Hmm ik zou gaan voor de optie slapenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Nou, bier zuipen of nog wat ArmA 2 spelen? Wat zeggen de singles?
En tot welke stroming hoor jij?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
Ik ben geloof ik best casualquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Daarom maakt het eigenlijk ook geen reet uit. Nonconforme groepsvorming bestaat eigenlijk niet.
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En tot welke stroming hoor jij?
Er is trouwens niks mis met gothics & emo's.
Sommige gothics zijn
Bier zuipenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
erhmquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Met bier zuipen bedoel ik de kroeg in duiken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Arma 2 zit nog in de post van play.com en bier lust ik niet
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human naturequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:27 schreef ObviousClone het volgende:
Iedereen loopt uiteindelijk wel met een stroming mee, anders ben je vriendloos en intens ongelukkig.
Okequote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik best casual
Edit: ook best saai trouwens
Nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook geen probleem met keihard ketsen
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Hokjes en bij groepen willen horen, allemaal human nature
Nee. Het is wel volle maan dus wie weet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Ik wilde wel maar zij nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef S95Sedan het volgende:
Hoi! Nog geneukt?
Onee wacht....dat klopt niet![]()
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddagquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik ben ook saai![]()
[..]
Nog niks van gemerkt
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mjah, ik ben ook saai, maar we waren al gekoppeld vanmiddag
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.quote:
Uh, ja. Aan sedan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef KudFokker het volgende:
Lol, ben ik nog aan iemand 'gekoppeld' ?
Domme vraag, im one of a kind
Er zijn wel een aantal overeen komsten maar niet veel. Ik heb liever een vrouwquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:33 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Jij en Erik. Ripley probeerde mensen die ongeveer dezelfde houding hadden te vinden. Jij en erik hebben wat overeenkomsten.
moet ook eerst betalenquote:
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.quote:
Oh was het datquote:
Datquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Oh ja, dat schiet niet op dan....quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een ander probleem ik moet er ook nog een vinden.
Zo erg is het nu ook weer niet.quote:
Op dit moment nietquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja, dat schiet niet op dan....
Maar genoeg vrouwen hier toch
Weltrustenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef KudFokker het volgende:
Het is helemaal vrouwloos hier op het moment!
Ik ga lekker slapen!
Al weer?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:38 schreef ThE_ED het volgende:
Wezen borrelen met collega's, wat is het leven toch erg.
Zal ze eens roepen danquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op dit moment niet![]()
Ja alleen die willen mij niet![]()
Ik wou dat ik zulke collega's had.quote:
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Die was toch al van jou?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ze eens roepen dan![]()
Oooooh Duimpje!
HIER!![]()
Op elk potje past een dekseltje ofzo?
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zulke collega's had.Maar waar ik nu werk zie ik dat niet gebeuren.
Oh leukquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Weer collega's over uit de UK, dus even laten zien waar we normaal heen gaan enzo.
Ach ik ga nog steeds om met een aantal ex-collega'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemandquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was toch al van jou?![]()
Zou je denken? Dat wij bij elkaar passen?
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat heb je vaak met die zogenaamde 'gothics' & 'emo's'
Die willen anders zijn dan de rest en lopen daarom lopen ze maar met een andere grote stroming mee
De Finnen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Ohquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, jij had het over een vrouw, niet specifiek iemand![]()
Eh nee, dat mag niet
Hangt van de collega's af. Een bedrijf waar dat min of meer nodig is om in het team te passen past niet bij mij. Ik had al vrienden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:44 schreef erikje14 het volgende:
[..]
Mwah, ik kan goed met m'n collega's overweg, maar ik zou niet voor m'n plezier met ze gaan borrelen
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
En vallen daarmee niemand lastig, in tegenstelling tot diverse niet nader noemende groepjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |