Wat dat betreft heb ik het ook wel getroffen, ook veel van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.
Oh dat mag, maar daar kan ik verder niks over zeggen natuurlijk maargoed, touw zat natuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohhad dat dan gezegd.
Dan wil ik Venco wel
![]()
Tuurlijk, alleen ben ik persoonlijk meer het probleemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik het ook wel getroffen, ook veel van mijn leeftijd.
Je hebt natuurlijk wel een beetje een vast "borrelkliekje" maar eigenlijk is iedereen wel tof, erg gezellig bij ons wat dat betreft. Erg fijn ook dat je gewoon wat kunt gaan drinken met een paar mensen waaronder je manager en dat er nooit problemen door zijn, we houden het gezellig.
Nee, sommige mensen verdienen schoppen. Maar dat is niet de "ik doe mijn ding, dan doe jij het jouwe"-groep.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Iedereen is gelijk ongeacht de verschillen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat mag, maar daar kan ik verder niks over zeggen natuurlijk maargoed, touw zat natuurlijk
Nou, ik ga eens kijken of ze bij volle maan naar buiten komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik vind het schoppen op "hullie zijn anders, boehoehoe" zo flauw worden.
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, sommige mensen verdienen schoppen. Maar dat is niet de "ik doe mijn ding, dan doe jij het jouwe"-groep.
fuck emoquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensendie verpesten het voor de andere.
en ik zit ook nog in de barcommissiequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:51 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen ben ik persoonlijk meer het probleem![]()
Collega's zijn hier ook haast allemaal van mijn leeftijd, hebben ook geen afdelingen, we zitten gezellig met z'n allen bij elkaar dus als ik hard gooi met een pen raak ik de algemeen directeur
Bij sommige zou ik het nog doen ookquote:
Om een voorbeeld te nemen aan KF... de mensen die het voor zich laten verpesten zijn daar uiteraard mede schuldig aan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Sommige mensendie verpesten het voor de andere.
Dat wil ik ook.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ghehe, die hebben we niet, wel een koelkast vol bier/wijn op vrijdag geloof ik
Ja dat is waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om een voorbeeld te nemen aan KF... de mensen die het voor zich laten verpesten zijn daar uiteraard mede schuldig aan.
We zoeken nog een network engineer en een systeemonwikkelaarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.
Misschien toch maar ander werk zoeken.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Jeeej erikje en ik gaan echt skydiven
Wat leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Hebben jullie al een datum?quote:
Indien er plaats is 29 augustusquote:
Tofquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuk man, krijgen we foto's dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
óók leuk!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:55 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ghehe, die hebben we niet, wel een koelkast vol bier/wijn op vrijdag geloof ik
gaat wel een digicammetje mee en ik laat ook een of andere opname makenquote:
Wanneer ga je dat doen? Dan blijf ik die dag even binnenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef erikje14 het volgende:
heb mezelf ook maar opgegeven voor zo'n circuitdagje op zandvoort, ga je in allerhande verschillende autotjes op 't circuit crossen
Unknown, ergens in Juli/Augustusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer ga je dat doen? Dan blijf ik die dag even binnen.
altijd leuk foto laten nemen is een heul leuke ervaring ooit doe ik het nog een keerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:03 schreef erikje14 het volgende:
[..]
gaat wel een digicammetje mee en ik laat ook een of andere opname makenga alleen niet met m'n 20d of 50d slepen
Ze doen alleen video daar, dus foto's doen we zelf welquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
altijd leuk foto laten nemen is een heul leuke ervaring ooit doe ik het nog een keer
lol, zet je je helm alvast op?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, nou ja, ik hoor je dan vanzelf wel over het circuit razen.
ow ja, help even herinneren dat ik m'n otoplastieken meeneemquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aha, nou ja, ik hoor je dan vanzelf wel over het circuit razen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Ze doen alleen video daar, dus foto's doen we zelf wel
Ach, je ziet dan wel wat meer van de omgeving dan de gemiddelde coureur!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef erikje14 het volgende:
lol, je mag ook in je eigen auto het circuit op, schiet lekker op met een Seat Arosa 1.4 8V met 60 hele pk's
tenzij ik d'r op de motor heenga natuurlijk, maar dat zal wel weer niet mogen
Ja, tijd zat om te kijkenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, je ziet dan wel wat meer van de omgeving dan de gemiddelde coureur!
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef erikje14 het volgende:
lol, je mag ook in je eigen auto het circuit op, schiet lekker op met een Seat Arosa 1.4 8V met 60 hele pk's
tenzij ik d'r op de motor heenga natuurlijk, maar dat zal wel weer niet mogen
Succesquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:16 schreef djayzz het volgende:
saaie bedoeling hier.... ik ga wel een leven zoeken
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goedquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:17 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb nog een slipcursus tegoed van mijn verjaardag!
Jij hebt er al een gedaan? Lijkt mij super namelijk. Eindelijk echt auto leren rijden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goed
Is inderdaad erg gaaf! Op het ANWB circuit in lelystad geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Slipcursus is tof! Ik vond het doodeng maar ging echt goed
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:21 schreef Ofresca het volgende:
Jij hebt er al een gedaan? Lijkt mij super namelijk. Eindelijk echt auto leren rijden.
Ik heb wel een volledige slipcursus gedaan, en ik denk dat ik onbewust er wat aan gehad hebt. ben een keer in een slip geraakt en er ook weer uit gekomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet een hele slipcursus maar een aantal onderdelen ervan. Geen idee of ik het zou kunnen toepassen, eigenlijkEcht auto rijden kan ik natuurlijk al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |