Ook bij mij zit er een "hij is niet dood, hij leeft nog" blokkade. Elke keer als ik een traan voel opkomen weet ik mezelf ervan te overtuigen dat hij echt niet dood isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme, het dringt gewoon niet tot me door......
Hoe bizar
Tja, gelovigen houden op uitvaarten van een gebed he... Ik vond het nog wel okee, niet al te god god achtig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die laatste speech had niet gehoeven. Die microfoon op het podium was het mooiste einde geweest.
Voedsel voor de conspiracy theorieën!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Falco het volgende:
"I'm alive and I will live forever"
Dus toch!
Dat inderdaad...... en dan dat kutwijf van een Parisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet, ja korte momenten... en dan nog niet geloven...
Kobe Bryant. Sop zequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet die lekkere lange man eigenlijk, die basketballer?
Ja, dat vond ik wel mooiquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Laten we hem gewoon ff vergeten. Dat deden de meeste speechers ook.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe heet die lekkere lange man eigenlijk, die basketballer?
Zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:49 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Die laatste speech had niet gehoeven. Die microfoon op het podium was het mooiste einde geweest.
Nu al?!quote:
Je vergeet remastered. Oh nee, die zit tussen die vele anderen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... en nu is het wachten op de uncuts, Never Before Released, Best Of, Best Of II, Best Of III, Paris and Prince singalong with Michael, This Is It rehearsal footage (Never seen before!!) en vele, vele vele anderen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... en nu is het wachten op de uncuts, Never Before Released, Best Of, Best Of II, Best Of III, Paris and Prince singalong with Michael, This Is It rehearsal footage (Never seen before!!) en vele, vele vele anderen.
dat staat nu al op youtube? damn.. fastquote:
MJ heeft 200 ongepubliceerde nummers als erfenis voor zn kids achter gelaten, dus er komen nog zeker 15 cd's.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb ook een traantje weggepinktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:51 schreef FireFox1 het volgende:
Prachtige herdenking.
Tot vandaag hield ik het droog, totdat Paris aan het woord kwam....
Toen huilde mijn vaderhart mee.
Wat gaat dat snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |