Dat doe ik wel als ik bij je benquote:
Waarom denk je dat ik mijn iPod aan heb staanquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:01 schreef Daph_ het volgende:
Ik smijt die radio uit het raam als ik zometeen nog een nummer van Michael Jackson hoor
Ja, ik ook. Hopelijk wordt dat geen gewoonte.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gewoon al wakker voordat de wekker ging.
Moe.quote:
Maar het was wel gezelligquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Dean-dude!
Vroeg naar bed is weer jammerlijk gefaald
Bye.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moe.
En moest extra vroeg op om m'n moeder bij 't ziekenhuis te droppen vanochtend..
en toen ik bovenstaand typte belde ze net of ik haar weer kon ophalen. Was amper te verstaan enzo.
Dus ff weg.
ik 'al' om half 12, maar sliep weer te laatquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar het was wel gezellig!
Ik lag half drie pas
http://www.dumpert.nl/mediabase/562931/69ab5d77/robbie_muntz.htmlquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:03 schreef Isdatzo het volgende:
Terug.. ze konden met dat ding niet diep genoeg in de long kijken.. maar wat ze zagen zag er goed uit. Alleen bij het weefsel waarop die vlek op zichtbaar was op de foto's konden ze niet bij komen.
Dus toen hebben ze er een stukje uit gesneden.
Ze kon amper praten en erg helder was ze ook niet. Ligt nu op bed te slapen als 't goed is
. Ze kan nog zo'n 6 uur niet slikken.. totdat 't verdovings/verlammingsspul uitgewerkt is.
Mja, nog niet negatief iddquote:
krijg net deze mailquote:Dear all,
We hebben een aan <bedrijf> gericht overlijdensbericht ontvangen, de overledene is <naam uit provincie>. SSS kent deze naam niet, wellicht een van jullie wel?. Zoja, bel me even.
Best regards/Met vriendelijke groet/Mit freundlichem Gruß,
LOL!quote:
Veel succesquote:
Dat was ik ook. Om 5:00 al. Maar het was een fijne ontdekking dat ik weer vrij normaal kon slikken, voelt alweer wat gezonder aan dan gisteren. En toen ben ik maar weer even gaan slapen tot een uur of 9:00.quote:Op woensdag 8 juli 2009 06:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Ik ben gewoon al wakker voordat de wekker ging.
Dat is in ieder geval wel vrij snel. Dat is wel prettig. Hopen maar dat het dan ook niet negatief is (of juist wel, eigenlijk, dat doet me dan weer denken aan The Office US, maar daar zal ik jullie niet mee vervelen).quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, nog niet negatief idd. Maandag is de CT-scan en als het goed is hebben ze tegen die tijd het afgenomen weefsel ook onderzocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |