Idd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef MaLo het volgende:
Hij neemt nog wel eerbiedig zijn zonnebril af. Pluspunt voor Usher.
Is de nieuwe Ice Age 3 al op blu-ray?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:10 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Ik vond hem leuker met Peppie en Kokkie
Dat hij die kist van goud niet mag meenemen zeker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Nass het volgende:
Dit zijn echte tranen, idiots.
janet dacht ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Andromache het volgende:
Hee, wie is dat met de grote zwarte hoed, Janet, LaToya of Rebbie?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme faler
Heb een beetje respect achterlijke stumpert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Fucking enorme kankerloser.
Deed die ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef aardappel het volgende:
Usher zong mooi, maar damn, doe die zonnebril af :/
Dat ie 'm op had was denk ik ook gewoon een eerbetoonquote:
Hé, er zit een knop op je tv.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef opgebaarde het volgende:
dat mega dramatische en overdrijven staat me wel echt tegen
Ik mag toch wel een mening hebben over of ik de speeches oprecht c.q. passend vind?quote:
mja, laat m... weet ook niet wat ie met zn emoties aanmoetquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Cee het volgende:
Oudste zoontje van hem ook gewoon kauwgom kauwen.
OOEEEH old skool!
"Eindelijk rustig slapen 's nachts!"quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vraag me af wat er door die kinderen hun hoofdjes heengaat
Ook al is papa dood, die zullen nooit een normaal leven hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Daar had ik het toevallig net met mijn vriend over. Hoe het nu verder gaat met de Prinsjes en Paris.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar later terecht van komt.
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef ABBA_Jehova het volgende:
Ik hoop dat die 3 kindertjes eindelijk een normale kindertijd zullen krijgen zonder maskers voor.
Niet alles serieus nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ie 'm op had was denk ik ook gewoon een eerbetoon
Meer dan jij verdient met fok.quote:
Blanket zal wel in de armoedezorg gaan... mensen warm houdenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat daar later terecht van komt.
Je was er niet bij toen Pim dood was?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:12 schreef FireFox1 het volgende:
7 topics in 3 uurtjes. Nooit eerder meegemaakt hier op FOK!
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:06 schreef Stefan het volgende:
Laten we hopen dat Bob Geldof snel een concert organiseert met MJ nummers en artiesten, dit is gewoon een aanfluiting. Ik wil mijn kijk en luistergeld terug
Of Theo. Of Madrid. Of 9/11quote:
Goeie ja.quote:
Of een SHE rel.quote:
Van hun opa moeten ze het iig niet hebbenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef MaLo het volgende:
[..]
Daar had ik het toevallig net met mijn vriend over. Hoe het nu verder gaat met de Prinsjes en Paris.
Heb jij die docu gezien over de de muzikanten achter Motown?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef golfer het volgende:
Smokey Robinson, wat een legende is die man.
Tot de uitvaart.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Of nog tig andere topics.quote:
29 april 2007.quote:
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dankzij die maskers hadden ze daar ook de mogelijkheid toe, niemand kende ze.
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Of bij elke willekeurige Ajax-PSV, Ajax-Feyenoord.
toch geen 15 min later?? of toch wel?quote:
En sommige dingen laten zich niet leiden door een klok. Ze hebben de hal voor de hele dag en alle zenders blijven toch wel.quote:
Kom, laten we even heel het lijstje afgaan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Of nog tig andere topics.
Ieder topic van het NL-elftal op een groot toernooi
Vliegtuigramp Schiphol
enz.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Dat zou best kunnen hoor, er worden veel kinderen gehomeschooled daar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:16 schreef ABBA_Jehova het volgende:
[..]
En wat ik ook heb begrepen is dat die kinderen nooit naar een school zijn geweest. Ze waren altijd bij Michael. Tenminste, dat hoorde ik gisteravond in de docu bij RTL4 over Neverland.
Sympathieke gozer iddquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:17 schreef Cee het volgende:
Ik ga meer Smokey liedjes downloaden. Ik word steeds meer fan van die man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |