoals ze je dwingen anderen met regelmaat te verbeteren. Eigenlijk kun je er niks aan doen.
Mwah, ik voel me niet echt aangesproken hoor. Meningen van andere mensen neem ik aan, kijk of ik er wat mee doe en that's it.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en dat ook!
Dat leeftijdsverschil zal geestelijk dus wel meevallen (DAT is een bash inkopper!!! zag je'm?) als je meteen gaat huilen als het jou (een keer) overkomt![]()
![]()
Ik weet geen leuke(re)..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het staat je vrij om hem, net als je signature, te wijzigen hoor!
Ach, Geertje lost het wel even op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het leven is niet eerlijkhet is ook allemaal de schuld van die mocro's
Hij voelt zich in z'n taalnazi-identiteit bedreigd door alle taalfout-makende mocro's bedoel jequote:Op woensdag 8 juli 2009 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het leven is niet eerlijkhet is ook allemaal de schuld van die mocro's
ik denk dat wij er wel een aantal kunnen bedenkenquote:
Ja hoor.. moet wel lukken, maar ik wil niet gemeen worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik denk dat wij er wel een aantal kunnen bedenken
Isdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatzooooooooooooooooooooo!!!!?
" L.nooooooooooooooooooooooooooooooooo, ze pesten meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"quote:
De humor!!! Hahaha!quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
" L.nooooooooooooooooooooooooooooooooo, ze pesten meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
Jup. Deze week alleen de boeken brengen en de rapport halen en dan vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
Hey! L.No! Heb je inmiddels al vakantie?
Onze handleidingen worden geschreven voor en door debielenquote:Wanneer je bij een element een voorwaarde selecteert, wordt de beschikbaarheid van dit element bepaald door de voorwaarde die je geselecteerd hebt.
Dat hoor (of zie, in dit geval) je punkers ook zelden zeggen.quote:
Maar jij kijkt er in.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Onze handleidingen worden geschreven voor en door debielen
Zaterdag nog een aardige docu gezien over punk, de beginjaren van de punk. Patti Smith, Ramones, Sex Pistols, The Clash. Best leuk. Komende zaterdag volgens mij een uurtje over metal.quote:
Hoezo ga jij handleidingen vertalen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik moet 'm vertalenen ik mag het Engels niet verbeteren...
Doet de BBC wel vaker.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zaterdag nog een aardige docu gezien over punk, de beginjaren van de punk. Patti Smith, Ramones, Sex Pistols, The Clash. Best leuk. Komende zaterdag volgens mij een uurtje over metal.
Goede docu's van de BBC, The seven ages of rock.
Hm, jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zaterdag nog een aardige docu gezien over punk, de beginjaren van de punk. Patti Smith, Ramones, Sex Pistols, The Clash. Best leuk. Komende zaterdag volgens mij een uurtje over metal.
Goede docu's van de BBC, The seven ages of rock.
Klopt, en de VPRO wil ze dan nog wel eens gaan uitzenden. Al had ik ze al bij de BBC gezien, althans een groot deel ervan. De laatste moet ik wel nog kijken denk ik, dus dat moet ik maar even in de gaten houden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doet de BBC wel vaker.
Goede docu's hebben.
't Is geen sbs6.
Omdat het bedrijf waar ik werk producten levert, waar zo nu en dan (onderdelen van) Help-documenten en Handleidingen bij worden geschreven. Deze worden dan of in het Nederlands, of in het Engels geschreven. Aan mij vervolgens de schone taak om de boel te vertalenquote:
Klinkt rather saaiquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Omdat het bedrijf waar ik werk producten levert, waar zo nu en dan (onderdelen van) Help-documenten en Handleidingen bij worden geschreven. Deze worden dan of in het Nederlands, of in het Engels geschreven. Aan mij vervolgens de schone taak om de boel te vertalen
het schema waarin staat welke datum / tijd ik moet afstuderenquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat voor afstudeerschema en wat is er mis mee?
Carrera 4 Turboquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
ZULLEN WE HET MAAR WEER OVER PORSCHES GAAN HEBBEN HÈ DEAN?
Die heeft de eigenaar van de tent hier dus 1quote:
Oh, handig is dat ja. Maar ben je lang bezig met het afstuderen? Bij mij was het een presentatie, een aantal vragen beantwoorden en een beoordeling. Al met al net even ruim een uurtje. Dan zou je toch ook niet veel hoeven missen van je wiskundecursus?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:51 schreef Californium het volgende:
[..]
het schema waarin staat welke datum / tijd ik moet afstuderenik heb de laatste week van mijn vakantie een wiskunde cursus voor mijn doorstroomjaar. dat is de 24ste tot en met de 28ste... En nu valt mijn afstuderen op de 26ste
en ik weet dus niet welke uren de wiskunde cursus is
een uurtje idd... maar jah... tis toch lastig allemaalquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, handig is dat ja. Maar ben je lang bezig met het afstuderen? Bij mij was het een presentatie, een aantal vragen beantwoorden en een beoordeling. Al met al net even ruim een uurtje. Dan zou je toch ook niet veel hoeven missen van je wiskundecursus?
Yep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:05 schreef Californium het volgende:
[..]
een uurtje idd... maar jah... tis toch lastig allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Yep.
Bij mij waren ze ook zo handig om een presentatie en hertentamens van sommige mensen tegelijk te plannen waardoor mijn presentatie niet door kon gaan. Die wilden ze toen zo ver vooruit schuiven dat ik mijn cijfer te laat zou hebben om mijn diploma bij de diploma-uitreiking (morgen) te krijgen. Daar heb ik maar even een stokje voor gestoken.
Dat hebben ze uiteindelijk ook niet gedaan. Gevolg was wel dat ik die uiteindelijk moest doen vlak voor de presentatie van mijn afstudeerstage. Maar ja, dat was wel te doen. Dus morgen gewoon mijn diploma ophalen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef Californium het volgende:
[..]
das ook lekker
dat kunnen ze toch niet zomaar maken?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat hebben ze uiteindelijk ook niet gedaan. Gevolg was wel dat ik die uiteindelijk moest doen vlak voor de presentatie van mijn afstudeerstage. Maar ja, dat was wel te doen. Dus morgen gewoon mijn diploma ophalen.
Afsluiten inmiddels.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nog een kwartiertje werken.... Wat zal ik eens gaan doen.
Dat had ik inderdaad toen gedaan. Verder eigenlijk niets gedaan.quote:
Jij hebt toch nog OVquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand hoe je aan een beetje goedkope treinkaartjes kan komen..? Je hebt die kaartjes van het kruidvat, maar dat is alleen geldig in het weekend. Ik zoek 2 enkeltjes; 1 op vrijdag en dan 1 op zondag...
Het is ook niet voor mijquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Jij hebt toch nog OV
Over OV gesproken... ik moet de mijne binnenkort inleveren![]()
Een waterpijp?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:31 schreef Isdatzo het volgende:
Net bij een Turkse familie gegeten.. Bootje mag raden wat er op tafel stond.
Waar is Wilders als je 'm nodig hebt.
Doen ze dat niet voor je? Mij schrijven ze uit bij zowel INHolland als bij de IB-Groep per 31-08. Dus tot die tijd nog recht op OV ook (en terecht, ik heb ook voor het hele jaar collegegeld betaald).quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:34 schreef PieterBas het volgende:
Uitgeschreven
Nog maar een dag InHolland![]()
Dag dag OV jaarkaart![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:21 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand hoe je aan een beetje goedkope treinkaartjes kan komen..? Je hebt die kaartjes van het kruidvat, maar dat is alleen geldig in het weekend. Ik zoek 2 enkeltjes; 1 op vrijdag en dan 1 op zondag...
Nee wantquote:
Nah, die van kruidvat zijn nog genoeg te vinden voor dit weekend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee want
a) ik heb een OV-kaart.
en b) ik mijd het OV waar mogelijk.
En neem gewoon een weekendretour oid, is dacht ik al geldig vanaf vrijdagavond.
Verder denk ik niet dat je 't goedkoper kan krijgen en naar mijn weten is die kruidvat actie ook afgelopen. Dus dat wordt gewoon een regulier kaartje kopen denk ik.
Ik ook, maar je moet je volgens mij via studielink uitschrijven? Blijkbaar verschilt het dus zelfs binnen IHquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Doen ze dat niet voor je? Mij schrijven ze uit bij zowel INHolland als bij de IB-Groep per 31-08. Dus tot die tijd nog recht op OV ook (en terecht, ik heb ook voor het hele jaar collegegeld betaald).
Geen idee, zou best kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Nah, die van kruidvat zijn nog genoeg te vinden voor dit weekend.
Ik mag toch hopen van niet. Ik moet me dan eerst aanmelden met allerlei gegevens, waaronder mijn mobiele nummer, waar ik helemaal niet op zit te wachten. En ik ben onlangs even naar de afstudeercoördinator gelopen, die zei dat ik niks hoefde te doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook, maar je moet je volgens mij via studielink uitschrijven?
Misschien morgen nog maar even navragen. Maar het zou me niks verbazen.quote:Blijkbaar verschilt het dus zelfs binnen IH
Ik zou niet weten hoe ik moet inloggen. Ik kan in ieder geval niet inloggen met studentnr en wachtwoord van INHolland. Kan me ook niet herinneren dat ik er ooit inloggegevens van gekregen heb.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Daph_ het volgende:
Studielink en inholland stemmen het af. Je moet je wel uitschrijven bij studielink, maar dat is niet zo veel werk. Je hoeft je niet aan te melden want dat heeft inholland als het goed is al voor je gedaan. Als jij op je afstudeerformulier hebt aangegeven dat je per 31 8 uitgeschreven wilt worden, dan doen ze dat. Dan geven ze gewoon die datum als uitschrijfdatum door aan studielink
Waarom in vredesnaam hoofdlettergevoelig?quote:Vul hier je achternaam in zonder eventuele tussenvoegsels. Let op: hoofdlettergevoelig!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/meisjes_likken.html
.
+veel.
En:quote:Ik geef toestemming voor de controle van mijn vooropleiding en het doorgeven van betalingsgegevens.*
Ik wil ze alleen maar laten weten dat ik klaar ben met mijn opleiding.quote:Als je geen toestemming verleent, moet je zelf gewaarmerkte kopieën van je diploma en cijferlijst opsturen. Lees de i-button.
Daar is duidelijk over nagedachtquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wat is dat Studielink in vredesnaam voor iets?
[..]
En:
[..]
Ik wil ze alleen maar laten weten dat ik klaar ben met mijn opleiding.
nooit gebruikt dat studielink.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En:
[..]
Dat ze even lekker opdonderen. INHolland volgens mij niet eens een kopie van oude certificaten.quote:
Dat gaat over nieuwe aanmeldingenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En:
[..]
Nicequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:47 schreef The_Dean het volgende:
The Bro Code op mp3
Gelezen door Barney Stinson himself
Maar als ik ze geen toestemming geef, dan mag ik zeker allerlei zaken opsturen voordat ik definitief aangemeld ben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat gaat over nieuwe aanmeldingenZe hebben geen rekening gehouden met het feit dat er ook veel mensen zijn die er voor de eerste keer gebruik van maken om zichzelf uit te schrijven
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
Zojuist een tafel in een restaurant gereserveerd op naam van 'Noes'
Wilde eerst nog op Mevrouw O. Noes doen, maar dat was iets te opvallend![]()
![]()
'Gekocht'.quote:
Inholland heeft je als het goed is al aangemeld dus je hoeft helemaal niks op te sturen (als alles goed gegaan is)quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar als ik ze geen toestemming geef, dan mag ik zeker allerlei zaken opsturen voordat ik definitief aangemeld ben?
Ah, inderdaad, dat valt weer alleszins mee. Nou ja, maar eens naar kijken binnenkort.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Inholland heeft je als het goed is al aangemeld dus je hoeft helemaal niks op te sturen (als alles goed gegaan is)
Voorbereidingen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu
Ben vanavond met de voorbereidingen begonnen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:41 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor 19 uur aanwezig zijn.. Op 19.30 begint het..
Heb wat oudklasgenoten uitgenodigd.. nu maar eens kijken of ze nog komen
Zat niks in de postquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]das nog eerder dan bij ons!
Hebben jullie ook armbandjes? Ik moet dus de hele avond met een goudkleurig polsbandje rondlopen
Hmm, misschien gaat het bij jullie wel anders?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zat niks in de post![]()
Neem mijn uitnodiging voor de zekerheid wel mee...
Hoe laat moet jij dan aanwezig zijn ?
Nee, er komt niet iemand van Bayern Munchen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
Komt van Gaal straks...
"Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?"
Ik mag 'naaste familie en vrienden' meenemen. Mijn ouders gaan mee, verder vind ik het wel best. Wij hebben dan ook geen eindfeest, maar een, afgaande op eerdere borrels, zeer saaie borrel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hmm, misschien gaat het bij jullie wel anders?
Inloop 19.30, start programma om 20.00. We hebben allemaal 2 gouden armbandjes gekregen (voor de 'graduate' en een extra persoon, die kunnen ook gratis naar het eindfeest in powerzone) en 3 zilveren armbandjes die alleen toegang geven tot de diplomauitreiking. Houdt dus in dat als je méér mensen mee wilt nemen dan die 4 waarvoor je bandjes hebt gekregen náást jezelf, dat je dan een probleem hebt
Ik zie dat wij Tweede kamerlid Drs. Halbe Zijlstra van de VVD krijgenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, er komt niet iemand van Bayern Munchen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef PieterBas het volgende:
Verleden jaar nam een klasgenoot zijn hele Surinamese familie mee.... meteen het kleine zaaltje waar de diploma's uitgereikt werden per klas vol..
Gelukkig moesten ze naar de uitreiking van de vriendin van die jongen.. dus toen kon de rest ook weer zittenquote:
Had je dat niet dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:56 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb eindelijk eens een gezond gewicht... volgens de BMI....
Mijn broeken zitten shockeerdend losquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Had je dat niet dan?
Ik ben weer 0,7 gezakt in de afgelopen maand
Jij ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:22 schreef Daph_ het volgende:
Oh ik duik m'n bed in.. Wil morgen eigenlijk wat eerder beginnen, anders werk ik maar 6,5 uur ofzo
Slaap lekker en veel plezier bij de diplomauitreiking AoD en PB
Wacht daar nou nog een uurtje mee, ik ben even weg.quote:
Nee. Lief zijn.quote:
Now where's the fun in thatquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wacht daar nou nog een uurtje mee, ik ben even weg.
quote:
das pas zieligquote:
Ik ben er weer even, kom maar op.quote:
Jij bent bevoorrecht als je mij een schop mag geven hoorquote:
Bén ik dat, of zou ik dat zijn áls.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent bevoorrecht als je mij een schop mag geven hoor
We hebben je gemist!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben er weer even, kom maar op.
Is dat alles?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
We hebben je gemist!
Oh wacht.
Weet je, ga maar weer.
Dan wacht ik nog even af.quote:
Nee, ik zal mijn muziek extra hard zetten.quote:
'Muziek'quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, ik zal mijn muziek extra hard zetten.
Daarvoor moet je in KLB zijn, daar lopen de betere muziektopics.quote:
Daar ben ik niet 'baas' genoeg voor denk ikquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarvoor moet je in KLB zijn, daar lopen de betere muziektopics.
Wat dacht je van mij? Ik luister metal, doe (eigenlijk deed) Hbo, reis met OV... genoeg te bashen dacht ik zo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar ben ik niet 'baas' genoeg voor denk ik.
Godver, nu maak ik het wel erg makkelijk voor je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Ik luister metal, doe (eigenlijk deed) Hbo, reis met OV... genoeg te bashen dacht ik zo.
Vandaar dat je nog vrijgezel bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lang niet zo erg als baby's schoppen.
*bash*quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij? Ik luister metal, doe (eigenlijk deed) Hbo, reis met OV... genoeg te bashen dacht ik zo.
Treinen gaan zelden te ver, het gebeurt vaker dat ze een station voor mijn bestemming besluiten dat ze dat laatste stukje niet doen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, je reist met het OV![]()
![]()
?
HAAAAAAAAA-HA.
Dat gaat gewoon te furrrr man.
Je mist de (ja, dé) puntquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Treinen gaan zelden te ver, het gebeurt vaker dat ze een station voor mijn bestemming besluiten dat ze dat laatste stukje niet doen.
Nee, ik negeer de punt.quote:
Ik ben gewoon dik, lelijk, arm en bang voor meisjes.quote:
Ik bedoelde: who says dat ik geen vriendin heb.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ben gewoon dik, lelijk, arm en bang voor meisjes.
No shit, daarom benadrukte ik het nog een keer.quote:
Kippenren bedoel jequote:Ben je bootje uit zijn tent aan het lokken?
Je bent niet erg in vorm he, met dat pesten van je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
No shit, daarom benadrukte ik het nog een keer.
Hier ging iets misquote:
Neuh, ik ben te druk bezig met m'n stage nuquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je bent niet erg in vorm he, met dat pesten van je?
Eergisteren volgens mij, maar inderdaad. Ook niet heel erg overtuigend, maar beter dan vandaag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, ik ben te druk bezig met m'n stage nu. Gister ging het beter hè
?
Kan je aan alles wel merkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik bedoelde: who says dat ik geen vriendin heb.
Niet dat het wel zo is, maar dat kon jij niet weten.
Ja want stiekem mag je best blijven. Een beetjequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eergisteren volgens mij, maar inderdaad. Ook niet heel erg overtuigend, maar beter dan vandaag.
Serves ya right.quote:Ik ga maar even een overhemd strijken voor vanmiddag. Ik wilde eigenlijk even in de tuin gaan roken, maar opeens regent het weer behoorlijk hard (belooft veel goeds voor vanmiddag, het eerste deel van de uitreiking is buiten).
Noh, zó erg is het toch nog nietquote:
Soms verdienen ze het gewoonquote:Meisjesschopper
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja want stiekem mag je best blijven. Een beetje.
Nu gooi ik m'n eigen glazen in hè.
[..]
Serves ya right.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Noh, zó erg is het toch nog niet?
[..]
Soms verdienen ze het gewoon.
Don't push yer luck hippeh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]Ik mag blijven, van zo'n blauwe nog wel.
Ha, nu krijg je me echt niet meer weg hoor. Ik zet die post wel even in mijn bookmarks, die kan nog wel eens van pas komen.quote:
Ik zag gisteren je topic in V&A, die versterker. Leuk ding, alleen ben ik alweer een tijdje gestopt met gitaarspelen. Maar ik zal even een vriend van me erop wijzen. Die met die studio, die heeft wat simpele versterkers nodig volgens mij. Geen idee wat hij precies zoekt en of dit geschikt zou zijn, maar wie weet.quote:
Interesseert me niet want ik ben toch zo hypocriet als de tyfusquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ha, nu krijg je me echt niet meer weg hoor. Ik zet die post wel even in mijn bookmarks, die kan nog wel eens van pas komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zou super zijn! Kom ik hem nog bezorgen ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zag gisteren je topic in V&A, die versterker. Leuk ding, alleen ben ik alweer een tijdje gestopt met gitaarspelen. Maar ik zal even een vriend van me erop wijzen. Die met die studio, die heeft wat simpele versterkers nodig volgens mij. Geen idee wat hij precies zoekt en of dit geschikt zou zijn, maar wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |